قانون النوم في البيت المصري

انت شبعي

♥ Mera
عضو مبارك
إنضم
12 مارس 2013
المشاركات
6,544
مستوى التفاعل
1,212
النقاط
0
الإقامة
في عون العلي
قانون النوم في البيت المصري

قانون النوم في البيت المصري :
:
:
أمك وابوك نايمين = هدوء تـــام + همس + تمشي عل...ى طراطيف صوابعك

... انت نايم :--==

كل أحداث البيت لازم تحصل عند باب اوضتك

امك تزعق لاخواتك

اخواتك يتخانقو مع بعض

اختك تكنس البيت

اخوك يقتحم الاوضة ويرش برفان ويطلع ويسيب الباب مفتوح

ينادوك يسألوك عن حاجة ضايعة من تلات سنين

أي استفسار أو تساؤل في العالم يكون موجه ليك انت بالذات

اوضتك تتحول الى مكان لتصفية الحسابات وحل المشاكل العائلية

ويبقى السؤال الذي تسبب في انتحار تلت سكان العالم

يصحوك من عز النوم عشان يسألوك

.
.
.
.
انـــت نايـــــم ؟
 

YOYO JESUS

راجعلك انا تانى
عضو مبارك
إنضم
19 أبريل 2013
المشاركات
11,384
مستوى التفاعل
1,999
النقاط
0
الإقامة
مصر
هههههههههههههه حلو ياميرو
 

جيلان

انت لى
مشرف سابق
إنضم
19 سبتمبر 2007
المشاركات
14,421
مستوى التفاعل
445
النقاط
0
فى مشكلة بتبقى فى الشخص الى نايم نفسه بقى لما تكونى داخلة تجيبى حاجة وماشية على طراطيف صوابعك عشان مايصحاش تلاقيه قلق وقام , ولما تكونى داخلة مخصوص تصحيه ميصحاش لدرجة تحسى انه ميت وبيتحاسب
 

انت شبعي

♥ Mera
عضو مبارك
إنضم
12 مارس 2013
المشاركات
6,544
مستوى التفاعل
1,212
النقاط
0
الإقامة
في عون العلي
فى مشكلة بتبقى فى الشخص الى نايم نفسه بقى لما تكونى داخلة تجيبى حاجة وماشية على طراطيف صوابعك عشان مايصحاش تلاقيه قلق وقام , ولما تكونى داخلة مخصوص تصحيه ميصحاش لدرجة تحسى انه ميت وبيتحاسب
هههههههههه تصدقي صح
اهو دة بقى قانون النوم المعكوس :)
شكرا لمرورك الجميل جيجي
 

Samir poet

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
3 سبتمبر 2010
المشاركات
9,360
مستوى التفاعل
1,364
النقاط
0
الإقامة
حضن يسوع
هههههههههههههههههههههههههههه
بتحصل كتير يا ميرو وربنا على الضحكة الحلوة دى
وكل سنة وانتى طيبة وسنة سعيدة عليكى
 

انت شبعي

♥ Mera
عضو مبارك
إنضم
12 مارس 2013
المشاركات
6,544
مستوى التفاعل
1,212
النقاط
0
الإقامة
في عون العلي
هههههههههههههههههههههههههههه
بتحصل كتير يا ميرو وربنا على الضحكة الحلوة دى
وكل سنة وانتى طيبة وسنة سعيدة عليكى
شكرا لمرورك الجميل يا سمسم و كل سنة و انت طيب و بخير دايما
 

BITAR

ابن المصلوب
مشرف سابق
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
23,091
مستوى التفاعل
784
النقاط
113
مين بيتكلم على اوضه نومى
وانا متجوز كمان

 
أعلى