فستان معمول بالفلوس

candy shop

مشرفة منتدى الاسرة
مشرف سابق
إنضم
29 يناير 2007
المشاركات
50,816
مستوى التفاعل
2,027
النقاط
113
رد على: فستان معمول بالفلوس

بصراحه شكله مش حلو بس ده يجنن
مرسى خالص يا كاندى

اى خدمه يا ايمى يا حبيبتى

للفرجه بس

ههههههههههههه​
 

candy shop

مشرفة منتدى الاسرة
مشرف سابق
إنضم
29 يناير 2007
المشاركات
50,816
مستوى التفاعل
2,027
النقاط
113
رد على: فستان معمول بالفلوس

ايه ده كلوا ايه ده كلوا
ايه الفلوس دى كلها
هههههههههههههههه
مرسىىىىىىىىىى على الموضوع
اعمل ايه انا لو مراتى شافت الفستان ده دلوقتى
مش هتسبنى فى البيت الا لما اجبهولها
هههههههههههههههههههههههه

اوعى توريها الموضوع خالص

دى نصيحه ههههههههههههه

علشان تقعد انت فى البيت​
 

candy shop

مشرفة منتدى الاسرة
مشرف سابق
إنضم
29 يناير 2007
المشاركات
50,816
مستوى التفاعل
2,027
النقاط
113
رد على: فستان معمول بالفلوس

رائع ...............
يا رب أتزوج زيها :)

يارب

ساعتها محدش هيعرف يكلمك

هيكون معاك كنز ههههههههههه​
 
أعلى