:smi411:ممكن طلب
انا مش في استطاعتي اني اشتريالافلام دي ينفع ان حد يدهالي لان ظروفي الماديه مش كويسه
ونفسي اتفرج انا وعيالي علي الافلام دي جدا بس تكون بتشتغل علي dvdوليكم جزيل الشكر وفيه حاجه تانيه عايز اقولها قبل ما حد يسألني السؤال ده ويقولي طيب متنزلها من النت
انا معنديش نت ولا كمبيوتر بس انا عند اخويا ال dvd هستلفه منه وده تليفوني للي يحب يبعتلي
0123433250
وشكرا
امجد مقصود عوض