كيكه صيامي بالشكولا هايله جدا

mero mero

New member
إنضم
11 نوفمبر 2007
المشاركات
6
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
رد على: كيكه صيامي بالشكولا هايله جدا

مرسي يا دينا خالص
أنا كان نفسي في كيكة صيامي بس أنا كنت عايزة أسأل هل ينفع أستخدم البيكنج بودر بدلاً من البيكربونات و هل هما الاتنين واحد واللا في اختلاف؟

ومرسي جداً وفي انتظار ردك
 

mero mero

New member
إنضم
11 نوفمبر 2007
المشاركات
6
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
رد على: كيكه صيامي بالشكولا هايله جدا

أنا عملت الكيكة يا دينا وطلعت حلوة قوي بس هي طالعة مفككة مش ماسكة نفسها و الوش كان بيقرمش شوية فهل دة من الزيت واللا لأ - أرجو الرد بسرعة علشان أحنا بنحب كيك الشيكولا قوي
مرسي يا دينا
 

noraa

بنت الفادى
عضو مبارك
إنضم
18 فبراير 2007
المشاركات
1,862
مستوى التفاعل
51
النقاط
0
رد على: كيكه صيامي بالشكولا هايله جدا

شكرا يا دينا وربنا بياركك بس لو طلعت الخل دى طريقة مش تمام هنزعل قوى
 

dodizo25

New member
إنضم
3 نوفمبر 2006
المشاركات
9
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: كيكه صيامي بالشكولا هايله جدا

شكرا لتعب محبتك
ربنا يباركك و يحتافظ عليك
 

naloosh

New member
إنضم
22 مارس 2008
المشاركات
1
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: كيكه صيامي بالشكولا هايله جدا

سلام يا حلوين
تنا دخلت امنتدي صدفة كنت بدور على كيكي صيامي واتشرفت بمعرفتكم
المهم انا عملت الكعكة وكانت لزيزة بسى انا اصح الي عاوز يعملها يعمل مقدارين علشان الكعكة صغيرة قوي بسى لزيزة وعلى فكرة انا حطيت ماء دافي ومعلقتين خل وكانت فعلا شهية وكل سنة وانتم طيبين نلووشى من الاردن
 

فونتالولو

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
1 يناير 2008
المشاركات
718
مستوى التفاعل
6
النقاط
0
الإقامة
منقوش علي كفيه
رد على: كيكه صيامي بالشكولا هايله جدا

سلام الرب يسوع
شكر علي الطريقه انا هاجرب وربنا يستر
 

اني بل

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
17 يوليو 2007
المشاركات
36,105
مستوى التفاعل
1,337
النقاط
0
شهية وطيبة ، رح اجربها ، وربنا يباركك
 

hany manserm

New member
إنضم
31 ديسمبر 2007
المشاركات
37
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
ميرسى قوى قوى قوى ليكى يا دينا
ربنا يبارك حياتك
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
شكرا على الوصفه
ربنا يبارك حياتك
 

عادل نسيم

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
30 نوفمبر 2009
المشاركات
3,338
مستوى التفاعل
73
النقاط
0
أختي دينا
أنا ها أجرب الكيكة المخللة وبعدين أرد عليكيشكراً لكِ
 

toty sefo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
16 أكتوبر 2009
المشاركات
492
مستوى التفاعل
6
النقاط
0
ميرسى قوى على الوصفه الجميله انا فعلا سمعت على قصه الخل دى بس كنت خايفه لكن دلوقتى هجربها اكيد
شكرا ليكى
 

+bent el malek+

بنت المــــــلك
عضو مبارك
إنضم
9 ديسمبر 2008
المشاركات
3,260
مستوى التفاعل
135
النقاط
0
ميرسى على الوصفة انا هجربها
 

شميران

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
15 مارس 2011
المشاركات
856
مستوى التفاعل
38
النقاط
0
الإقامة
iraq
انا كنت اجربها بدون الخل وبحط الفانيلا وبتنفخ بس ماجربت الخل
حجرب بالخل وانطيج النتيجة ادعيلي وشكراااااااااا لجهودك
 
أعلى