كيف تدمر جهازك بيديك ؟؟؟؟؟؟؟؟

the servant

بدور +علي+ نفسي
عضو مبارك
إنضم
20 ديسمبر 2006
المشاركات
1,566
مستوى التفاعل
12
النقاط
0
الإقامة
متكئ علي صدرة
رد على: كيف تدمر جهازك بيديك ؟؟؟؟؟؟؟؟

مشكور اخي تصور لو فعلا معلوماتك القيمة دي مع الحر الفظيع ممكن تعمل اية في الجهاز
ممكن تخلية ينور في الضلمة
 

timon20080

New member
عضو
إنضم
5 يوليو 2007
المشاركات
429
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: كيف تدمر جهازك بيديك ؟؟؟؟؟؟؟؟

شكرا الجهاذ انفجر في وشي
 

romyo

مش داخل تانى
عضو مبارك
إنضم
29 ديسمبر 2006
المشاركات
4,525
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
الإقامة
بلاد الله الواسعة
رد على: كيف تدمر جهازك بيديك ؟؟؟؟؟؟؟؟

تصدق عملت كل التجارب علشان الجها بيوظ بس المرة دى هجرب فى الجهاز بتاعك انت شخصيا لو نفعت اوعدك مش هعملها عندى

هههههههههههههههههه
لالالالالالا فى اوربا والدول المتحضره
اللى يقول المعلومة لا يجربها على جهازه
هههههههههههههههه
شكرا noraa لمرورك ومشاركتك​
 

merola

عايزاك تتوبـنـى
عضو مبارك
إنضم
16 يناير 2007
المشاركات
1,792
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
رد على: كيف تدمر جهازك بيديك ؟؟؟؟؟؟؟؟

بجد ربنا يطمنك يا رامى و تفيدنا بالبشرى الخير علطول
 
أعلى