كله يدخل و يهنى بدل ما ياخد كارت احمر !!!!

يوحنا/نصر

امسك يمينى
عضو مبارك
إنضم
9 أغسطس 2007
المشاركات
2,212
مستوى التفاعل
12
النقاط
0
الإقامة
egypt
النهارده عيد ميلاد زوجتى الغاليه
مشرفتنا الجميله

940295312.jpeg




كل سنه و انتى متالقه و منوره كل الدنيا
يا اجمل و ارق مشرفه و زوجه فى الدنيا
و عقبال مليون سنه مع يسوع
و معايا

سامحينى ما قدرتش اعمل
تهنئه تليق بيكى بس انتى عارفه انا مشغول
كتير
 

فراشة مسيحية

ميكو قلب ماما
مشرف سابق
إنضم
22 نوفمبر 2006
المشاركات
25,378
مستوى التفاعل
156
النقاط
63
الإقامة
قلب إلهي يسوع المسيح
مشغول كتير عن تهنئة زوجتك

ياة يا يوحنا مكنش العشم ابدا ابدا ابدا

حد ينشغل عن زوجتة يوم عيد ميلادها

دا هى يا راجل عملتلك فرح في عيد ميلادك

بس بقى هاتقول اية مكل شيج انكشفن وبان

بوتجاز اية ولا يونفرسال ولا حقنة هو انت تبقى مشغول وتجيب العيب فيا

لا حول الله يا رب

فااااااااااااااااصل

احضر هدية تمام لفوفو وارجع
 

سيزار

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
2,485
مستوى التفاعل
27
النقاط
0
الإقامة
حكمه: البستان الجميل لا يخلو من الأفاعي
قشطه ياعم من لاقى حبابه نسى صحابه .................. كل سنه وانتى طيبه يا اجمل واحلى فاديه فى الدنيا المنتدىمنور بيكى وتسلم ايدك ..

ويا عم يوحنا حد يسيب الفمر والشمس الى بتشرق الصبح عليه وبتنور بليليل بنور القمر .. ويقول سامحينى

يا عم هى مسماحك وزى الفل ايه


وتسلموا كلكم

سيــــــــــــــــــزو​
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
ايوة كده يايوحنا
كنت انا هديك كارت احمر او اصفر
الى كان هيطلع فى ايدى يعنى
هههههههههههههههه
طبعا لو مكنتش عملت عيد الميلاد كنت انا هعمله


كل سنه وانتى طيبه يا احلى فاديه
ويارب السنه الجايه يكون معاكى تويتى صغير
ههههههههههه

سنه حلوة مع يسوع

عقبال 95 سنه يارب يكونوا كلهم خير وسلام
وتحققى كل اللى نفسك فيه

وتكونى انتى ويحنا دايما مع بعض وفى وسطيكوا
تويتى شقى كده يصحيكوا من احلاها نومه :)
ههههههههههه

كل سنه وانتى طيبه ياحبيتى
وليا عودة بالهدايه والذى منه طبعاااااا
هههههههههههه

كده انا براءة يامستر يوحنا
مش كده ولا ايه
ههههههههه
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
الله يكون فى عونك يايوحنا
دخلك فى الموضع بوتجاز وبابور كمان
ههههههههههههههه

ربنا يهدى فاديه عليك
وابعد الكبريت والسكاكين والاكياس
وانت فاهم بقى ليه
هههههههههههه
 

يوحنا/نصر

امسك يمينى
عضو مبارك
إنضم
9 أغسطس 2007
المشاركات
2,212
مستوى التفاعل
12
النقاط
0
الإقامة
egypt
مشغول كتير عن تهنئة زوجتك


ياة يا يوحنا مكنش العشم ابدا ابدا ابدا

حد ينشغل عن زوجتة يوم عيد ميلادها

دا هى يا راجل عملتلك فرح في عيد ميلادك

بس بقى هاتقول اية مكل شيج انكشفن وبان

بوتجاز اية ولا يونفرسال ولا حقنة هو انت تبقى مشغول وتجيب العيب فيا

لا حول الله يا رب

فااااااااااااااااصل


احضر هدية تمام لفوفو وارجع

لا انتى لا حقنه و لا يونيفرسال انتى
بلسم من صبغه اليود
فى اعلى تركيز ليها
ماشى يا فوشى كلها ايام و هارجع
اظبطك تانى يا
لمممممممممممضه
ههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههه
ميرسى على التهنئه يا عسل
 

يوحنا/نصر

امسك يمينى
عضو مبارك
إنضم
9 أغسطس 2007
المشاركات
2,212
مستوى التفاعل
12
النقاط
0
الإقامة
egypt
قشطه ياعم من لاقى حبابه نسى صحابه .................. كل سنه وانتى طيبه يا اجمل واحلى فاديه فى الدنيا المنتدىمنور بيكى وتسلم ايدك ..​


ويا عم يوحنا حد يسيب الفمر والشمس الى بتشرق الصبح عليه وبتنور بليليل بنور القمر .. ويقول سامحينى

يا عم هى مسماحك وزى الفل ايه


وتسلموا كلكم


سيــــــــــــــــــزو


سيزوووووووووووووووووو
واحشنى كتير سامحنى انا مقصر معاك كتير
بس غصب عنى صدقنى الدنيا ملخبطه عندى كتير
عموما ميرسى على التهنئه الجميلة
و عقبال ما نفرح بيك قريب
 

فادية

ديفيد حبيبي
مشرف سابق
إنضم
19 أكتوبر 2006
المشاركات
9,073
مستوى التفاعل
44
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
النهارده عيد ميلاد زوجتى الغاليه

مشرفتنا الجميله

940295312.jpeg




كل سنه و انتى متالقه و منوره كل الدنيا
يا اجمل و ارق مشرفه و زوجه فى الدنيا
و عقبال مليون سنه مع يسوع
و معايا

سامحينى ما قدرتش اعمل
تهنئه تليق بيكى بس انتى عارفه انا مشغول

كتير

ميرسي يا احن واطيب زوج في الدنيا
كل سنة واحنا طيبين ومع بعض على طوووووووووووووووووووووول وربنا وسطينا دايما
ربنا يخليك ليا وميحرمنيش منك ابدا ويلم شملنا قريب يا زوجي الغالي
احلى تهنئة وهدية هتكون يوم وصولك عندي بالسلامة بأذن ربنا
ميرسسسسسسسسسسسسسسسسسسسي يا حياتي
 

فادية

ديفيد حبيبي
مشرف سابق
إنضم
19 أكتوبر 2006
المشاركات
9,073
مستوى التفاعل
44
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
مشغول كتير عن تهنئة زوجتك


ياة يا يوحنا مكنش العشم ابدا ابدا ابدا

حد ينشغل عن زوجتة يوم عيد ميلادها

دا هى يا راجل عملتلك فرح في عيد ميلادك

بس بقى هاتقول اية مكل شيج انكشفن وبان

بوتجاز اية ولا يونفرسال ولا حقنة هو انت تبقى مشغول وتجيب العيب فيا

لا حول الله يا رب

فااااااااااااااااصل


احضر هدية تمام لفوفو وارجع

مستنية الهدية انا :21:
يلا بسررررررررررررررررررررررررررررررررررررعه يا فوشي
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
احلى تهنئة وهدية هتكون يوم وصولك عندي بالسلامة بأذن ربنا
ميرسسسسسسسسسسسسسسسسسسسي يا حياتي

سمعونى احلى موسيقى من احلى كمنجه
هههههههههههه

تيرارارارررررراااااااااااااااا
 

يوحنا/نصر

امسك يمينى
عضو مبارك
إنضم
9 أغسطس 2007
المشاركات
2,212
مستوى التفاعل
12
النقاط
0
الإقامة
egypt
ايوة كده يايوحنا
كنت انا هديك كارت احمر او اصفر
الى كان هيطلع فى ايدى يعنى
هههههههههههههههه
طبعا لو مكنتش عملت عيد الميلاد كنت انا هعمله


كل سنه وانتى طيبه يا احلى فاديه
ويارب السنه الجايه يكون معاكى تويتى صغير
ههههههههههه

سنه حلوة مع يسوع

عقبال 95 سنه يارب يكونوا كلهم خير وسلام
وتحققى كل اللى نفسك فيه

وتكونى انتى ويحنا دايما مع بعض وفى وسطيكوا
تويتى شقى كده يصحيكوا من احلاها نومه :)
ههههههههههه

كل سنه وانتى طيبه ياحبيتى
وليا عودة بالهدايه والذى منه طبعاااااا
هههههههههههه

كده انا براءة يامستر يوحنا
مش كده ولا ايه
ههههههههه

لا فالحه يا تويتى طيب ما نزلتيش انتى الموضوع ليه ؟
ولا هى لماضه و خلاص ؟؟؟؟؟
هههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههه
هههههههههههههههههه
ميرسى كتير على التهنئه الجميله و عقبال ما نفرح بيكى
و انتى قاعده على كرسى الاسنان
ههههههههههههههههههه
قصدى على كرسى الاكليل
الله يكون فى عونك يايوحنا
دخلك فى الموضع بوتجاز وبابور كمان
ههههههههههههههه

ربنا يهدى فاديه عليك
وابعد الكبريت والسكاكين والاكياس
وانت فاهم بقى ليه
هههههههههههه

بابور و بوتاجاز على نفسها
دى كبيرها تبقى عامله زى الكرمبه
ههههههههههههههههههههه
بتتدحرج و هى ماشيه
هههههههههههههههههههههههههههه
مع الاعتذار للكرمب
على فكره انا لو جبت تويتى صغيره
هاعلقها على باب الشقه علشان
وانا داخل و انا طالع اديها على دماغها
هههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههه
متهيائلى هتفهمينى غلط
هههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههه
 

BITAR

ابن المصلوب
مشرف سابق
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
23,091
مستوى التفاعل
784
النقاط
113
940295312.jpeg

يكفى ان تكون فاديه فى قلبك
birthday996aqa5.gif


كل سنه وهى طيبه

226p5887fb3.jpg

واحلى تورته لاحلى زوجين
 

فادية

ديفيد حبيبي
مشرف سابق
إنضم
19 أكتوبر 2006
المشاركات
9,073
مستوى التفاعل
44
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
قشطه ياعم من لاقى حبابه نسى صحابه .................. كل سنه وانتى طيبه يا اجمل واحلى فاديه فى الدنيا المنتدىمنور بيكى وتسلم ايدك ..​


ويا عم يوحنا حد يسيب الفمر والشمس الى بتشرق الصبح عليه وبتنور بليليل بنور القمر .. ويقول سامحينى

يا عم هى مسماحك وزى الفل ايه


وتسلموا كلكم


سيــــــــــــــــــزو

ميرسي عزيزي سيزوووووووووووووووووووووووووووووو
ميرسي على كلماتك الحلوة وردك الجميل
عقبال ما نفرح بيك يا باشا
 

candy shop

مشرفة منتدى الاسرة
مشرف سابق
إنضم
29 يناير 2007
المشاركات
50,816
مستوى التفاعل
2,027
النقاط
113
كل سنه وانتى طيبه يا اجمل فاديه



ويارب عقبال 100 سنه وانتى فى سعاده مع يوحنا


وكل سنه تكون اجمل من اللى قبلها

والسنه الجايه يكون معاكى العضو الصغير الشبل بقى وبعدين نرقيه


علشان تبقى العيله كلها


اجمل واغلى هديه للغاليه انا شايفه محدش جاب حاجه كله كلام وبس




ولا تورته حتى علشان خاطر الناس بس ولا يهمك ان موجوده ههههههههههههه


 

فراشة مسيحية

ميكو قلب ماما
مشرف سابق
إنضم
22 نوفمبر 2006
المشاركات
25,378
مستوى التفاعل
156
النقاط
63
الإقامة
قلب إلهي يسوع المسيح
birthday003rz8.gif


احلى واجمل جاتوة لحبيبة قلبي اختي وصدقتي الغالية فادية

f_flowersm_19ade8b.jpg


واجمل هدية فيكي يا مصر جبتهالك فستان على زوقي يارب يعجبك

13150_5310df.jpg


بوكية ورد لوردة المنتدى

5_1203951091.jpg


فوفو حبيبتي كل سنة وانتي طيبة وانتي اجمل صديقة واخت

يارب تحققي كل امنياتك والسنة الجاية تكونوا 3

سنة جميلة مع يسوع حبيبتي
 

يوحنا/نصر

امسك يمينى
عضو مبارك
إنضم
9 أغسطس 2007
المشاركات
2,212
مستوى التفاعل
12
النقاط
0
الإقامة
egypt
استاذنا الكبير قوى بيـــــــــــــتر
بجد واحشنى كتير و وحشانى مشاركاتك الجميله و مواضيعك
صليلى ان الامور تتعدل و ارجع تانى المنتدى الغالى
ميرسى كتير على الكلام الجميل ده و التهنئه الرقيقه
و عقبال ما نفرح باولادك و نقولك يا جدو
 

فادية

ديفيد حبيبي
مشرف سابق
إنضم
19 أكتوبر 2006
المشاركات
9,073
مستوى التفاعل
44
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
ايوة كده يايوحنا
كنت انا هديك كارت احمر او اصفر
الى كان هيطلع فى ايدى يعنى
هههههههههههههههه
طبعا لو مكنتش عملت عيد الميلاد كنت انا هعمله


كل سنه وانتى طيبه يا احلى فاديه
ويارب السنه الجايه يكون معاكى تويتى صغير
ههههههههههه

سنه حلوة مع يسوع

عقبال 95 سنه يارب يكونوا كلهم خير وسلام
وتحققى كل اللى نفسك فيه

وتكونى انتى ويحنا دايما مع بعض وفى وسطيكوا
تويتى شقى كده يصحيكوا من احلاها نومه :)
ههههههههههه

كل سنه وانتى طيبه ياحبيتى
وليا عودة بالهدايه والذى منه طبعاااااا
هههههههههههه

كده انا براءة يامستر يوحنا
مش كده ولا ايه
ههههههههه


ميرسي يا عسللللللللللللللللللللللل يا سكررررررررررررررررررررررر
95 سنه بس ؟؟؟؟؟؟؟؟ ليه البخل دا يا تويتي :hlp:
انتي عيزاني اخلف تويتي وتبقى صاحبتي كمان تويتي ساعتها هبقى عايشة تقريبا في ديزني لاند
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
ميرسي يا حبيبة قلبي
عقبال ما نفرح بيكي انتي وشيكو قريب جدا بأذن ربنا
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
واضح ان مبقاش هنا بوتجاز وباباور بس كمان
دة بقى فى منهم كتيييير

ماشى ماشى يايوحنا
بس على فكرة
فاديه هتبوس تويتى دايما
حتى اسالها :)
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
ايه الاضطهاد ده بقى يافاديه وصى يوحنا عليا بدخل ما اخليه يقعد على كرسى الاسنان حكم هو خلاص قعد على كرسى الاكليل وكرسى الاسنان جاهز هههههههههههه
 

فراشة مسيحية

ميكو قلب ماما
مشرف سابق
إنضم
22 نوفمبر 2006
المشاركات
25,378
مستوى التفاعل
156
النقاط
63
الإقامة
قلب إلهي يسوع المسيح
لا انتى لا حقنه و لا يونيفرسال انتى

بلسم من صبغه اليود
فى اعلى تركيز ليها
ماشى يا فوشى كلها ايام و هارجع
اظبطك تانى يا
لمممممممممممضه
ههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههه

ميرسى على التهنئه يا عسل

اية دا يا يوحنا انت شكلك مشغول بجد ولا اية

انا كنت فكراك بتزوغ من الهدية

بس مكنتش اتوقع الرد دا وانا عمالة اسخن

ورايحة اغسل وشي علشان افوق واصح صح

وكمان بتقولي عسل لا انت اكيد جرالك حاجة

يوحنا لما يقولي عسل اعرف على طول

خير اللهم اجعلة خير يعني انة مش بكامل قواة العقلية

هههههههههههههههههه
 
أعلى