رد على: عيد ميلاد سعيد يا كوكو ماااااااااااااان
مبرووووووووووك على الترقية يا كوكو
ما تقول يعنى مش كبرت اوى علشان نقول خايف من البنات تطفش هههههههههه
والتورت دى كلها مش ليك دى ليا انا والاعضاء انت تتفرج بس
هههههههههههههههه
وكل سنه وانت طيب يا كوكو
بقى كده يا فراشه تسرقى تورتيتى
انتى حره بقى مع الاعضاء انا بتاعتى اللى فوق
ههههههههههههههه
وهكلها لوحدى:beee:
وكل سنه وانت طيب يا كوكو
كوكو كل سنه وانت طيب وبالف خير:yahoo: .......... ويا رب دايما تحتفل معانا كده بعيد ميلادك فى وسط عيلتك الكبيره واخواتك اللى هنا :new4:........عقبال 100 سنه وتقدر تحقق فيهم كل اللى بتتمناه على طريق المسيح:ura1: ...........هديتك أهى متخافش منسيتش :ura1::36_15_15:
كل سنه وانت طيب يا كوكو مان
وعقبال 10000 سنه
وسنه حلوه مع يسوع
[/URL][/IMG]![]()
كل سنه وانت طيب يا كوكو
وعقبال 89 كفايه اوى اوىld:
يارب تحقق كل ما تتمناه:94::94:
هديه جميله مختلفه عن الباقين:17_1_34[1]:
:Roses::Roses::Roses::Roses::Roses::Roses:
كل سنة وانت طيب يا كوكو مان
وعقبال مليون سنة مع المسيح
وانا مش جبتلك هدية معايا
بس هديتي اننا خليتك عضو مبارك
ربنا يبارك حياتك كلها ويفرح قلبك
سلام ونعمة
مبرووووووووووك على الترقية يا كوكو
عقبال مليون سنة و انت مشرفنا ورافع راسنا
دايما الى الأمام يا
كوكو مااااااااااااااااااااااااااان
كل سنه وانت طيب يا كوكو وعقبال 1000523 سنه
ويارب دايما معانا في المنتدي
انا طبعا جبت هديه بس اتمني انها تعجبك:36_15_15:
بس اوعي تنسي تعزمني في اكل التورت دي كلها اللي حتلك
ها اللي ياكل وحده يزور
كل سنه وانت طيب وعقبال100000000000000000000000000سنه
ودى هديه بسيطه
:36_15_15::36_3_19::8_5_15: