عيد ميلاد كليمو مرة واحدة انت فى شهر العظماء انا قلت كدى بردوا لو مكنش روك وكليمو فى الشهر ده هيبقى مين كل سنة وانت طيب يا زومل عقبااال مية سنة وطبعا هديتى انت عارفها هراجع بدالك القسم لمدة اسبوع اى خودمة انت تؤمر ههههههههههههه
بجد بجد انت انسان رائع وبتخدم بمحبة كبيرة ربنا معاك ويعييينك وتحقق كل الى بتتمناه وتوصل للى وعدتنى بيه بخصوص بلدياتى انت فاهم بقى هههههههههههههه
الاول بهديك مجموعة كتب
الهدية التانية من اختراعات 2008 تيشرت به ساعة رقمية
بدل ما نجيب ساعات عادية بقى احنا مش اى حد هههههههههههه
كل سنة وانت طيب عقبال المية وعشرين يا كليمو ومبروك على الاشراف للمرة التانية كمان انت عارفى رأيى انك اكتر واحد تستحقها فعلا
ملحوظة انتظرت اباركلك اليوم ليكون يوم عيد ميلادك بالظبط بس لقيتهم وصلوا للصفحة السادسة الله يبارك ويزييد وانت عارف بقى الهدايا بالنص فى الاخر