- إنضم
- 2 يناير 2008
- المشاركات
- 11,164
- مستوى التفاعل
- 546
- النقاط
- 0
وانتى طيبة يا فيتا
وشكرااااااا على التهنئة الجميلة
![]()
كل سنة وأنت طيب يا مايكل
كل سنة وانت طيبhttp://files.arabchurch.com/upload/images/318969239.gif
ودايما فى حضن يسوع
![]()
محمى
![]()
ومحفوظ
كل سنه وحضرتك طيب ومع يسوع وفى حضنه وماسك فى ايديه
يسوع يبارك قلبك وحياتك وخدمتك يارب
كل سنة وانت طيب يا مايكل
وعقبال مليون سنة مع بابا يسوع
وانت طيب يا بطرس
ومتشكر خالص على تهنئتك الرقيقة
![]()
![]()
http://www.arabchurch.com/upload
كل سنة وانت طيبة اخى العزيز مايكل
وسنة حلوة مع المسيح
وتحقق فيها كل امنياتك
كل سنة وانت طيب يا اخويا وحبيبي بالرب مايكل:smi106:
وعقبال 120 سنة في حضن الرب
ربنا يحققلك كل امنياتك ويساعدك لبلوغ كل أحلامك
الرب يبارك فيك
كل سنة وانت طيب ياى مايكل
وعقبال المليون سنه
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
كل سنة وانت طيب
مايكل
وعقبال 100 سنة حب وسعادة
ودمت بود
كل سنة وانت طيب يامايكل عقبال 10000000000 سنة