كل سنه وانت طيب وميرسى قوى على الفيلم انا تعبتك معايا ربنا يعوض تعب محبيتك بس فى حاجه الفيلم بيتحمل ببطئ قوى فانا مش عارفه من الفيلم ولا من سرعه النت معلشى فدنى فالموضوع ده انا مش عارفه احمله لحد دلوقتى
معلشى هتعبك معايا
شكررررررررررررررررا
نرمين بدون معلومات شخصيه لو انته فى مصر حضرتك النت مقطوع فى مصر لحد اخر الشهر عشان كبل ناحية ايطاليا الى بيغذى مصر بالنت مقطوع اما لو خارج مصر فصدقنى مش عارف ليه يبقى فى مشكله