كل سنة و انجيلا بخير

magedrn

بحبك انت
عضو مبارك
إنضم
23 أغسطس 2009
المشاركات
1,433
مستوى التفاعل
75
النقاط
0
الإقامة
تحت قدم و فى قلب حبيبى
كل سنة وانتى طيبة يا انجيلا

1239806828.jpg


962197320.jpg


317498899.jpg


1010758237.jpg


1052944497.jpg


105903146.jpg


461818433.jpg


100390854.jpg


509483819.jpg


756725920.jpg


1027437084.jpg


1324617940.jpg


1131089492.jpg


1285197556.jpg

 

المرفقات

  • afb8e090e4.jpg
    afb8e090e4.jpg
    90.3 KB · المشاهدات: 5
  • تورتة.jpg
    تورتة.jpg
    23.9 KB · المشاهدات: 2
  • 28224.png.jpg
    28224.png.jpg
    10.1 KB · المشاهدات: 1
  • 2783.imgcache.jpg
    2783.imgcache.jpg
    31 KB · المشاهدات: 1
  • 59f997c1d3.jpg
    59f997c1d3.jpg
    98.2 KB · المشاهدات: 1
  • 2fd8dedc9b.jpg
    2fd8dedc9b.jpg
    124.2 KB · المشاهدات: 1
  • 3041b820e8.jpg
    3041b820e8.jpg
    46 KB · المشاهدات: 1
  • ho4i599lqphhh9liskw.jpg
    ho4i599lqphhh9liskw.jpg
    14.6 KB · المشاهدات: 1
  • nsaayat2cdca83a07.jpg
    nsaayat2cdca83a07.jpg
    20.2 KB · المشاهدات: 2
  • f95a73ff5b.jpg
    f95a73ff5b.jpg
    15.7 KB · المشاهدات: 1
  • motorola-v3i-gold.jpg
    motorola-v3i-gold.jpg
    40.8 KB · المشاهدات: 1
  • photos-mrkzy-cars-10227.jpg
    photos-mrkzy-cars-10227.jpg
    49.5 KB · المشاهدات: 1
  • 224.imgcache.jpg
    224.imgcache.jpg
    242.2 KB · المشاهدات: 1
  • rash.jpg
    rash.jpg
    119.2 KB · المشاهدات: 1
التعديل الأخير بواسطة المشرف:

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
يلا حالا بالا بالا هنوا ابو الفصاد
هيكون عيد ميلاده الليله اسعد الاعياد
فليحيا ابو الفصاد " انجيلا "


is-tr31f8b53733.gif
is-tr31f8b53733.gif
is-tr31f8b53733.gif
is-tr31f8b53733.gif


is-tr31f8b53733.gif
is-tr31f8b53733.gif
كل سنه وانتى طيبه يا انجيلا يا سكرة
is-tr31f8b53733.gif
is-tr31f8b53733.gif

is-tr31f8b53733.gif
is-tr31f8b53733.gif
سنه حلوه مع يسوع وربنا يفرح قلبك
is-tr31f8b53733.gif
is-tr31f8b53733.gif




1008-011-62-1068.gif



وده احلى ورد لاحلى بنوته



والتوته دى وصايه بقى
انا حاجزة اول دور ووزعى انتى الباقى بمعرفتك بقى
هههههههههه

ربنا يسعدك يا سكرة
ويفرح ايامك
 

+Bent El3dra+

بيك هقدر يارب
مشرف سابق
إنضم
15 أغسطس 2008
المشاركات
13,814
مستوى التفاعل
639
النقاط
0
الإقامة
فى حضن امى العدرا
كللل سنة وانتى طيوووووبة يا نوجا
وعقبال سنين كتير فى حضن المسيح
وياااااارب تكون السنة دى احلى من كل اللى فات


 

النهيسى

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
27 يوليو 2008
المشاركات
92,326
مستوى التفاعل
3,201
النقاط
113
الإقامة
I love you Jesus
20070924_221256_2006-09-08_1144.gif

20070924_221430_3050.gif


35.gif


1166578726.jpg



768844538.jpg







1340853009.jpg

539375665.jpg



424982290.jpg






915301842.gif




sampfc81f333408973d9.jpg


عيـد ميــلاد سعيــد

عيـد ميــلاد سعيــد

عيـد ميــلاد سعيــد

عيـد ميــلاد سعيــد

عيـد ميــلاد سعيــد

عيـد ميــلاد سعيــد

عيـد ميــلاد سعيــد

high-school-musical-birthday-cake.jpg


flower-birthday-cake.jpg


birthday-wish3.gif


thum_888546fecafae6c4f.gif


339465947_73e03af5fc_o.gif
1008-002-84-1068.gif
Birth-013.gif
40.gif
laterabbit2cp.gif


1264928144.jpg


19995102421921964446.jpg


1272475057.jpg



www.9or.cc%20-hd-%20%2838%29.jpg


497a658788.jpg


عيـد ميــلاد سعيــد

عيـد ميــلاد سعيــد

عيـد ميــلاد سعيــد

 

magedrn

بحبك انت
عضو مبارك
إنضم
23 أغسطس 2009
المشاركات
1,433
مستوى التفاعل
75
النقاط
0
الإقامة
تحت قدم و فى قلب حبيبى
كل سنة وانتى طيبة يا انجيلا سورى بقى الموضوع ماعرفتش اعمله كويس بس يالا زى ما جيه
وكل سنة وانتى طيبة وتكون سنة سعيدة عليكى يارب
 

النهيسى

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
27 يوليو 2008
المشاركات
92,326
مستوى التفاعل
3,201
النقاط
113
الإقامة
I love you Jesus


أنجيــــــــــــــلا

عقبال مليون سنة ............ عقبال مليون سنة .............. عقبال مليون سنة

كل سنة وأنتى بألف خير

دائما فى سعاده مع يسوع ................
عيد ميلاد سعيد ... أنجيلا
عيد ميلاد سعيد ... أنجيلا




كل سنه وأنتى طيبه




أنجيـــلا
الغاليه


أنجيــلآ

دمتم بخيــر
 

white.angel

فيلسوفه مسيحيه
عضو مبارك
إنضم
6 يوليو 2010
المشاركات
3,777
مستوى التفاعل
1,303
النقاط
0
1015693mlusx46lta.gif

غاليتى انجى ....
كل عام وانتى فى ملئ البركه والنعمه والسعاده ....
اتمنى لكِ ان تسعدى فى هذا العام ...
وان يمسح الرب كل لؤلؤه سقطت من عينيكى ...
وان يعطيكى نعمة فى عيون الجميع ...
وبركه وحكمه ...
لتكونى قلباً لكل من ليس له قلب يحبه ....
ومسكناً لكل من ليس له بيتاً يأويه ...

نحن سعداء بكِ جداً ... ونحبك ايضاً .... ونتعلم منكِ الكثير ...
2871452934_1.gif


كل سنه وانتى احلى بنوته فى الدنيا ...
كل سنه وانتى طيبه ....

3288.jpg

 

+bent el malek+

بنت المــــــلك
عضو مبارك
إنضم
9 ديسمبر 2008
المشاركات
3,260
مستوى التفاعل
135
النقاط
0
كل سنة وانتى طيبة يا سكرة
سنة سعيدة عليكى
ويا رب تحققى كل امانيكى
ربنا يفرح قلبك
 

monmooon

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
7 يونيو 2008
المشاركات
1,090
مستوى التفاعل
14
النقاط
0
الإقامة
fe agmal 3alam
كل سنه وانتى بخير يا احلي انجيلا
ويارب ديماً بخير
وعقبال1000000000000000000000000000000000 سنه
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
كل سنه وانتي طيبه يا سكرتي
ويارب عقبال مليون سنه
وانشالله السنه دي تكون احلي واجمل من اللي فات كله
وتحققي فيها كل امانيكي بوجود يسوع طبعا وياكي
ربنا يسعد كل ايامك ويفرحك حبيبي
 

أنجيلا

New member
إنضم
19 فبراير 2011
المشاركات
5,028
مستوى التفاعل
551
النقاط
0
الإقامة
الشرقستان
وانتم طيببن.. ميرسي يا اصحاب
ههههههههه ولا يهمك يا ماجد.. ميرسي لانك افتكرتني :)
ميرسي:
تويتي
بنت العذرا
استاذي النهيسي (يا ريت لو تبعثلي التورتة والفون هههههههه)
وايت انجل العسل
bent el malek
بوب
حبيب يسوع
monmoon
gospel life

ربنا يخليكم :)
 

Bent el Massih

ارحمنا يارب
عضو مبارك
إنضم
3 ديسمبر 2007
المشاركات
3,124
مستوى التفاعل
815
النقاط
113
الإقامة
في حضن المسيح
[YOUTUBE]AelmBI0sJ3A&feature=related[/YOUTUBE]


عيد ميلاد سعيد حبيبتي انجيلا
وعقبال لمليوووووون سنة مع الرب يسوع
 

+Roka_Jesus+

الاميرة الشقية
مشرف سابق
إنضم
10 نوفمبر 2008
المشاركات
30,213
مستوى التفاعل
417
النقاط
0
الإقامة
في قلب حبيبي *_*
حاذي باذي يويو حاذي باذي يويو حاذي باااااااااااااااااااااااااذي يو توووووووووووكا حاذي بااااااااااااااااذي يووووووووووووووووويوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
صوتي حلو مش كده هههههههههههههههههه
كل سنننننننة وانتي طيوبة يا حبيبتي
وعقبال مليوووووووووووووووون سنة اقعد اقولك فيها طفلة هههههههههههههههههه
ويارب تحققي كل احلامك مع المسيح وتبقي فرحان علطووووووووووووووووووووول









اضغط هنا لمشاهدة الصورة

يارب تعجبك يا قمر :)
 

candy shop

مشرفة منتدى الاسرة
مشرف سابق
إنضم
29 يناير 2007
المشاركات
50,816
مستوى التفاعل
2,027
النقاط
113
كل سنه وانتى طيبه يا قمر


3rb100hzwdatpfi6pp8va6.gif


عيد ميلاد سعيد وعقبال 99 سنه

والسنه الجايه تكون اجمل يارب

يارب تحققى كل اللى بتتمنيه

هديه بسيطه



وكمان تورته للغاليه

 

انريكي

ارحمني يارب
عضو مبارك
إنضم
30 يوليو 2010
المشاركات
3,591
مستوى التفاعل
150
النقاط
63
الإقامة
IRAQ
كل سنة وانتي طيبة يا انجي الطيبوة الامورة الغالية

ويا ربي تحقيق جميع الاماني في حضن يسوع

وعقبال المليون سنة

الرب يفرح قلبك وينور طريقك دامن
 

أنجيلا

New member
إنضم
19 فبراير 2011
المشاركات
5,028
مستوى التفاعل
551
النقاط
0
الإقامة
الشرقستان
شكرا كريمة ع القطة هههههه
انا بمووووووت في القطط
هههههههههه
ميرسي الملكة العراقية وكاندي شوب وانركي
ربنا يخليكم يا اصحاب:)

اما انتي يا بت يا روكا اقلك ايه بس...
غلسة دايما :pleasantr
ميرسي ع الكرات الصفرا ههههههههههههه
 
أعلى