ميرسي اوى يا بسمة ع مرورك
وده فعلا اب وقديس بمعنى الكلمة وبيحس بولاده جدا فى وقت شدتهم حتى وهو متنيح بيحس بيا لما بكون متضايقة ومحتاجاله
كان نفسى يكون موجود معايا دلوقتى اتكلم معاه زى زمان
ابويا المحبوب اذكرنى عند القدير
انا فعلا عن نفسى لما بحتاجه بحلم بيه وبيسلم عليا
ربنا يخليك ليا ياابويا
وده فعلا اب وقديس بمعنى الكلمة وبيحس بولاده جدا فى وقت شدتهم حتى وهو متنيح بيحس بيا لما بكون متضايقة ومحتاجاله
كان نفسى يكون موجود معايا دلوقتى اتكلم معاه زى زمان
ابويا المحبوب اذكرنى عند القدير
انا فعلا عن نفسى لما بحتاجه بحلم بيه وبيسلم عليا
ربنا يخليك ليا ياابويا