كل سنه وانتى طيبه يا جاااااااااااسى !!!!!!

جاسى

عضوه مباركه من يسوع
عضو نشيط
إنضم
11 ديسمبر 2006
المشاركات
5,877
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
على قدميه وبين ذراعيه
وانت طيييييييب يا اوسى ربنا يخليك
ميرسى كتير وربنا معاك ويباركك
&
ميرىىىىىىىىى انتى كماااان وحشاااااااااااااانى اوىىىىىىى
يا حبيبتى انا مقدرش اغطى على القمر ده هو القمر برضوا حد يقدر يغطى عليه (k)
يا حبيبتى كل الهدايا والورت انا جايالك بيهم دلوقتى يلا روحى افتحى الباب وكل سنه وانتى طيبه يا قمر العمر كله يارب (k)(k)(k)
وميرسى بجد اوىىىىىىى وربنا معاكى ويباركك
 

ExtreemFXTrader

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
22 أبريل 2008
المشاركات
1,178
مستوى التفاعل
14
النقاط
0
الإقامة
ALEX
Happy BirthDay Jassy

fabricsmile.aspx

I hope 4 U 100 Wonderful Years With Jesus

كل سنة وانتى طيبة يا جاسى واتمنالك سنة سعيدة وعقبال 100 سنة تعيشيها فى محبة وسلام ورعاية رب المجد يسوع المسيح



 

جاسى

عضوه مباركه من يسوع
عضو نشيط
إنضم
11 ديسمبر 2006
المشاركات
5,877
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
على قدميه وبين ذراعيه
ايكستريم بجد ثاااااااانكس موووووووووووت على البيكتشر بجد تحففففه لو كنت من ساعتها كنت حطيتها بروفيل بس خلاص بقى هخليها لعيد ميلادى اللى جاى بجد ميرسى مووووووووت
وربنا معاك ويباركك
&
اروووووووجه حبيبتى ثانكس بجد وحشاااااانى جدااااااااا ميرسى يا روحى على الكلام الحلو ده
وربنا معاكى ويباركك
 

nonaa

بنت يسوع
عضو مبارك
إنضم
22 يونيو 2007
المشاركات
1,958
مستوى التفاعل
16
النقاط
0
الإقامة
مصر الغاليه
كل سنه وانت بالف خير يا جاسى
ربنا يحققلك كل امنياتك
يا جوجو
 

emy

افتخر بمسيحى
عضو مبارك
إنضم
18 ديسمبر 2006
المشاركات
8,158
مستوى التفاعل
18
النقاط
0
الإقامة
فى حضن بابا يسوع
كل سنه وانتى طيبه يا جاسى يا قمر وعقبال مليون سنه
معلش هى متاخره اوى بعد متزعليش منى
ويا رب تحقق كل اللى نفسك فيه
 

جاسى

عضوه مباركه من يسوع
عضو نشيط
إنضم
11 ديسمبر 2006
المشاركات
5,877
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
على قدميه وبين ذراعيه
وانتى طيبه يا روحى ولا يهمك يا قمره وصلت من بدرى
القلوب موصله
ميرسى اوىى يا ايم ايمه وربنا معاكى ويباركك
 

candy shop

مشرفة منتدى الاسرة
مشرف سابق
إنضم
29 يناير 2007
المشاركات
50,816
مستوى التفاعل
2,027
النقاط
113
كل سنه وانتى طيبه يا قمر


وعقبال 94 سنه

ويارب تحققى كل اللى بتتمنيه


وتكون سنه سعيده عليكى

اجمل هديه يارب تعجبك




واحلى تورته للقمر

 
التعديل الأخير:

meraaa

†كن ضامنى عند نفسك†
عضو مبارك
إنضم
20 نوفمبر 2006
المشاركات
2,625
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
الإقامة
بين كفوف ملك الملوك
كل سنه وانتى طيبه ياكوووووووبه حيااااااتى
معلش هى جت متاخر هنا اوىىىىىىى ههههههه ..يااااااارب سنه جميييييييله عليكى هى بانت بشايرها من دلوقتى ههههههههه بس انشاء الله تخفى وتبقى قرده
وهديتك لسه فى الحفظ والصون بس ناقص انك تختاريها هههههه يامسهل يعنى
ربنا معاكى ياحبى وسنه كلها خيييييير انشاء الله
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
5fce4114b3sm2.gif


جيكووووووو...

كل سنة وأنتى طيبة يا بت يا... ( ولا خلاص بلاش قدام الناس ) هههه

وحشانى يا بت

كل سنة وانتى طيبة ياحبيبتى وعقبال 100 سنة كفاية عليكى :)

ptyanicake5is7.gif


والهدية كمان لأحلى جاسى

0526932ri8.jpg


وسنة حلوووووووة مع يسوع
 
أعلى