أنا النهاردا يا كيوبيد جاى و هعزم كل أخواااااااااااااتى هناااااااا ..
ونعزم معاهم المشرفييييييييييييين (( عشان خاطر التثبيت للموضوع )) أحنااااااااااااا ناس بتقدر بردو ..
![]()
اصلى يبرنس دوق دوق كلم عمك زاما بسرعه يا ولد شوفه يشرب ايه وابقى طلعلى الفلوس الخزنه بسرعه