"يستجيب للك الرب في يوم شدتدك
ينصرك اسم اله يعقوب"
روك.... الف الف مبرووك وحمدللة علي سلامة بابا.... وبجد معنديش حاجة اقولها غير ليتمجد اسمك يا رب في كل وقت وليرتفع اسمك بالمجد من الان والي الأبد امين.... شكرا ليك ايها الاله الحنون لانك لا تنسانا ابدا و دائما تنفذ وعوودك معنا" ادعوني وقت الضيق انقذك فتمجدني" مبروك يا روك....... بس قوللي هل انتو كونتو متشفعين بقديس معين..... ولو ايوة..... مين هوا؟