كل سنة وانتي طيبة ياقمر
ارووجة مشرفةسابقةareej مشرف سابق إنضم 16 سبتمبر 2006 المشاركات 11,996 مستوى التفاعل 108 النقاط 0 الإقامة الاراضي المقدسة- الناصرة- 4 نوفمبر 2008 #41 كل سنة وانتي طيبة ياقمر
Coptic MarMar مشرفة شقية أوى مشرف سابق إنضم 29 سبتمبر 2007 المشاركات 20,364 مستوى التفاعل 392 النقاط 0 الإقامة ^_*قلب حبيبى^_* 8 نوفمبر 2008 #42 كل سنة وأنتى طيبة يا ميرى وعقبال 100 سنة
R0O0O0KY ^THΞ LΞGΞNĐ^ عضو مبارك إنضم 29 أغسطس 2007 المشاركات 3,826 مستوى التفاعل 19 النقاط 0 الإقامة يــهــمــك فــى أيــة ؟ 9 نوفمبر 2008 #43 كل سنة و أنتى طيبة يا ميرى عقبال 100 سنة
eriny roro Chforever عضو نشيط إنضم 2 سبتمبر 2008 المشاركات 1,654 مستوى التفاعل 19 النقاط 0 الإقامة fy 7odn baba yaso3 9 نوفمبر 2008 #44 Alles Gute zum Geburtstag كل سنة وانتى طيبة ياقمر ويارب تكون ايامك كلها سعادة ونجاح
خاطى ونادم عضو مبارك عضو مبارك إنضم 22 يونيو 2008 المشاركات 3,620 مستوى التفاعل 26 النقاط 0 الإقامة بلد الشهداء 9 نوفمبر 2008 #45 كل سنة وانتى طيبة يا احلى ميرى وعقبال 105 سنة
+Nevena+ عضوة ح الغلاسه مشرف سابق إنضم 12 ديسمبر 2007 المشاركات 20,057 مستوى التفاعل 1,908 النقاط 113 9 نوفمبر 2008 #46 كل سنه وانتي طيبه وبخير دايما وعقبال سنين كتير حلوه وجميله وتعيشها مع الهنا في حي وخير وسعاده وربنا يحقق احلامك فيها
كل سنه وانتي طيبه وبخير دايما وعقبال سنين كتير حلوه وجميله وتعيشها مع الهنا في حي وخير وسعاده وربنا يحقق احلامك فيها