ن
كلدانية مشرف مشرف إنضم 1 نوفمبر 2010 المشاركات 66,708 مستوى التفاعل 6,117 النقاط 113 3 يوليو 2011 #1 ن
twety تحت صليبك مشرف سابق إنضم 5 سبتمبر 2006 المشاركات 17,839 مستوى التفاعل 243 النقاط 0 الإقامة في حدقة عينك 4 يوليو 2011 #2 حلووين خالص الله ينور عليكى يا قمر وعقبال فستانك يا جميل
soso a Jesus Loves Me عضو مبارك إنضم 1 مارس 2011 المشاركات 18,155 مستوى التفاعل 1,793 النقاط 0 الإقامة فى حضن يسوع 4 يوليو 2011 #3 واااااااو جمااااااااال قوى اختيارك شيك خالص ميرسى ليك
tota bent elmaseh عضوه مباركه عضو مبارك إنضم 20 نوفمبر 2008 المشاركات 2,896 مستوى التفاعل 106 النقاط 0 الإقامة قلب حبيبى ومخلصى يسوع المسيح 4 يوليو 2011 #4 ميرسى ياقمر يا احلى كلدانيه خلاص احجزيلى كام واحد لحد مايجى المأسوف على أمره ومامته داعيه عليه ههههههههه اللى هايخدنى هههههههههههه ابقى اخليه يدخل هنا يختارلى واحد هههههههههههه عسل ياقمرنا ميرسى لييييييييييييييييييكى
ميرسى ياقمر يا احلى كلدانيه خلاص احجزيلى كام واحد لحد مايجى المأسوف على أمره ومامته داعيه عليه ههههههههه اللى هايخدنى هههههههههههه ابقى اخليه يدخل هنا يختارلى واحد هههههههههههه عسل ياقمرنا ميرسى لييييييييييييييييييكى
$CinDrellA $ ^_^ La Princess عضو مبارك إنضم 4 ديسمبر 2008 المشاركات 16,814 مستوى التفاعل 182 النقاط 0 الإقامة With my self 4 يوليو 2011 #5 حلاوتهم انهم سيمبل خاااااص ميرسى ياقمرة ربنا يبارك حياتك
كلدانية مشرف مشرف إنضم 1 نوفمبر 2010 المشاركات 66,708 مستوى التفاعل 6,117 النقاط 113 4 يوليو 2011 #6 مرسي خالص لمروركم وردكم الجميل لكم مني اجمل تحية
الملكة العراقية †بحبك يا رب† عضو مبارك إنضم 23 أبريل 2008 المشاركات 4,778 مستوى التفاعل 152 النقاط 63 الإقامة ღ قـلـب حـبـيـبـي ღ 7 يوليو 2011 #7 فساتين جميلة جداا شكرا لكِ يا غالية
Dona Nabil خادمة الرب مشرف سابق إنضم 31 مايو 2007 المشاركات 57,233 مستوى التفاعل 4,256 النقاط 0 الإقامة فى قلب يسوع 7 يوليو 2011 #8 الشغل ده قريب اوووى من الشغل اللى كان ع فستانى عقبالك يا قمرر وعقبال كل البنانيت يا رب فى يوم فرحتهم
الشغل ده قريب اوووى من الشغل اللى كان ع فستانى عقبالك يا قمرر وعقبال كل البنانيت يا رب فى يوم فرحتهم
كلدانية مشرف مشرف إنضم 1 نوفمبر 2010 المشاركات 66,708 مستوى التفاعل 6,117 النقاط 113 7 يوليو 2011 #9 الملكة العراقية قال: فساتين جميلة جداا شكرا لكِ يا غالية أنقر للتوسيع... مرسي حبيبتي ربنا يبارك
كلدانية مشرف مشرف إنضم 1 نوفمبر 2010 المشاركات 66,708 مستوى التفاعل 6,117 النقاط 113 7 يوليو 2011 #10 Dona Nabil قال: الشغل ده قريب اوووى من الشغل اللى كان ع فستانى عقبالك يا قمرر وعقبال كل البنانيت يا رب فى يوم فرحتهم أنقر للتوسيع... اختيارك جميل ياقمر مرسي لمروورك الغالي
Dona Nabil قال: الشغل ده قريب اوووى من الشغل اللى كان ع فستانى عقبالك يا قمرر وعقبال كل البنانيت يا رب فى يوم فرحتهم أنقر للتوسيع... اختيارك جميل ياقمر مرسي لمروورك الغالي
engy_love_jesus واثق فيك ياللهى عضو مبارك إنضم 20 يناير 2008 المشاركات 7,756 مستوى التفاعل 50 النقاط 0 11 يوليو 2011 #11 يجماعة لية التعقيد ده حاسة اول ما انزل ارض الواقع هتصدم فخلينا نرضى بالى موجود فى السوق بس شوية فساتين تحفة وزوقهم عالى جدا
يجماعة لية التعقيد ده حاسة اول ما انزل ارض الواقع هتصدم فخلينا نرضى بالى موجود فى السوق بس شوية فساتين تحفة وزوقهم عالى جدا
ارووجة مشرفةسابقةareej مشرف سابق إنضم 16 سبتمبر 2006 المشاركات 11,996 مستوى التفاعل 108 النقاط 0 الإقامة الاراضي المقدسة- الناصرة- 17 يوليو 2011 #12 عجبنييي شكرا حلوين
كلدانية مشرف مشرف إنضم 1 نوفمبر 2010 المشاركات 66,708 مستوى التفاعل 6,117 النقاط 113 17 يوليو 2011 #13 انتو الاحلئ نورتو موضوعي
مارتينا فوفو اريدك اشبعني عضو مبارك إنضم 7 أغسطس 2010 المشاركات 13,167 مستوى التفاعل 246 النقاط 0 21 يوليو 2011 #14 شكرا يا قمر حلوووووووويييين اوي
كلدانية مشرف مشرف إنضم 1 نوفمبر 2010 المشاركات 66,708 مستوى التفاعل 6,117 النقاط 113 21 يوليو 2011 #15 مارتينا فوفو قال: شكرا يا قمر حلوووووووويييين اوي أنقر للتوسيع... مرسي ياقمر مرورك الجميل نورتي