شكرا" على أكلة شكراااااااااااااا لمشاركتك الجميله
candy shop مشرفة منتدى الاسرة مشرف سابق إنضم 29 يناير 2007 المشاركات 50,816 مستوى التفاعل 2,027 النقاط 113 24 أبريل 2009 #21 joyful song قال: شكرا" على أكلة أنقر للتوسيع... شكراااااااااااااا لمشاركتك الجميله
toty sefo عضو مبارك عضو مبارك إنضم 16 أكتوبر 2009 المشاركات 492 مستوى التفاعل 6 النقاط 0 31 مايو 2010 #22 انا عملت الكفته بالطريقه دى طلعت روعه بجد ميرسى جدا على الوصفه الجميله
سور عضوة مباركة عضو مبارك إنضم 31 أغسطس 2009 المشاركات 1,816 مستوى التفاعل 38 النقاط 0 الإقامة القاهره 31 مايو 2010 #23 وصفه حلوه قوى وانا عملتها قبل كده وكانت فعلا جميله بس ممكن نضيفلها كما بطاطسايه مسلوقه علشان التماسك ملحوظه : الزيت لازم يكون سخن جدا علشان ماتفكش مننا ميرررسى كاندى دايما كده حاجاتك حلوه
وصفه حلوه قوى وانا عملتها قبل كده وكانت فعلا جميله بس ممكن نضيفلها كما بطاطسايه مسلوقه علشان التماسك ملحوظه : الزيت لازم يكون سخن جدا علشان ماتفكش مننا ميرررسى كاندى دايما كده حاجاتك حلوه
toty sefo عضو مبارك عضو مبارك إنضم 16 أكتوبر 2009 المشاركات 492 مستوى التفاعل 6 النقاط 0 31 مايو 2010 #24 على فكره انا كمان زودت بقدونس وكزبره خضرا بيديها طعم جميل بالهنا والشفا
tota bent elmaseh عضوه مباركه عضو مبارك إنضم 20 نوفمبر 2008 المشاركات 2,896 مستوى التفاعل 106 النقاط 0 الإقامة قلب حبيبى ومخلصى يسوع المسيح 31 مايو 2010 #25 تجنن يامامتى انا جعت كدا بس عندنا طواجن سمك النهارده ههههههههههه ميرسى كتير مامتى على الكفته
TULiP TO JESUS اسيرة حب يسوع عضو نشيط إنضم 26 أغسطس 2008 المشاركات 17,403 مستوى التفاعل 129 النقاط 0 الإقامة في قلب يسوع 1 يونيو 2010 #26 وصفة جميلة خالص هجربها مرسي كاندي
النهيسى مشرف سابق مشرف سابق إنضم 27 يوليو 2008 المشاركات 92,326 مستوى التفاعل 3,201 النقاط 113 الإقامة I love you Jesus 3 يونيو 2010 #27 شكر ا أختى الغاليه للوصفه الجميله أعزمينا علشان نعرف نعطى رأينا
candy shop مشرفة منتدى الاسرة مشرف سابق إنضم 29 يناير 2007 المشاركات 50,816 مستوى التفاعل 2,027 النقاط 113 30 يوليو 2010 #28 شكراااا ليكوا جميعا وعلشان خاطر النهيسى هعزمكوا عليها هههههههههه