رد على: كل عضو يختار اكثر 5 اعضاء قرابه منه
و و احنا في انتظار
و و احنا في انتظار
وانا اممم بحب ناس كتيرة اوى من المنتدى وقريبين ليا اوى
ومنهم بيبتي توتى
ووتويتي طبعا
وايمي لذيذة جدا
واطيب قلب استير القمر
وجاسي اللى حبيتها اوى واستلذيتها
وفينو العسولة مووووووووووووووت
وروميو وباسم لف بي جيه
وكوبتك طبعا اخويا الكبير وحبينا كلنا
احنا اتشرفنا بيكي يا مار مارانا معرف حد تير بس انا بحب كل الاعضاء وبحب اقري موضيعهم كلهم وبحترمهم كلهم وبحس اننا اسرة واحدة مع بعض
انلصحيح خمسة قلييييييييييييييييييل كثيييييييييييييييير
بس ولا يهمك
1- nonogirl89..... احلى كرستين
2- asula...... اسيل
3- thelife.pro .... طوني الغائب عنا في الجيش السوري
4- استفانوس ...الحكيم في الردود على المسلمين
5- mrmr120 ... القطة الشقية المشاغبه
الله يسامحك ياملك
انا هضيف مجموعه تانى ويارب مكنش نسيت حد
دارك طبعا ويوساب ويس اور نو و انسر ورميو طبعا وابن الفادى
وكريزى وقمر وفينوو ومارلين طبعا واروجه وسبارو ونونو جيرل
وجاسى وميرا طبعا
لا بجد حرام علييييييييييييييييك
انا تعبت
انا بحب كتير جدا جدا فى المنتدى
وطبعا فوق الكل رووووووووووووك
يارب مكنش نسيت حد تانى
الله و انا فين دانا الي كاتب الموضوع مفيش حتي كلمة شكر ماشي يا ستي
أوه نسيت..
أخ أصبح صديقي وأخي في هذه الفترة :
azazi
لسة فضلك 19600 عضو
لا يا رمزي هم أجلوني للشهر العاشر
قال بدهم يخبوني لوقت العوزة
بتعرف انا شغلتي كبيرة
ههههههههههههههههههههه
لا بجد تأجل سحبي للشهر العاشر
الله يسامحك ياملك
انا هضيف مجموعه تانى ويارب مكنش نسيت حد
دارك طبعا ويوساب ويس اور نو و انسر ورميو طبعا وابن الفادى وذى لايف برو(طونى)
وكريزى وقمر وفينوو ومارلين طبعا واروجه وسبارو ونونو جيرل
وجاسى وميرا طبعا
لا بجد حرام علييييييييييييييييك
انا تعبت
انا بحب كتير جدا جدا فى المنتدى
وطبعا فوق الكل رووووووووووووك
يارب مكنش نسيت حد تانى
تويييييييييييييييييييييييييتي :smil14:
الحزب تبرا منك :spor22:
ههههههههههههههههههه