ياللى هنااااااااا حد يجبلى قهوووووووووووة مظبوط بسرررررررعة
والا مش هدفع انا
والا مش هدفع انا
الله هو بقي فيها بيره :love34:
لا كده هانحرر مخالفات ونجيب بتوع الحي :t26:
أنا قولت زباين القهوة دي لبط من أولها ولازم تتقفل
ولا أيه رأيك انت يا مايكلوز :hlp:
بطلووووووووووووو خنااااااااااااااااااااااق:nunu0000:
حاضر يا مسleasantr
عااااااااااااااااااايزة قهوووووووووووووووووووة
ماليش دعوة
وربنا افضحكم فى القهوة وكل القهاوى المجاورة
ههههههههههههههههههه
هاتى القهوة يا بت انتى
هههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههه
ارى شئ من التهديد هنا
هههههههههههههههههههه
![]()
احلى قهوه لسندريلالالالالالالا
ايه ده انتي بتشوفي:a63:
مابلاااااااااااااااااااااااااش يا لولا
احنا برضه ممكن نفضحleasantr
عاوزة كل حاجة![]()
طماعه يابت ع طووول :a63:
اسكتىىىىىى مش مسحت النضارة
وبشوف يابتleasantr