كلنا ندخل نبارك لروك

إنضم
22 أكتوبر 2008
المشاركات
14
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الف مبرووووووووووووووووووك يا روك
و اسفه على التاخير بس انا عضوة جديده
بس بقالى يومين ههههههههههههههههههههه
وعلى فكرة احنا لسه فى عالم المعجزات
ولسه فى زمن اسمه زمن القدسين كمان
وحمدالله على سلامه بابا الف سلامه عليه
والف مبروووووووووووووووووووووووووووووك
 

vemy

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
3 أغسطس 2008
المشاركات
568
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
الإقامة
مع بابا يسوع
مبرووووووووك يا روك ليتمجد اسمك يا رب المجد لله
امين
 

اخرستوس انستي

لستم المتكلمين.
إنضم
13 فبراير 2008
المشاركات
1,654
مستوى التفاعل
22
النقاط
0
نشكر ربنا الحنون على يد الشفاء ..
هو وعد .. وهو دائما ينفذ وعده مع اولادة ..
 

amanypotter

New member
إنضم
18 فبراير 2008
المشاركات
27
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
يستطيع كل شئ ولا يعسر عليه امر / انا الرب فى وقته اسرع به /
 

مسعد خليل

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
8 أكتوبر 2007
المشاركات
2,007
مستوى التفاعل
18
النقاط
0
الف مبروك للوالد لنوال بركة الشفاء وعظيمة هى اعمالك يارب ومعجزاتك فوق اى علم وتكنولوجيا حديثة
ne3map10.png
 

TULiP TO JESUS

اسيرة حب يسوع
عضو نشيط
إنضم
26 أغسطس 2008
المشاركات
17,403
مستوى التفاعل
129
النقاط
0
الإقامة
في قلب يسوع
الف مبروك لشفاء الوالد
هو دة الهنا اللة معجزات وعجائب
اكيد انت صليتلة
صلاة البار تقتدر كثيرا في فعلها
 

بنت الفادى

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
26 سبتمبر 2006
المشاركات
2,644
مستوى التفاعل
22
النقاط
0
الإقامة
++ قلب يسوع ++
مبارك هو اسمك يارب
ممجد ومملؤ بركه
الف الف مبروك ياروك
الهنا محب وحنان
الهنا اله معجزات
الهنا اله الغير مستطاع
لان الغير مستطاع عند الناس مستطاع عند الله
فلبتمجد اسم الرب الهنا
فليتمجد اسم الرب الهنا
 

samehzaki

New member
إنضم
15 أكتوبر 2008
المشاركات
18
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
ليتمجد اسم المسيح وليكن معكم الى الابد وعظيمة هى اعمالك يايسوع لتكن مع جميعنا ولتكن بداية الطريق لنعرفه نحن الخطاه
 

fredyyy

New member
إنضم
25 مايو 2007
المشاركات
8,704
مستوى التفاعل
832
النقاط
0

:11: ..... :Roses: ..... :17_1_34[1]: ..... :Roses: ...... :11:



مبروك شفاء والدنا أخي my rock




مزمور 91 : 5 - 7
لاَ تَخْشَى مِنْ خَوْفِ اللَّيْلِ وَلاَ مِنْ سَهْمٍ يَطِيرُ فِي النَّهَارِ
وَلاَ مِنْ وَبَأٍ يَسْلُكُ فِي الدُّجَى وَلاَ مِنْ هَلاَكٍ يُفْسِدُ فِي الظَّهِيرَةِ.

يَسْقُطُ عَنْ جَانِبِكَ أَلْفٌ وَرَبَوَاتٌ عَنْ يَمِينِكَ. إِلَيْكَ لاَ يَقْرُبُ.



شكرًا لإلهنا
من يسمع لطلباتنا
ويستجيب دومًا لدُعائنا
فيُصِدر الأمر بشفـاء ولدِنـا
من قال أنا الرب شافيـك إلهنـا
يعمل معجزاتٍ فنمجده هو عوننــا
يشفي ُيقوي ُيسند ُيشجع ُُيشبع ُيقيمنا
في المرضِ يشفي في الضعف يقوي عزمنا
في كل دروب الحياة نراه ساهرًا حانيًا هو رجائنـا
المرض يهرب أمامه في حيرتنا ُيمشينا فـوق مرتفعاتنـا
يحمينا من كل سهمٍ يطير في النهار يدفع الخطر عنا هو مجننا

 

samehzaki

New member
إنضم
15 أكتوبر 2008
المشاركات
18
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
:heat:الف مبروك ياروك ليتمجد اسم يسوع المسيح الى الابد ياريت ياأخى مع كل اخوتى فى هذا المنتدى تصلوا من اجل شفاء ابنى جون حتى يتمجد اسم المسيح معه ايضا
 

loly80

تحت صليبك
عضو مبارك
إنضم
8 نوفمبر 2008
المشاركات
1,224
مستوى التفاعل
28
النقاط
0
مش جديد علي اولاد ربنا اللي بيحبهم ويشملهم برعايتة وحنانة
انا بحب قوي العجزات ودي فعلا معجزة وهحكيها
عندي في الكنيسة حتي تكون بركة للكل
امين

الف حمدلة علي سرمة الوالد ويديم صحتة بالسلامة يارب
وياريت رجاء محبة تخلي الوالد البركة يعطيتي من
البركة الحلوة دي ويزكرني في صلاتة
علي شان ربنا يعمل معية معجزة انا كمان

سلام الرب يحفظكم ويرعاكم
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
ليتمجد اسم الله القدوس
القادر على كل شئ ولا يعسر عليه امر

شكرا ليك ياالهنا وابونا الحنون
شكرا لحبك وعطفك ورحتم وشفاءك :)

حمدلله على سلامته ياروك
ربنا يديملكوا حياته ازمنه عديدة
فى ظل الهنا الحنون :)
 

samehzaki

New member
إنضم
15 أكتوبر 2008
المشاركات
18
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الف مبروك ياروك ليتمجد اسم يسوع المسيح الى الابد ياريت ياأخى مع كل اخوتى فى هذا المنتدى تصلوا من اجل شفاء ابنى جون حتى يتمجد اسم المسيح معه ايضا رجاء محبه انت تشاركونى فى الصلوات
 

zama

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
18 يونيو 2008
المشاركات
5,532
مستوى التفاعل
279
النقاط
83
الإقامة
♥♥ Egypt ♥♥
الف سلامه لوالدنا كلنا والد الزعيم "my rock"
 

samehzaki

New member
إنضم
15 أكتوبر 2008
المشاركات
18
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الى اخى العزيز روك انى ارسلت لك اكثر من رسالة ولم ترسل لى انت رسالة احس انك تشاركنى بالصلاه لابنى انا لا الومك ولكن اريد الاطمانان عليك كما انى اعرف انك قريب الى الله لذلك اطلب منك ان تصلى ولا تلومنى على العتاب لان ذلك يدل على عمق محبتى لك * الرب يبارك حياتك
 
أعلى