قداس نادر جدا بصوت ابونا عبد المسيح المناهري

mena virus

New member
إنضم
25 يوليو 2009
المشاركات
1
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
حقيقى قداس نادر جدا ربنا يباركم
 

Tota Christ

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
4 فبراير 2009
المشاركات
342
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
مرسى على القداس ربنا يباركك
 

christin

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
21 أغسطس 2007
المشاركات
994
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
ميرسي عي القداس
ربنا يبارك حياتك
 

nagi-faraaoon

New member
عضو
إنضم
2 فبراير 2007
المشاركات
132
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
شكرا على تعبك يا ايهاب وربنا يعوض تعب محبتك وربنا يباركك
 

nassir_ead

New member
إنضم
2 مايو 2010
المشاركات
3
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد: رد على: قداس نادر جدا بصوت ابونا عبد المسيح المناهري

هازا القداس للا نبا اثناسيوس مطران بني سويف
 
إنضم
9 مايو 2010
المشاركات
1
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
قداس جميل جداً و شكراً لتعبك بس فى أستفسار
اتقال فى اوشية الأباء البابا شنودة الثالث و ابونا اتنيح قبل البابا شنوده مايترسم
ذكر اباء أساقفة موجودين حالياً لم يتم رسامتهم قبل نياحة ابونا عبد المسيح
_الصوت الى القداس بدأ بية غير الصوت الى فى نص القداس غير الصوت الى فى النهاية
- الشماس الى بيرد هو صوت الشماس (بولس ملاك ) فهل هذا تشابة فى الصوت ام تم تركيب القداس
نــــــــــــــــــــــــــرجو الرد للأهمية
بس هو قداس جميل جداً جداً و أخدنا بركتة و ربنا يعوض تعب محبتكم جميعاً
 

nassir_ead

New member
إنضم
2 مايو 2010
المشاركات
3
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
قداس جميل جداً و شكراً لتعبك بس فى أستفسار
اتقال فى اوشية الأباء البابا شنودة الثالث و ابونا اتنيح قبل البابا شنوده مايترسم
ذكر اباء أساقفة موجودين حالياً لم يتم رسامتهم قبل نياحة ابونا عبد المسيح
_الصوت الى القداس بدأ بية غير الصوت الى فى نص القداس غير الصوت الى فى النهاية
- الشماس الى بيرد هو صوت الشماس (بولس ملاك ) فهل هذا تشابة فى الصوت ام تم تركيب القداس
نــــــــــــــــــــــــــرجو الرد للأهمية
بس هو قداس جميل جداً جداً و أخدنا بركتة و ربنا يعوض تعب محبتكم جميعاً
ليس تشابة فى الصوت هذا حقبقي بس القداس لل أسقف اثناسيوس :eek:ld:
 

nassir_ead

New member
إنضم
2 مايو 2010
المشاركات
3
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
للا نبا اثناسيوس مطران بني سويف
 
أعلى