- إنضم
- 1 سبتمبر 2008
- المشاركات
- 28,050
- مستوى التفاعل
- 395
- النقاط
- 0
أيه الروعه والناس الرايقه دى
مفيش لى دعوه للفندق
هههههههههههه
شكرا للمجهود الرائع جدا
شكبله لذيذ
ميرسى ليكى
ربنا يبارك حياتك
هو دى عنقود عنب ولا عنقود تفاح
هههههههههههههههههههههه
ميرررررررررررررررسى كتير على الموضوع الاكثر من روعة
ده المفروض ميكلوش ده لازم يتحنط ده سعره تقريباً 4969 جنيه
وتلقى طعمه إيه واااااااااااااااااااااااااو
مرسي كتير