اكيد لازم تطمن علية الاول انه محصلوش مكروة
هو اكيد اي حد يحب يترك حد يبقي مدان لية بتفسير
مينفعش حد يسيب حد كدا من غير سبب
تحاول تعرف بذكاء بدون ما تهين كرامتها
مرسي دونا
ربنا يطمنها ويريح قلبها هى بجد انسانه جميله تستاهل كل الخير
نورتى يا راجعا
اكيد لازم تطمن علية الاول انه محصلوش مكروة
هو اكيد اي حد يحب يترك حد يبقي مدان لية بتفسير
مينفعش حد يسيب حد كدا من غير سبب
تحاول تعرف بذكاء بدون ما تهين كرامتها
مرسي دونا
انا مع كل يلي قالو المفروض تتطمن عليه الاول والاهم انها تحط في بالها كل الاحتمالات عشان لا تنصدم
واتمنى يكون في ظروف وربنا يوفقهم ويجمعهم ببعض
واضح انه فيه اجماع على انها لازم الاول تطمن عليهانا من رايى
لازم تسالة
اولا لتطمئن علية
ثانيا لكى لا تلوم نفسها او تتشكك بقية عمرها فى موقفة
لكن
تصلى كثيرا قبل المكالمة
يا رب وضح لى رايك
واعطنى ان اقبل مشيئتك
وتحضر نفسها نفسيا للقبول او الانهاء بحيادية
واتمنى لصديقتك ربنا يوفقها ويتمم لها بخير
لو تسمحولى احط رايي
المفروض تسال عليه مباشرة.. او اصحابه اللى يعرفوه.. ولو اتضح ان معندهوش مشاكل او حجات تشغله قوى .. يبقى خلاص تستنى لما هو يكلمها ولو مكلمهاش يبقى تشوف نفسها ومتفكرش فى الموضوع تانى..
شكرا جدا للموضوع والحوار تابعته جدا
لازم تسأل عليه .. ولو هو معندوش ظروف منعته عنها
تكمل طريقها
وهو لو جاد ... هيروح يخطبها بعد ما الظروف تتغير
يارب سلام
اولا تصلي وتشوف ربنا هيقول ايه وان كانت قلقانه عليه قوي تطمن عليه من بعيد وان عرفت انه كويس وانا اتوقع ذالك يبقي تقول يارب وتنسي وتطلب من ربنا يساعدها وهو مش هيسبها
سلام المسيح مع الجميع
بأختصار
المهم لو اتضح انه تجاهلها من جديد
فلتنسىىىىىىىىىىىىىىىى