قصيده تانية × صوره من تأليفى يارب تعجبكم

bahaa_06

اجيرا بكرم يسوع
عضو مبارك
إنضم
8 يناير 2007
المشاركات
1,522
مستوى التفاعل
405
النقاط
0
الإقامة
قلب السيد المسيح
الصورة جميلة اوى يابهاء .ميرسى ليك وربنا يباركك
ميرسى ليك كمان الصورة جميله وعرفنا واشكر على زوقك
طيب والقصيده ؟؟ وحشه؟؟؟:heat:
 

bahaa_06

اجيرا بكرم يسوع
عضو مبارك
إنضم
8 يناير 2007
المشاركات
1,522
مستوى التفاعل
405
النقاط
0
الإقامة
قلب السيد المسيح
القصيدة جميلة وكلماتها معبرة جدا ميرسى لتعبك وربنا يباركك
اشكرك جدا لأهتمامك الجميل ربنا يعوضك .. على فكره انا كنت بهزر اوعى تكونى زعلتى
ومنتظر رأيك فى باقى القصائد .. ياريت متبخليش بيه على
 

abokaf2020

حضن الفادي
عضو مبارك
إنضم
4 فبراير 2008
المشاركات
2,955
مستوى التفاعل
79
النقاط
0
الإقامة
بي بيتنا
ربنا يعوض تعب محبتك بس شكللك فاضي لانك تقريبا بترد علي معظم الردود
تسلم ايدك
317184822.jpeg
 

bahaa_06

اجيرا بكرم يسوع
عضو مبارك
إنضم
8 يناير 2007
المشاركات
1,522
مستوى التفاعل
405
النقاط
0
الإقامة
قلب السيد المسيح
ربنا يعوض تعب محبتك بس شكللك فاضي لانك تقريبا بترد علي معظم الردود
تسلم ايدك
317184822.jpeg
اشكر محبتك جدا لا انا لافاضى ولا حاجه بس انا بقدر اللى بيعلق لأنه عطل نفسه عشان يرد على فاقل واجب منى انى ارد عليه ولا ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 
أعلى