كيف يرفع الولد ضغط دم البنت؟؟؟

ميرنا

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
15 أكتوبر 2005
المشاركات
22,034
مستوى التفاعل
564
النقاط
0
الإقامة
عند اقدامك اجثوا
برافو يا ريمو شايف مش مستغنى على عمرو ابدا واد حكيم مش زيك انتا كدا تعتبر خطيت خط احمر واللى يعديه يساتر على اللى بيجراله مرا واحد عمل الحركه دى عارف جراله ايه هوا بنفسه مسك بنزين وولع فى نفسه


لحد دلوقتى برا هتعك وتلبخ يبقى اترحم على روحك
 

ramyghobrial

The Love Faithful
مشرف سابق
إنضم
23 ديسمبر 2005
المشاركات
4,039
مستوى التفاعل
20
النقاط
0
الإقامة
Cairo
menooo قال:
انااااا فى غايه الاطمانان
لولاد اللى حينقزونى فى المنتدى كتييييييييير ولا ايه يا شباب
شباب ... ليه محدش بيرد
ااا اوو طيب معلش يا ميرنا انا حروح اشترى حاجهوراجع بسرعه
وحراجع نفسى وكلامى طبعا لغايه ما الشباب يردوا عليا

بس ياعم مينوووو طالما ميرنا في الموضوع انا مش معاك الحقيقة انت مش شايف هي ردت على الغلاسة في اول الموضوع ازاي يعني من الاخر خد ديلك في سنانك وطييييييير يامعلم علشان الحقيقةانا هابيعك
 

++menooo++

حياتى لأسمك يا من فديتنى
عضو مبارك
إنضم
30 ديسمبر 2005
المشاركات
4,085
مستوى التفاعل
26
النقاط
0
الإقامة
قلوب أعضاء المنتدى
لا انا مش بتكلم عليك انت خاين بس بينى وبينكانا عرفت عن ميرنا انها شرسه وابتديت اخاف الحقيقه شويه
ربنا يستر بقى
 

ramyghobrial

The Love Faithful
مشرف سابق
إنضم
23 ديسمبر 2005
المشاركات
4,039
مستوى التفاعل
20
النقاط
0
الإقامة
Cairo
ميرنا قال:
برافو يا ريمو شايف مش مستغنى على عمرو ابدا واد حكيم مش زيك انتا كدا تعتبر خطيت خط احمر واللى يعديه يساتر على اللى بيجراله مرا واحد عمل الحركه دى عارف جراله ايه هوا بنفسه مسك بنزين وولع فى نفسه


لحد دلوقتى برا هتعك وتلبخ يبقى اترحم على روحك

:36_3_19:
لا وعلى اية انا ملاك اهوووووووووو :36_22_26:وبعد ين عمرو دة عمرو دياب ولا قصدك على مين
 

ramyghobrial

The Love Faithful
مشرف سابق
إنضم
23 ديسمبر 2005
المشاركات
4,039
مستوى التفاعل
20
النقاط
0
الإقامة
Cairo
menooo قال:
بتخاف منالبنات يا رامى هههههههههههههههههههههههههههه

لااااااااااااااااااااااااا انا اخاف من البنات لا ياحبيبي
بس تحس كدة ان ميرنا ليها هيبة لازم تخاف منها هههههههه
 

++menooo++

حياتى لأسمك يا من فديتنى
عضو مبارك
إنضم
30 ديسمبر 2005
المشاركات
4,085
مستوى التفاعل
26
النقاط
0
الإقامة
قلوب أعضاء المنتدى
شوف ازاى لكنقولى يا رامى ممممممممممممممممممم
انا حاسس ان ميرنا دى بتديك دروس خصوصيه اوالمدرسه بتاعتك فى المدرسه وانت كسلان اوى معاها وجربت عنيها الحمره و لا ايه
 

ramyghobrial

The Love Faithful
مشرف سابق
إنضم
23 ديسمبر 2005
المشاركات
4,039
مستوى التفاعل
20
النقاط
0
الإقامة
Cairo
شكلك خلاص جنيت على نفسك يامينو
يامرنا شوفي الراجل دة والله
بس ياعم مينو لو عوزتني في حاجة متطلبنيش علشان انا خلاص هاخلع انا بقة واسيبك بقة يااااااااااااااارب يهون عليك يارب
 

†gomana†

†ارحم ضعفى يا إلهـــى†
عضو مبارك
إنضم
10 ديسمبر 2005
المشاركات
4,231
مستوى التفاعل
31
النقاط
0
الإقامة
فى حضن بابا يسوع
انتوا شوية عسل اوى اوى
ربنا يحميكم يا حبايبى
ايوة كدة يا ميرنا روقيهم ههههههههههههه
ناس تخاف ماتختشيش
 

artamisss

مشرف ديموقراطى جدااا
عضو مبارك
إنضم
10 ديسمبر 2005
المشاركات
2,175
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
In The Kingdom Of Heavens
طول عمرى بقول ان رامى دة صديق والصديق وقت الضيق هاياحدك فى اى حته هناك ويرميك :36_1_3: ههههههههههه
 

ramyghobrial

The Love Faithful
مشرف سابق
إنضم
23 ديسمبر 2005
المشاركات
4,039
مستوى التفاعل
20
النقاط
0
الإقامة
Cairo
ميرنا قال:
فى اى يا مينو مش ناوى تسكت بقا خلاص انا حضرتلك مقلب عجب

مقاااااااااااالب واااااو :36_19_2: مش انا برةالموضوع دة ياميرنا برضة
ياريت تبقى تتطمنيني بس وبعدين انا علي مقالب اسالي عليها ناس كتييييييير
 

ramyghobrial

The Love Faithful
مشرف سابق
إنضم
23 ديسمبر 2005
المشاركات
4,039
مستوى التفاعل
20
النقاط
0
الإقامة
Cairo
+ Gomana + قال:
انتوا شوية عسل اوى اوى
ربنا يحميكم يا حبايبى
ايوة كدة يا ميرنا روقيهم ههههههههههههه
ناس تخاف ماتختشيش

بقة كدة ياجومانة طييييييييب هانشوف بقة موضوع الروقان دة
 

ramyghobrial

The Love Faithful
مشرف سابق
إنضم
23 ديسمبر 2005
المشاركات
4,039
مستوى التفاعل
20
النقاط
0
الإقامة
Cairo
artamisss قال:
طول عمرى بقول ان رامى دة صديق والصديق وقت الضيق هاياحدك فى اى حته هناك ويرميك :36_1_3: ههههههههههه

هههههههههههههه ماشي ياديانا اوك بس ابقي قولي لميرنا على مقالبي بس
 

++menooo++

حياتى لأسمك يا من فديتنى
عضو مبارك
إنضم
30 ديسمبر 2005
المشاركات
4,085
مستوى التفاعل
26
النقاط
0
الإقامة
قلوب أعضاء المنتدى
لا اعتقد عزيزتى ميرنا رامى حيحول لحزب الرجال و حنسويكى على نار هاديه
ههههههههههههههههه و ابقى شوفى مين ينفعك
اوعى تكسفنى يا رامى ازعل منك اوى
 

++menooo++

حياتى لأسمك يا من فديتنى
عضو مبارك
إنضم
30 ديسمبر 2005
المشاركات
4,085
مستوى التفاعل
26
النقاط
0
الإقامة
قلوب أعضاء المنتدى
اصلك متعرفنيش انا طويييييييييييييل و تخيييييييييييييييييين و عنيا بتنور احمر بالليل و ابيض فى الصبح
و سيفى فى ايدى على طول يبقى صغير ازااااااااااااااااااااى
ربنا يهديكى و يبعدك عن طريقى قبل ما اتضايق منك
 

ميرنا

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
15 أكتوبر 2005
المشاركات
22,034
مستوى التفاعل
564
النقاط
0
الإقامة
عند اقدامك اجثوا
الحقو فندام عندينا واحنا مش عارفين عم الوحش معانا كلو يخدلو ساتر استخبو استخبو


بس قولى انتا وقعت من السرير بعد الحلم المزعج دا

 

++menooo++

حياتى لأسمك يا من فديتنى
عضو مبارك
إنضم
30 ديسمبر 2005
المشاركات
4,085
مستوى التفاعل
26
النقاط
0
الإقامة
قلوب أعضاء المنتدى
لا انا اتخبط فى الكومودينو
بس انا مش فندام تلاحظى ان كلامى نغم و حكم

مينا الهزار هزار من فضلك مدخلش الامور ببعض
 
أعلى