- إنضم
- 19 سبتمبر 2007
- المشاركات
- 14,421
- مستوى التفاعل
- 445
- النقاط
- 0
في مثل في سوريا بيقول ( ما معناه ): اٍحنا بنحب نهز الورد , علشان ريحته تفوح .
![]()
ورد :smile02
لا ان كان كدا اتكلم براحتك :smil12:
في مثل في سوريا بيقول ( ما معناه ): اٍحنا بنحب نهز الورد , علشان ريحته تفوح .
![]()
ورد :smile02
لا ان كان كدا اتكلم براحتك :smil12:
ههههههههههههههيعيني عليهم الحمير دول مظلمومين في الدنيا
وبعدين هما ملمش نفس زينا ولا ايه
يسمعوا للمطربين ويعجبوا بواحد معين مثلا زي الشاب خالد
بكره انشاء الله
هنلاقي الحمير بستخدموا الكمبيوتر والانترنت
ههههههههههه
ميرسي يا قلم حر علي الموضوع الجميل دا