كل سنه وانتى طيبه يا ميرررنا !!!!

*malk

--------
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2007
المشاركات
2,716
مستوى التفاعل
16
النقاط
0
رد: رد على: رد: رد على: رد: كل سنه وانتى طيبه يا ميرررنا !!!!

:190vu::36_19_5::190vu:


عنية حلوة اللى بيعيط دا

اة صدقينى انا بموووت فية الولا الى بيعيط دى
اى حد يحطهولى تلاقينى هعيط جنبة
بيوجع قلبى :190vu:
 

فراشة مسيحية

ميكو قلب ماما
مشرف سابق
إنضم
22 نوفمبر 2006
المشاركات
25,378
مستوى التفاعل
156
النقاط
63
الإقامة
قلب إلهي يسوع المسيح
رد على: رد: رد على: كل سنه وانتى طيبه يا ميرررنا !!!!

ماشى انا بقى اخترت اتنين واتالت خليه احتياطى يعنى اينعم شكلهم يحرق الدم ولا اقولك خدى يا رومى اهو شعرو واقف ومخضوض ولا مكهرب معرفش:t30:

يابنتي دا مقط مقط بصي وشها شكلة ازاي

والا الفيونكة اللي في شعرها
in_love.gif

ياخاتي كمييييلة

5016234tokenznewval006ddc7.jpg

:t30::t30::t30:​
 

ميرنا

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
15 أكتوبر 2005
المشاركات
22,034
مستوى التفاعل
564
النقاط
0
الإقامة
عند اقدامك اجثوا
رد على: رد: رد على: كل سنه وانتى طيبه يا ميرررنا !!!!

يابنتي دا مقط مقط بصي وشها شكلة ازاي


والا الفيونكة اللي في شعرها
in_love.gif

ياخاتي كمييييلة

5016234tokenznewval006ddc7.jpg


:t30::t30::t30:​
انا مش على دا :ranting:
انا على الاتنين اللى لونهم زحلقى دول انا اخترت دا واول واحد :smil15:
 

فراشة مسيحية

ميكو قلب ماما
مشرف سابق
إنضم
22 نوفمبر 2006
المشاركات
25,378
مستوى التفاعل
156
النقاط
63
الإقامة
قلب إلهي يسوع المسيح
رد على: كل سنه وانتى طيبه يا ميرررنا !!!!

لااااااااااااااااا كلة الا دا

انا اخترتة الاول

ماليش دعوة هاغرقلكوا الموضوع عياط لو مش ادتيني دا
 

ميرنا

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
15 أكتوبر 2005
المشاركات
22,034
مستوى التفاعل
564
النقاط
0
الإقامة
عند اقدامك اجثوا
رد على: كل سنه وانتى طيبه يا ميرررنا !!!!

اه قولى كدا انك داخلة على طمع بقى وهتطمعى فى الدبدوب اللى جيبهولى البت ونخسر بعض بقى انتى هتغرئية دموع هغرئة دم بقى وهسيحلك دم ميرو اول واحدة
 

فراشة مسيحية

ميكو قلب ماما
مشرف سابق
إنضم
22 نوفمبر 2006
المشاركات
25,378
مستوى التفاعل
156
النقاط
63
الإقامة
قلب إلهي يسوع المسيح
رد على: كل سنه وانتى طيبه يا ميرررنا !!!!

هههههههههههههههههههه يا لهوي بكلم مع الكتعة

خلاص يا عم خودية بس عيني فية هه بس

و بعدين لية في عنوان تهنئتة فية علاماااااااااات تعجب
 

ميرنا

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
15 أكتوبر 2005
المشاركات
22,034
مستوى التفاعل
564
النقاط
0
الإقامة
عند اقدامك اجثوا
رد على: كل سنه وانتى طيبه يا ميرررنا !!!!

هههههههههههههههههههه يا لهوي بكلم مع الكتعة



خلاص يا عم خودية بس عيني فية هه بس


و بعدين لية في عنوان تهنئتة فية علاماااااااااات تعجب

مين اللى بتقولى عليها دى اوعى تكون حاجة وحشة اعضك
ناس متجيش الا برعب صحيح
اه اصلى دونا كانت فاكرة انى كداا يعنى اتولدت منغير يوم فزوهلت لما عرفت انى ليا يوم ميلاد زى بقى الناس وصدمتها ظهرت فى العنوان
 

Tabitha

العَدْرا أُمي
مشرف سابق
إنضم
23 أبريل 2007
المشاركات
1,911
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
الإقامة
InTheos
رد على: كل سنه وانتى طيبه يا ميرررنا !!!!

ميرررنااااااااااا
كل سنة وانتي طيبة يا جميل
=)
 

فراشة مسيحية

ميكو قلب ماما
مشرف سابق
إنضم
22 نوفمبر 2006
المشاركات
25,378
مستوى التفاعل
156
النقاط
63
الإقامة
قلب إلهي يسوع المسيح
رد على: كل سنه وانتى طيبه يا ميرررنا !!!!

مين اللى بتقولى عليها دى اوعى تكون حاجة وحشة اعضك

ناس متجيش الا برعب صحيح

اه اصلى دونا كانت فاكرة انى كداا يعنى اتولدت منغير يوم فزوهلت لما عرفت انى ليا يوم ميلاد زى بقى الناس وصدمتها ظهرت فى العنوان


ياة يا ميرنا بجد ماتعرفيش الكتعة

اللي بتخطف العيال الصغيرين من اهاليهم

و ترعبهم و تعزبهم و تشغلهم متسولين في الشوارع

هي شكل دي :smil16: هههههههههههههههه

اهاااااااااا قولتيليييييييييييي :t9:
 

nonogirl89

الهي انت يايسوع
عضو مبارك
إنضم
10 مايو 2007
المشاركات
3,171
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
رد على: كل سنه وانتى طيبه يا ميرررنا !!!!

سنة حلوة ياجمييييييييييل
سنة حلوة ياجمييييييييييييل
سنة حلوة يــــــــامــــيـــــــــرنا
سنة حلوة ياجمييييييييييييييل

هيييييييييييييييييييييييييييييييييه

كل سنة وانتى طيبة ياميرنا
عقبال 165482 سنة

ودى الهدية سامحينى هى صحيح مش اد المقام
بس اد فلوسى
هههههههههههههههههههههه

Teddy_Bear.jpg


اختارى اللى يعجبك فيهم ووزعى الباقيين على الفقرا
 

fredyyy

New member
إنضم
25 مايو 2007
المشاركات
8,704
مستوى التفاعل
832
النقاط
0
أختنا الغالية ميرنا ... م يـ ر ن ا

م - ... محبةَُ اللهِ، وَشَرِكَةُ الرُّوحِ الْقُدُسِ مَعَ جَمِيعِكُمْ. آمِينَ. ( كورنثوس الثانية 13 : 14 )

يـ - يَسُوعُ الْمَسِيحُ هُوَ هُوَ أَمْساً وَالْيَوْمَ وَإِلَى الأَبَدِ. (العبرانيين 13 : 8 )

ر - ...رَأَيْنَاهُ بِعُيُونِنَا، الَّذِي شَاهَدْنَاهُ، وَلَمَسَتْهُ أَيْدِينَا، مِنْ جِهَةِ كَلِمَةِ الْحَيَاةِ. (يوحنا الاولى 1 : 1)

ن - .... نَحْنُ أَوْلاَدُ اللهِ، وَلَمْ يُظْهَرْ بَعْدُ مَاذَا سَنَكُونُ. وَلَكِنْ نَعْلَمُ أَنَّهُ إِذَا أُظْهِرَ نَكُونُ مِثْلَهُ، لأَنَّنَا سَنَرَاهُ كَمَا هُوَ. وحنا الاولى 3 : 2 )

ا - أَنْتُمْ مِنَ اللهِ أَيُّهَا الأَوْلاَدُ، وَقَدْ غَلَبْتُمُوهُمْ لأَنَّ الَّذِي فِيكُمْ أَعْظَمُ مِنَ الَّذِي فِي الْعَالَمِ. (يوحنا الاولى 4 : 4)



:16_14_21: ..... :16_4_9: ..... :16_14_21:​






كل سنة وأنتِ طيبة الى مجئ الرب

تمنياتي

بسنة حلوة مع حببنا يسوع

ويكون صوتك في المنتدى مسموع

لمجد فادينا إليِّ عليَّ مقامك وخلاه مرفوع

يُمشيكِ في طريق فرح وسلام وتقولي لا للرجوع

وكلمات إبليس مفيش لها مكان والنقاش معــاه ممنوع

همشي معاك يارب يا من أشفقت وحنوت وأشبعت كـل الجموع



إشبعني فأنا لك جوعان

إرويني فأنا لك دوماً عطشان

إسندني فأسير خلفك كأحد الشجعان

دربني فأسلك بحقك بمخافة فأصُد كل عدوان

أيقظني نبهني فهمني فلا أكون عن صوتك بغفلان



:36_33_7:...... :36_15_15:

:11:..... :16_14_21: ..... :16_4_9: .....:16_14_20: ...... :17_1_34[1]: .....:16_14_20: ......:16_4_9: ..... :16_14_21: ..... :11:​
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
ايه دا عيد ميلاد البت ميرنا ومحدش يقولي
معلش يا ميرنا ملحوقه برضه
كل سنه وانتي طيبه يا قمر المنتدي وعقبال سنين كتير تقضها مع خالق الكون في حب وفرح وسعاده
وتبعدي عن النكد اللي معشش جواكي دا
ههههههههههههههههههههههههه
متخافيش مش هاقول نفرح بيكي و تتجوزي خالص :t30:
رغم انك هتموتي علي الجواز
متخبيش انا شايفها في عينيكي اهو باين خالص :a63:

واتفضلي يا ستي الهدايا اهي

:36_15_15::8_8_35[1]::748pf::36_3_19::36_3_11:

 

ميرنا

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
15 أكتوبر 2005
المشاركات
22,034
مستوى التفاعل
564
النقاط
0
الإقامة
عند اقدامك اجثوا
رد على: كل سنه وانتى طيبه يا ميرررنا !!!!

سنة حلوة ياجمييييييييييل

سنة حلوة ياجمييييييييييييل
سنة حلوة يــــــــامــــيـــــــــرنا
سنة حلوة ياجمييييييييييييييل

هيييييييييييييييييييييييييييييييييه

كل سنة وانتى طيبة ياميرنا
عقبال 165482 سنة

ودى الهدية سامحينى هى صحيح مش اد المقام
بس اد فلوسى
هههههههههههههههههههههه

Teddy_Bear.jpg


اختارى اللى يعجبك فيهم ووزعى الباقيين على الفقرا
يا نونو ولا يهمك يا قمر ردك عندى بدنيا ربنا يخليكم ليا يا اجمل اخوات بجد
ميرسى انا هاخد الابيض :Love_Letter_Send:

 

ميرنا

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
15 أكتوبر 2005
المشاركات
22,034
مستوى التفاعل
564
النقاط
0
الإقامة
عند اقدامك اجثوا
رد على: رد: كل سنه وانتى طيبه يا ميرررنا !!!!

أختنا الغالية ميرنا ... م يـ ر ن ا

م - ... محبةَُ اللهِ، وَشَرِكَةُ الرُّوحِ الْقُدُسِ مَعَ جَمِيعِكُمْ. آمِينَ. ( كورنثوس الثانية 13 : 14 )

يـ - يَسُوعُ الْمَسِيحُ هُوَ هُوَ أَمْساً وَالْيَوْمَ وَإِلَى الأَبَدِ. (العبرانيين 13 : 8 )

ر - ...رَأَيْنَاهُ بِعُيُونِنَا، الَّذِي شَاهَدْنَاهُ، وَلَمَسَتْهُ أَيْدِينَا، مِنْ جِهَةِ كَلِمَةِ الْحَيَاةِ. (يوحنا الاولى 1 : 1)

ن - .... نَحْنُ أَوْلاَدُ اللهِ، وَلَمْ يُظْهَرْ بَعْدُ مَاذَا سَنَكُونُ. وَلَكِنْ نَعْلَمُ أَنَّهُ إِذَا أُظْهِرَ نَكُونُ مِثْلَهُ، لأَنَّنَا سَنَرَاهُ كَمَا هُوَ. وحنا الاولى 3 : 2 )

ا - أَنْتُمْ مِنَ اللهِ أَيُّهَا الأَوْلاَدُ، وَقَدْ غَلَبْتُمُوهُمْ لأَنَّ الَّذِي فِيكُمْ أَعْظَمُ مِنَ الَّذِي فِي الْعَالَمِ. (يوحنا الاولى 4 : 4)



:16_14_21: ..... :16_4_9: ..... :16_14_21:​






كل سنة وأنتِ طيبة الى مجئ الرب

تمنياتي

بسنة حلوة مع حببنا يسوع

ويكون صوتك في المنتدى مسموع

لمجد فادينا إليِّ عليَّ مقامك وخلاه مرفوع

يُمشيكِ في طريق فرح وسلام وتقولي لا للرجوع

وكلمات إبليس مفيش لها مكان والنقاش معــاه ممنوع

همشي معاك يارب يا من أشفقت وحنوت وأشبعت كـل الجموع



إشبعني فأنا لك جوعان

إرويني فأنا لك دوماً عطشان

إسندني فأسير خلفك كأحد الشجعان

دربني فأسلك بحقك بمخافة فأصُد كل عدوان

أيقظني نبهني فهمني فلا أكون عن صوتك بغفلان



:36_33_7:...... :36_15_15:


:11:..... :16_14_21: ..... :16_4_9: .....:16_14_20: ...... :17_1_34[1]: .....:16_14_20: ......:16_4_9: ..... :16_14_21: ..... :11:​
محبة يسوع راينا وانتم
انا نفسى اعيط علشان دا مش اسمى الحقيقى
بجد مشاركة ورد رائع فرحنى اوى فعلا
علمنى يا الهى اكون كدا فى سنة جديدة
 

ميرنا

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
15 أكتوبر 2005
المشاركات
22,034
مستوى التفاعل
564
النقاط
0
الإقامة
عند اقدامك اجثوا
رد على: رد: كل سنه وانتى طيبه يا ميرررنا !!!!

ايه دا عيد ميلاد البت ميرنا ومحدش يقولي
معلش عاوزين الضرب نقول ايه

معلش يا ميرنا ملحوقه برضه
كل سنه وانتي طيبه يا قمر
المنتدي وعقبال سنين كتير تقضها مع خالق الكون في حب وفرح وسعاده
وانتى طيبة يا تحفتى انتى ومتغبيش كتير عن المنتدى
وتبعدي عن النكد اللي معشش جواكي دا
ههههههههههههههههههههههههه
شيفين نكد بس انا مش شيفاه خلاص سنة جديدة وبداية جديدة
متخافيش مش هاقول نفرح بيكي و تتجوزي خالص :t30:
احسن
رغم انك هتموتي علي الجواز
متخبيش انا شايفها في عينيكي اهو باين خالص :a63:
الملاك هيعلقك من رموشك شريرة انا من انصار العزوبية

واتفضلي يا ستي الهدايا اهي

:36_15_15::8_8_35[1]::748pf::36_3_19::36_3_11:​

احلى حاجة فى كل دا الوورد دا
 

fredyyy

New member
إنضم
25 مايو 2007
المشاركات
8,704
مستوى التفاعل
832
النقاط
0
رد: رد على: رد: كل سنه وانتى طيبه يا ميرررنا !!!!

محبة يسوع راينا وانتم

انا نفسى اعيط علشان دا مش اسمى الحقيقى
بجد مشاركة ورد رائع فرحنى اوى فعلا

علمنى يا الهى اكون كدا فى سنة جديدة


أختنا ميرنا

كان نفسي أكتب آيات على إسمك الحقيقي

لكن قلت في نفسى دي أسرار يا ... fredyyy

على العموم ممكن تبعتي أول حرف كفاية

وبكدة متعيطيش ... :crying:

وكما أول حرف من إسمه إيه اليِّ ناوي يلبسك حاجة دهب وبعدين الناس تزغرط ... :p30:

أنا مقلتش خطوبة ولا حاجة أحسن تفكري أنا طمعان في البوفيه المفتوح

 

sosana

مد ايدك يارب
عضو مبارك
إنضم
13 يونيو 2007
المشاركات
3,862
مستوى التفاعل
41
النقاط
0
الإقامة
منقوشة في كف ربي
كل سنة وانتي طيبة يا ميرنا و عقبال مليون سنة يا قمر

happy-birthday-cake.jpg


وادي هديتك يا قمر

istockphoto_1191924_present_with_red_ribbon_for_st_valentine_s_day.jpg
 

happy angel

يارب أسرع وأعنى
مشرف سابق
إنضم
15 يونيو 2008
المشاركات
26,679
مستوى التفاعل
815
النقاط
0
الإقامة
تحت أقدام مخلصى
534416366.gif


كل سنة وأنتى طيبة يا ميرنا وعقبال 100 سنة مع المسيح يا حبيبتى

وعقبال ما نبارك لك على العريس...

وأنا محبتش أدخل بأيدى فاضية عليكى

140006631.jpg


وسنة حلوة مع المسيح :)
 

ميرنا

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
15 أكتوبر 2005
المشاركات
22,034
مستوى التفاعل
564
النقاط
0
الإقامة
عند اقدامك اجثوا
رد على: رد: رد على: رد: كل سنه وانتى طيبه يا ميرررنا !!!!

أختنا ميرنا

كان نفسي أكتب آيات على إسمك الحقيقي

لكن قلت في نفسى دي أسرار يا ... Fredyyy

على العموم ممكن تبعتي أول حرف كفاية

وبكدة متعيطيش ... :crying:

وكما أول حرف من إسمه إيه اليِّ ناوي يلبسك حاجة دهب وبعدين الناس تزغرط ... :p30:

أنا مقلتش خطوبة ولا حاجة أحسن تفكري أنا طمعان في البوفيه المفتوح
مهو انا اول حرف م برضو وانا هعرف منين انا اول حرف منه ايه وبعدين خليه فى حاله احسن
لا خالص يا استاذ فريدى برضو حد يقدر يقول كدا
 
أعلى