قولوا لدونا كل سنة وانتى طيبة وعقبال التابيدة

جيلان

انت لى
مشرف سابق
إنضم
19 سبتمبر 2007
المشاركات
14,421
مستوى التفاعل
445
النقاط
0
رد على: قولوا لدونا كل سنة وانتى طيبة وعقبال التابيدة

الف مبرووووووووووووووووووووووك يا قمر
وعقبال مية سنة
ويا رب اشوف دونا الصغيرة عروسة وطبعا انا حجزاها لاخويا بقى
اوعى تطلعيها برة هههههههههههههههه
ودى اعدة شاعرية جامدة بقى حضرتها بايدى عشان خاطرك

bridal461ny0.jpg


والتورتة كمان اهى

b4bb25a51c1ec6.jpg


ودول بقى هديتين عشن محدش يزعل

nic231hi2.gif



 
التعديل الأخير:

totty

USE ME
مشرف سابق
إنضم
12 أبريل 2007
المشاركات
10,444
مستوى التفاعل
60
النقاط
0
الإقامة
فى الدنيا
رد على: قولوا لدونا كل سنة وانتى طيبة وعقبال التابيدة

حبيبتى كل سنه وانتوا طيبين

سووورى بجد جيت متأخره

بس انا عندى فرصه اقول سنه كامله لغايه عيد الجواز الجاى
هههههههههه

كل عيد جواز وانتوا طيبين ومبسوطين ومتهنيين وفرحانين بدونا الصغنونه يارب

41008006qj0.jpg
 

الحانوتى

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
9 فبراير 2008
المشاركات
252
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
رد على: قولوا لدونا كل سنة وانتى طيبة وعقبال التابيدة

اكدت مصادر امنية خاصة جدا

بمرورور كام عام كدة على جواز احلى حبيبة واخت لينا فى المنتدى كله

دونا نبيل يلا بقى كلنا ندخل نقلها كل عيد جواز وانتى طيبة ياقمر

وعقبال متشوفى دندونة الصغيرة احلى عروسة فى الكوشة

اكبر تورتة لحبيبة قالبى

855et6fc4.jpg


وكمان منسيتش الهدية

11b4bf6c84uo2.jpg


ودول بقى شوية هدايا تانى علشان عريسنا

43925677yv2.jpg


كل سنة وانتى طيبة ياقمرتنا يمنورة بيتنا وعقبال ما تورينا دندونه نونو صغنن

كل سنه وانتى طيبه
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد على: قولوا لدونا كل سنة وانتى طيبة وعقبال التابيدة

الف مبرووووووووووووووووووووووك يا قمر
وعقبال مية سنة
ويا رب اشوف دونا الصغيرة عروسة وطبعا انا حجزاها لاخويا بقى
اوعى تطلعيها برة هههههههههههههههه
ودى اعدة شاعرية جامدة بقى حضرتها بايدى عشان خاطرك

bridal461ny0.jpg


والتورتة كمان اهى

b4bb25a51c1ec6.jpg


ودول بقى هديتين عشن محدش يزعل

nic231hi2.gif




ذووووق من يومك يا جيجى بجد هههههههههه
وأكيييد مش هلاقى احسن من الكينج لدونتى بس ربنا يستر بقى وكوبتك ميقراااش كلامنا ده هههههههههه
ميررررسى يا سكرررره على مرورك الجميل وربنا يفرح قلبك دايما .​
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد على: قولوا لدونا كل سنة وانتى طيبة وعقبال التابيدة

حبيبتى كل سنه وانتوا طيبين

سووورى بجد جيت متأخره

بس انا عندى فرصه اقول سنه كامله لغايه عيد الجواز الجاى
هههههههههه

كل عيد جواز وانتوا طيبين ومبسوطين ومتهنيين وفرحانين بدونا الصغنونه يارب

41008006qj0.jpg

ولا متأخره ولا حاجه يا توته يا قمرررر انتى وعقبال ما نفرح بيكى يا حبيبتى ..ميررررسى على مرورك العسسسسسل وربنا يباركك .
 

Maria Teparthenos

♥JESUS Loves Me
عضو مبارك
إنضم
11 أكتوبر 2007
المشاركات
2,824
مستوى التفاعل
24
النقاط
0
الإقامة
مملكتى ليست من هذا العالم
رد على: قولوا لدونا كل سنة وانتى طيبة وعقبال التابيدة

10zh6.gif


كل سنة وانتى طيبة يا أحلى دونا فى المنتدى
وعقبال يارب متكملوا مع بعض ميييييييييييت مليووووووون سنة
ربنا يحافظ على بيتكم وحياتكم يارب دايماً
ومستنيين النونو بقى علشان لما ييجى بإذن المسيح يدخل على المنتدى هو كمان ويبقى خادم ممتاز كدة زى ماما



 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد على: قولوا لدونا كل سنة وانتى طيبة وعقبال التابيدة

10zh6.gif


كل سنة وانتى طيبة يا أحلى دونا فى المنتدى
وعقبال يارب متكملوا مع بعض ميييييييييييت مليووووووون سنة
ربنا يحافظ على بيتكم وحياتكم يارب دايماً
ومستنيين النونو بقى علشان لما ييجى بإذن المسيح يدخل على المنتدى هو كمان ويبقى خادم ممتاز كدة زى ماما




ميرررررسى يا ماريان على ذوقك ومحبتك ونونو ايه بقى كفايه عليا دونتى بكره تبقى مشرفه هنا بس ربنا يكون فى عونكوا وتقدروا عليهاااا لحسن دى شريره على الاخر هههههههههههه
ربنا يباركك يا قمررررررر وعقبال ما نفرح بيكى .​
 

Esther

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
27 مارس 2008
المشاركات
395
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
الإقامة
فى قلب حبيبى
رد على: قولوا لدونا كل سنة وانتى طيبة وعقبال التابيدة

الف الف مليون مبروك يا دونا و عقبال اليوبيل الذهبى
و الرب يملا حياتك بالفرح و الحب و السلام
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد على: قولوا لدونا كل سنة وانتى طيبة وعقبال التابيدة

الف الف مليون مبروك يا دونا و عقبال اليوبيل الذهبى
و الرب يملا حياتك بالفرح و الحب و السلام

ميرررسى يا حبيبتى على مرورك الجميل و ربنا يبارك حياتك .​
 
أعلى