كورس فوتوشوب بالصوت والصوره وشرح ممتاز

parakletos

New member
إنضم
23 أغسطس 2008
المشاركات
36
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
سلام ونعمة
الرب يباركك اخي
انا نزلت البرنامج بس لما فك الضغط وافتح الصفحة بتطلع الصفحة بيضا وبتعلق الماوس وما بيطلع شي

ممكن المساعده لو سمحت اخي والرب يبارك تعبك
 

MIKEL MIK

لتكن مشيئتك ...
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2008
المشاركات
41,589
مستوى التفاعل
1,035
النقاط
113
الإقامة
حضن العدرا ام النور

لتشغيل هذا الإمتداد ينصح ببرنامج : الكودك ( k lite codec )

أو برنامج : مشغل الفلاش العربي (arab flash player )

سلام ونعمة
الرب يباركك اخي
انا نزلت البرنامج بس لما فك الضغط وافتح الصفحة بتطلع الصفحة بيضا وبتعلق الماوس وما بيطلع شي

ممكن المساعده لو سمحت اخي والرب يبارك تعبك


هل نزلت البرنامجين دول عشان تقدر تشغل الفيديو

لازم تشغل واحد من البرنامجين دول

مستني ردك
 

parakletos

New member
إنضم
23 أغسطس 2008
المشاركات
36
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
ما مشي معي ما بعرف لييييييييييييييييشششششششششششش
 

MIKEL MIK

لتكن مشيئتك ...
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2008
المشاركات
41,589
مستوى التفاعل
1,035
النقاط
113
الإقامة
حضن العدرا ام النور
ما مشي معي ما بعرف لييييييييييييييييشششششششششششش



طب فهمني بيحصل ايه عندك

عشان اقدر اساعدك

ايه اللي بيظهر عندك بالظبط

وياريت بالصور لو تعرف
 

parakletos

New member
إنضم
23 أغسطس 2008
المشاركات
36
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
برنامج الكودك ما اتنصب معي على الكمبيوتر لانو انا عندي هاد البرنامج
وبرنامج الفاش العربي كل ما افتحو لحتى يتنصب بيطلعلي انو ادخل السيريال لتفتح الشاشه المطلوبه
ومافهمت شي
طيب لو سمحت ممكن يكون في دروس غير هي لاني محتاجه كتير بعد ازنك وخاصتا عملية تحديد وقص الصور وترتيبا بالفوتوشوب وعمل خلفيه شفافه للصوره رجاء محبه
وربنا يبارك تعبك عم عزبك معي شكررررررررررررررر لاهتمامك بالموضوع
 

parakletos

New member
إنضم
23 أغسطس 2008
المشاركات
36
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
لما افتح مشفا الفلاش العربي بتطلع صفحة فيها ايقونات مساعده تحكم عرض ملف

وكيف بدي نزل الصور الي عم تطلعلي لما نصب برنامج الكودك
ربنا يباركك واسسسسسسسسسف على ازعاجك
 

MIKEL MIK

لتكن مشيئتك ...
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2008
المشاركات
41,589
مستوى التفاعل
1,035
النقاط
113
الإقامة
حضن العدرا ام النور
موقع لتعليم الفوتوشوب

للمبتدئين بالعربيـه و بالصو ت والصوره




http://www.freelearn110.com/photoshop/level1/photoshop.html



ده موقع جميل لتعليم الفوتو شوب كان منزله استاذي النهيسي

وانا كمان هنزل موضوع شرح بالصور في موضوع جديد وهبقي ابعتلك اللنك

بحضره دلوقتي ولما اخلص منه هبعتلك اللنك
 

parakletos

New member
إنضم
23 أغسطس 2008
المشاركات
36
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
ربنا يباركك ويبارك تعبك ومجهودك شكرا لطولة البال معايا

بس ممكن استفسار لو سمحت انا ازاي انزل الدروس دول احفظهم عندي ازا امكن

ولو في اي برنامج يخص تعليم الفوتوشب موجود عندك رجاء محبه ابعتو لياااا وشكر ليككككككككككككككككككك
وربنا يحميك
 

Nemo

هصلى مهما حصلى
عضو مبارك
إنضم
17 أبريل 2007
المشاركات
4,526
مستوى التفاعل
40
النقاط
0
الإقامة
Man2osh 3a Kafo
مجهود رائع ربنا يعوضك
كتر خيرك ع الافادة
 

MIKEL MIK

لتكن مشيئتك ...
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2008
المشاركات
41,589
مستوى التفاعل
1,035
النقاط
113
الإقامة
حضن العدرا ام النور
ربنا يباركك ويبارك تعبك ومجهودك شكرا لطولة البال معايا

بس ممكن استفسار لو سمحت انا ازاي انزل الدروس دول احفظهم عندي ازا امكن

ولو في اي برنامج يخص تعليم الفوتوشب موجود عندك رجاء محبه ابعتو لياااا وشكر ليككككككككككككككككككك
وربنا يحميك



الدروس دي مش بتنزل ع الجهاز

هحاول ادورلك ع دروس تنزل ع جهازك

وهدورلك ع كل حاجه تخص تعليم الفوتوشوب

وحاليا بجهز لك موضوع شرح تعليم الفوتو شوب بالصور
 

parakletos

New member
إنضم
23 أغسطس 2008
المشاركات
36
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
ربنا يحميك
ويبارك فيك ياااااااااااااااااااااااااااااارب انا عاجز عن الشكر
 

MIKEL MIK

لتكن مشيئتك ...
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2008
المشاركات
41,589
مستوى التفاعل
1,035
النقاط
113
الإقامة
حضن العدرا ام النور
ربنا يحميك
ويبارك فيك ياااااااااااااااااااااااااااااارب انا عاجز عن الشكر



من غير شكر طبعا

كلنا بنخدم بعض هنا

انا نزلت موضوع شرح بالصور

هتلاقيه هنا

يارب يفيدك واي حاجه تانيه عايزها قولي
 

parakletos

New member
إنضم
23 أغسطس 2008
المشاركات
36
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
مشكووووووووووررررر

بس ممكن استفسار هم كم برنامج للفوتوشب وايهم احسن
وفي عندك لينكات خاصه ببرامج الفوتوشب ممكن انزلها على الجهاز عندي

متعبك معاياااااااااااااااا ربنا يبارك تعبك
 

MIKEL MIK

لتكن مشيئتك ...
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2008
المشاركات
41,589
مستوى التفاعل
1,035
النقاط
113
الإقامة
حضن العدرا ام النور
مشكووووووووووررررر

بس ممكن استفسار هم كم برنامج للفوتوشب وايهم احسن
وفي عندك لينكات خاصه ببرامج الفوتوشب ممكن انزلها على الجهاز عندي

متعبك معاياااااااااااااااا ربنا يبارك تعبك



نزلتك موضوع فيه كل انواع الفوتوشوب

ودروس كتير للتعليم تقدر تنزلها ع جهازك

اضغط هنا

اي خدمه يا جميل
 

parakletos

New member
إنضم
23 أغسطس 2008
المشاركات
36
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
انا عاجز عن الشكر سلام ونعمة رب المجد ملك الملوك يسوع المسيح في قلبك ياااااااااااااااااااااااا سكره
ربنا يباركك ويبارك تعبك وجهودك ييييييييييييييياااااارب
 
أعلى