كل سنه وانتى طيبه ياااااااااااااcobcob

cobcob

مشرفة الترانيم
مشرف سابق
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
3,319
مستوى التفاعل
13
النقاط
0
رد على: كل سنه وانتى طيبه ياااااااااااااcobcob

rose.gif
happybirthday51.gif
rose.gif



عقبال مليون سنة فى حضن الرب وتحققى كل احلامك





انا مش مصدقة نفسى
ميرنا فى حفلة عيد ميلادى
ايه الهنا اللى انا فيه ده
وانتى طيبة يافندم
 

cobcob

مشرفة الترانيم
مشرف سابق
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
3,319
مستوى التفاعل
13
النقاط
0
رد على: كل سنه وانتى طيبه ياااااااااااااcobcob

كل سنه وانتى طيبه يا Cobcob :36_22_26:
وعقباااااااااااال 100 سنه وانتى فى حضن يسووووووووع :smi106:
ويااااا رب تحققى كل اللى بتتمنيه فى حياااااتك :999: .
:16_14_37::16_14_37::16_14_37::16_14_37::16_14_37::16_14_37:



وانتى طيبة يا دندووووووون
 

cobcob

مشرفة الترانيم
مشرف سابق
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
3,319
مستوى التفاعل
13
النقاط
0
رد على: كل سنه وانتى طيبه ياااااااااااااcobcob

كل سنة وانتى طيبة


وعقبال 1000000 سنة


وتحققي كل امانيك في حضن يسوع


انا طبعا ملحقتش اجيب هدية بس انا عارفة طبعا ان كفاية دخلت وعيدت عليكى هههههههههههههههههههههههه


مستنية بقي نصيبي من التورتة والساقع كل سنة وانتى طيبة


شغل المعايدة اللى على النوتة ده كتر انهاردة
دى حتى تورتة صيامى
ومش راحميييييييييييين
ههههههههههههههههههههههههههه
وانت طيبة يا ستى
 

engy_love_jesus

واثق فيك ياللهى
عضو مبارك
إنضم
20 يناير 2008
المشاركات
7,756
مستوى التفاعل
50
النقاط
0
رد على: كل سنه وانتى طيبه ياااااااااااااcobcob

كل سنة وانتى طيبة يامشرفتنا الجميلة
والسنة الجاية يارب تحققى كل الى بتتمنيه
وعقبال 10000000000000000000000000000000000000 سنة
ومتخفيش منسيتش التورتة

0216dj2.jpg


وكمان ايه شوية دباديب على زوقك اختارى منهم ياقمر

5ef36d259fgy3.jpg


وكل سنة وانتى طيبة ياقمر
 

emy

افتخر بمسيحى
عضو مبارك
إنضم
18 ديسمبر 2006
المشاركات
8,158
مستوى التفاعل
18
النقاط
0
الإقامة
فى حضن بابا يسوع
رد على: كل سنه وانتى طيبه ياااااااااااااcobcob

كل سنه وانتى طيبه يا قمر
وعقبال يا رب مليون سنه
ويا رب تحققى كل اللى انتى عايزاه السنه دى ومش حققتيه السنه اللى فاتت
وسنه حوه مع يسوع
 

cobcob

مشرفة الترانيم
مشرف سابق
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
3,319
مستوى التفاعل
13
النقاط
0
رد على: كل سنه وانتى طيبه ياااااااااااااcobcob

كل سنة وانتى طيبة يامشرفتنا الجميلة
والسنة الجاية يارب تحققى كل الى بتتمنيه
وعقبال 10000000000000000000000000000000000000 سنة
ومتخفيش منسيتش التورتة

0216dj2.jpg


وكمان ايه شوية دباديب على زوقك اختارى منهم ياقمر

5ef36d259fgy3.jpg


وكل سنة وانتى طيبة ياقمر



وانتى طيبة يا انوج
وميرسى على الدباديب
خلى التورتة بقى للناس اللى مستنينها
بدل ما ياكلونى انا
 

cobcob

مشرفة الترانيم
مشرف سابق
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
3,319
مستوى التفاعل
13
النقاط
0
رد على: كل سنه وانتى طيبه ياااااااااااااcobcob

كل سنه وانتى طيبه يا قمر
وعقبال يا رب مليون سنه
ويا رب تحققى كل اللى انتى عايزاه السنه دى ومش حققتيه السنه اللى فاتت
وسنه حوه مع يسوع



وانتى طيبة يا ايمى
بجد انا مبسوطة ان كلكوا موجودين انهاردة
وعقبال ما ابارك ليكو وأعيد عليكو كلكووووووووووو فى أحلى مناسبات
 

وليم تل

زعيم ح الغلاسة
عضو مبارك
إنضم
6 ديسمبر 2007
المشاركات
9,035
مستوى التفاعل
75
النقاط
0
رد على: كل سنه وانتى طيبه ياااااااااااااcobcob

كل سنة وانتى طيبة
كوب كوب
وعقبال 100 سنة حب وسعادة
مودتى
 

jesus_son

ابن يسوع
عضو مبارك
إنضم
4 أبريل 2007
المشاركات
1,618
مستوى التفاعل
12
النقاط
0
الإقامة
Egypt / Cairo
رد على: كل سنه وانتى طيبه ياااااااااااااcobcob

الله
ايه العيد ميلاد الجميل ده
ايه ده مش معقول ده عيد ميلاد كوب كوب ؟؟
كل سنة وانتى طيبة يا كوب كوب و عقبال 1000000000000 سنة
سنة حلوة مع يسوع
يالا بقى انا عمال ارغى ارغى و داخل وكأنى مش عارف عيد ميلاد مين عشان آكل حاجة
ايه يا جدعان فين التورتات و البيبسى انا جاى بجرى عشان الحق التورتة
 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
كل سنه وانتي طيبه يا cobcob
وعقبال يارب 10000000 سنه في حضن يسوع
ويارب تحققي كل اللي بتتمنيه في حياتك
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
رد على: كل سنه وانتى طيبه ياااااااااااااcobcob

كل سنه وانتي طيبه يا كوب كوب
وعقبال مليون سنه تقضيها في حضن يسوع
والسنه دي تكون احلي من اللي فاتت وتحققي كل امانيكي ياقمر

 

silina***

New member
إنضم
22 يونيو 2008
المشاركات
34
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
:99:كل سنة وانت طيبة يا كوب كوب و عقبال 10000000000000000 سنة في احضان يسوع


:t23::new8::blush2::banned:
 

vetaa

GOD IS LOVE
مشرف سابق
إنضم
1 أغسطس 2007
المشاركات
9,140
مستوى التفاعل
231
النقاط
0
الإقامة
فى قلب مخلصى
رد على: كل سنه وانتى طيبه ياااااااااااااcobcob

tysonbr15aw7.gif
كل سنه وانتى دايما بخير وجميله
ويارب تبقى سنه جميله عليكى
ومليانة ترانيم
ههههههههههه

بتاسفلك على التاخير بجد
الجهاز كان معفرت شويتين
هاتيلى كام ترنيمة يمكن ربنا يهديه
هههههههههه

يارب تحققى كل امنياتك يا قمر
وتفضلى سعيده دايما
وعقبال السنة الجايه
تكونى مع مع مع مع
مع ربنا طبعا
ههههههههههه
واللى انتى تختاريه برضه

طبعا مش هنسى التورته
بس ليكى لوحدك
متديش الناس اللى داخله على طمع دى
100febv6.png

وكمان الهديه طبعا
بما انى متاخره
فا كترتها شوية
752016913fb9a0c648tiw4.jpg


سنه حلوه مع يسوع يا بنت يسوع
بس سؤالى بقى يعنى اية اسمك؟:)
 

ginajoojoo

فلنسبح اسم الرب
عضو
إنضم
24 يناير 2007
المشاركات
2,071
مستوى التفاعل
6
النقاط
0
الإقامة
Alexandria
رد على: كل سنه وانتى طيبه ياااااااااااااcobcob

6461clf2.jpg


cobcobii9.png


وجيبتلك الصليب ده هدية ايه رأيك

cross28zf7.jpg
 

جيلان

انت لى
مشرف سابق
إنضم
19 سبتمبر 2007
المشاركات
14,421
مستوى التفاعل
445
النقاط
0
رد على: كل سنه وانتى طيبه ياااااااااااااcobcob

birthday005ms4zr9.gif



كل سنة وانتى طيبة يا قمر
وعقبال مليون سنة
ويا رب كل السنين الى جاية تبقى سعيدة عليكى
ودى التورتة وتسيبيلى حتة طبعا هههههههههههه

50753719oi2xx6mc9.jpg
 

عماد يعقوب

New member
عضو
إنضم
11 فبراير 2008
المشاركات
211
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
رد على: كل سنه وانتى طيبه ياااااااااااااcobcob

كل سنة وانتى طيبة وعقبال كدة كل سنة
 

فونتالولو

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
1 يناير 2008
المشاركات
718
مستوى التفاعل
6
النقاط
0
الإقامة
منقوش علي كفيه
رد على: كل سنه وانتى طيبه ياااااااااااااcobcob

سلام الرب يسوع
كل سنه وانتي طيبه يا كوب كوب وعقبال مليون سنه
بس مع المسيح والهدايه هتوصل دليفري
 
أعلى