- إنضم
- 19 سبتمبر 2007
- المشاركات
- 14,421
- مستوى التفاعل
- 445
- النقاط
- 0
رد على: قولوا لدونا كل سنة وانتى طيبة وعقبال التابيدة
الف مبرووووووووووووووووووووووك يا قمر
وعقبال مية سنة
ويا رب اشوف دونا الصغيرة عروسة وطبعا انا حجزاها لاخويا بقى
اوعى تطلعيها برة هههههههههههههههه
ودى اعدة شاعرية جامدة بقى حضرتها بايدى عشان خاطرك
والتورتة كمان اهى
ودول بقى هديتين عشن محدش يزعل
وعقبال مية سنة
ويا رب اشوف دونا الصغيرة عروسة وطبعا انا حجزاها لاخويا بقى
اوعى تطلعيها برة هههههههههههههههه
ودى اعدة شاعرية جامدة بقى حضرتها بايدى عشان خاطرك
والتورتة كمان اهى
ودول بقى هديتين عشن محدش يزعل
التعديل الأخير: