:love_letter_open:سلام الرب يسوع
ــــــــــــــــــــــــــــــــ
لن اتدخل في الحوار لان الكلام ليس موجها" لي.
انما للتذكير come with me اعتقد بانك كنت موافقا"
في البداية. وقد كان ردك لي كما يلي:
موضوع فى منتهى الروعة والجمال
شكرا جدا لتعب محبتك
اتمنالك تواصل دايم وتمتعنا اكتر بمواضيعك الجميل
comeانا معجب جدا" بمواضيعك الجميلة والمعبرة لاكن
لا يجب ان نزعل من الحقيقة وهي ان المرأة رمز الحنان.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
انما بواسطة الرب يسوع والسماح له بدخول قلوبنا نصبح
متساويين.
ربنا يبارك الجميع وخصوصا عيلة المنتدى باعضائها
ومسؤليها.:love_letter_open:
حبيبى كليم متى
ردى الاول كان لتشجيعك واستمراريتك فى الاعطاء دة لأن المواضيع جميلة
لكن انا تعليقى كان لأختى العزيزة ميرو لأنها بتقول ان
ردى الاول كان لتشجيعك واستمراريتك فى الاعطاء دة لأن المواضيع جميلة
لكن انا تعليقى كان لأختى العزيزة ميرو لأنها بتقول ان
المرأة يمكنها أن تخلص كل الإخلاص ... أما الرجل فلا ...
.بس
.بس
فا انا قلت وجهت نظرى فى الموضوع
ودى وجهة نظر شخصية بحب ما قلت كمان فى الاخر
ورأيى ومن غير رأيى انتم مش هقدم ولا هأخر فى حاجة
دة لأنكم الافضل دائما
عديها واعتبرها انى كنت برخم مش اكتر
شكرا لردك واتمنالك كل خير
وصدقنى مافيش اى زعل خالص
احنا كلنا هنا اعضاء فى المسيح