لو سمحت نفسى أحمل ترانيم بس مش عارفة ازاى أرجو المساعدة:a4:
reneh aryan New member إنضم 13 نوفمبر 2009 المشاركات 1 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 الإقامة بقلب الرب يسوع 6 ديسمبر 2009 #41 لو سمحت نفسى أحمل ترانيم بس مش عارفة ازاى أرجو المساعدة:a4:
oesi no GOGOƸ̵̡Ӝ̵̨̄ مشرف سابق إنضم 29 مارس 2006 المشاركات 16,962 مستوى التفاعل 1,991 النقاط 113 7 ديسمبر 2009 #42 طريقة التحميل من موقع 4 shared اى ترنيمة مش على الموقع ده يتم تحميلها ب كليك يمين + save target as سلام ونعمة
طريقة التحميل من موقع 4 shared اى ترنيمة مش على الموقع ده يتم تحميلها ب كليك يمين + save target as سلام ونعمة
oesi no GOGOƸ̵̡Ӝ̵̨̄ مشرف سابق إنضم 29 مارس 2006 المشاركات 16,962 مستوى التفاعل 1,991 النقاط 113 7 ديسمبر 2009 #43 برجاء تعديل اللينكات الموجودة فى الموضوع الاصلى فقط الرد رقم واحد بحذف الزيادات من اللينكات