mero mero
New member
- إنضم
- 11 نوفمبر 2007
- المشاركات
- 6
- مستوى التفاعل
- 1
- النقاط
- 0
رد على: كيكه صيامي بالشكولا هايله جدا
مرسي يا دينا خالص
أنا كان نفسي في كيكة صيامي بس أنا كنت عايزة أسأل هل ينفع أستخدم البيكنج بودر بدلاً من البيكربونات و هل هما الاتنين واحد واللا في اختلاف؟
ومرسي جداً وفي انتظار ردك
مرسي يا دينا خالص
أنا كان نفسي في كيكة صيامي بس أنا كنت عايزة أسأل هل ينفع أستخدم البيكنج بودر بدلاً من البيكربونات و هل هما الاتنين واحد واللا في اختلاف؟
ومرسي جداً وفي انتظار ردك