كله يدخل ويقول رايه فى جواز النت

ماجى باسيلى

New member
عضو
إنضم
31 ديسمبر 2008
المشاركات
88
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
الإقامة
مصرالقاهره
انا عارفه انه موضوع مهم عايزين نفكر سوى وعايزه اعرف رد كل واحد يدخل ضرورى
ده شى مهم لينا كلنا
1-هل انت ممكن تختار شريكة حياتك من النت ام لا
2-لو موافق او موافقه ليه وادينى اسباب
3-لو لا ليه وادينى اسباب
-غير الكلام المعروف انت هتصدقيه ازاى عن طريق الكلام بس والكلام المعروف ده لالالالالاانا قصدى لواتعرفتوا على بعض وهو عايز يجى يتقدم فعلا هتوافقوا ولا لا ضرورى عايزه الرد بليز واللى عنده اى معلومات اونصائح ياريت يقولهالى:smi411:
 

TULiP TO JESUS

اسيرة حب يسوع
عضو نشيط
إنضم
26 أغسطس 2008
المشاركات
17,403
مستوى التفاعل
129
النقاط
0
الإقامة
في قلب يسوع
موضوع مهم
اعتقد ممكن اصحاب علي النت ايوة
لكن حب وزواج لا مش ممكن
يا ماجي يا حبيبتي
النت دي وسيلة خداعة قوووي
تتاكدي ازاي انو مسيحي اصلا
وفية الناس بيكدبو وعندهم القدرة الرهيبة علي الخداع
يعلقك بية وبعد ما تيجي اللحظة اللي تشوفية فيها تلاقي كل كلامة مش صحيح وتكوني اتعقلتي

لالالالا وسيلة مش امنة ابدا
اوعي تعطي معلوماتك الشخصية لحد​
 

الانبا ونس

بنت الانبا ونس
عضو مبارك
إنضم
6 أغسطس 2007
المشاركات
3,185
مستوى التفاعل
32
النقاط
0
الموضوع دة المفروض يتحط فى قسم الشبابيات و الاجتماعيات مش اقوال ابااااااااااء خالص

حد ينقلوا يا مشرفين
 

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON
غلط

انما لو عند بدء التنفيذ دخل الاهل

ممكن تتصوب القصة

على كل يا انبا ونس انا جاوبت

ولما عاوزين ينقلوه نروح مع الموضوع

سلام المسح
 
أعلى