فن تقطيع البطيخ بالصور

M a r i a m

Trust God
عضو مبارك
إنضم
30 مايو 2008
المشاركات
6,439
مستوى التفاعل
151
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
ههههههههههههههههه
متخافش مش هيكون فى الراجل علشان يبقي طريق لمعدته
وان كان فى طريق لمعدته يبقي السكينة
هغتاله اكيد
هههههههههه


يلا ياعم كل بالهنا والشفا
ميررررررررررررررررررسي ياباشا لردك
 

سيزار

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
2,485
مستوى التفاعل
27
النقاط
0
الإقامة
حكمه: البستان الجميل لا يخلو من الأفاعي
رد على: رد: فن تقطيع البطيخ بالصور

ههههههههههههههههه
متخافش مش هيكون فى الراجل علشان يبقي طريق لمعدته
وان كان فى طريق لمعدته يبقي السكينة
هغتاله اكيد
هههههههههه


يلا ياعم كل بالهنا والشفا
ميررررررررررررررررررسي ياباشا لردك

*****************************

يامى يامى هو فى ايه الايه انعكست ولا ايه ميرنا شويا ويار شويتين وميرو تلاته الله هو المنتدى كله رجاله ولا ايه ... يا ساتر .... بصى من الاخر كدا هه من الاخر كدا .. مش هياكول معانا الكلام دا ولا يتبلع اساسا .. واتكلمى على قدك وربنا على القادر والمفترى يا شيخه .. سكينه سكينه وكمان فى اعظم حته بطنه الى هى كنز الراجل اخص على بنات اليومين دول .. ما فيش فايده .
 

M a r i a m

Trust God
عضو مبارك
إنضم
30 مايو 2008
المشاركات
6,439
مستوى التفاعل
151
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
ههههههههههههههههههههه
اتغاظوا اتغاظوا ده مبدأنا
وبلاش سيرة ميرنا وميرو علشان دول حبايبي
وزعلهم وحش بدال مااناديهم
وقد اعزر من بنجر
 

totty

USE ME
مشرف سابق
إنضم
12 أبريل 2007
المشاركات
10,444
مستوى التفاعل
60
النقاط
0
الإقامة
فى الدنيا
رد على: فن تقطيع البطيخ بالصور

اذا كان انا بدخل اقطع بطيخ بالعافيه

عايزانى اقعد افنن كمان
هههههههههههههههه

بس بجد تحفففففففففففه
 

M a r i a m

Trust God
عضو مبارك
إنضم
30 مايو 2008
المشاركات
6,439
مستوى التفاعل
151
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
ههههههههههههههههه
ميرسي يا حبيبتي لمرورك ومشاركتك الجميلة
بالهنا والشفا
 

الحانوتى

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
9 فبراير 2008
المشاركات
252
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
رد على: فن تقطيع البطيخ بالصور

انتى يا بت يا يارارا يا تاسونى
اقولك معلومة صغيرا
هوانا هستنى لما اموت فى البطيخة
دى هى انا بحلقلها قرعه زى ما عملنتى فى الاول تلاقيها بتقولى ربنا ياخدك
والتانيه انا لما بقورها زى المحشى برضو بتقولى ربنا ياخدك
وكمان لما لما اجى واعملها عملية الزايده (شكل الوردة) تلاقيها بتقول يارب خدو




من الاخر انا هاكلها بقشرها زى الناس اللى مش بتفهم
ههههههههههههه
موضوع جميل واشكال احلى وتسلم ايدك
يوم عيد ميلادى ابقى هتيلى الهديه بتاعتى بطيخه عمى زى دى
ههههههههههههههههههههههه


حلوى كتير وبالهنا والشفا
وميرسى خالص وربنا يعوض تعب محبتك​
 

M a r i a m

Trust God
عضو مبارك
إنضم
30 مايو 2008
المشاركات
6,439
مستوى التفاعل
151
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
هههههههههههههههههههههههه
ميرسي ياالحانوتى لردك ومشاركتك مرورك الجميل
وكل سنة وانت طيب
وسنة حلوة مع يسوع
 

الحانوتى

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
9 فبراير 2008
المشاركات
252
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
رد على: رد: فن تقطيع البطيخ بالصور

هههههههههههههههههههههههه
ميرسي ياالحانوتى لردك ومشاركتك مرورك الجميل
وكل سنة وانت طيب
وسنة حلوة مع يسوع


لسه انا عيد ميلادى بس حبيت ادعيكى من دلوقتى عشان تجهزى البطيخه مش تكليها عليا
هههههههههههههه
وانتى طيبه​
 

نشات

New member
إنضم
19 مارس 2008
المشاركات
14
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
هو فى ريى غير ممتازة واكثر من ممتازة دة فنان ولاطباخ للعلم يوجد طهاة ممتازة وفنانين هنا فى مصر
 

+SwEetY KoKeY+

خلينى ارنم !
مشرف سابق
إنضم
1 سبتمبر 2008
المشاركات
28,050
مستوى التفاعل
395
النقاط
0
هجيب البطيخه واتفرج عليها والعب فيها واتصور جنبها
اعتقد اكلها اسرع من كل ده هههههههههههههههههه
 

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON
thank-you_5.gif
 
أعلى