- إنضم
- 29 يونيو 2011
- المشاركات
- 1,258
- مستوى التفاعل
- 54
- النقاط
- 0
بنــت بتــقول لابـــوها الــبخيل
.
.
.
... .
... ...
بابا خــطيبي شــافني كــتير بالــفستان ده !! .
.
.
.
قــالها
.
.
.
.
عــادي غــيري خــطيبك
.
.
.
... .
... ...
بابا خــطيبي شــافني كــتير بالــفستان ده !! .
.
.
.
قــالها
.
.
.
.
عــادي غــيري خــطيبك