عندك 3 وردات حتهديهم لمين من اعضاء المنتدى

جاسى

عضوه مباركه من يسوع
عضو نشيط
إنضم
11 ديسمبر 2006
المشاركات
5,877
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
على قدميه وبين ذراعيه
رد على: عندك 3 وردات حتهديهم لمين من اعضاء المنتد&#1

واحده لتوتى وتويتى
واحده لكريزى وكامير
وواحده ل ال4 اللى فوقيا
هههههههههههههههههههههههههه​
 

My Rock

خدام الكل
مدير المنتدى
إنضم
16 مارس 2005
المشاركات
27,358
مستوى التفاعل
3,260
النقاط
113
الإقامة
منقوش على كفيه
رد على: عندك 3 وردات حتهديهم لمين من اعضاء المنتد&#1

هو ده الحل اللى بدور عليه


روك بهديلك جنينة ورد

:16_4_10::16_4_9::16_14_37::16_14_24::16_14_21::16_14_20::16_4_16:

معناها ايه دي يا ميرنا؟
لما بقول انا مش عايز ورد من حد, هذا لاسباب
و انت تعرفين عندي حساسية من الورد
يبقى ليه الاذية ديه؟
بعدين انا عارف انتي عملتيها علشان تتطردي من المنتدى, لذلك حسيبك و اقول ربنا يسامحك, و الي ببالك مش حصيبك...
 

استير

بنت يسوع
عضو مبارك
إنضم
2 يناير 2007
المشاركات
853
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد على: عندك 3 وردات حتهديهم لمين من اعضاء المنتد&#1

و انا ههدى وردة لى فينو :16_14_24:
و وردة لكاندى :16_14_24:
و وردة لكريزى جرل :16_14_24:
 

veansea

بنت الملك
عضو مبارك
إنضم
3 فبراير 2007
المشاركات
7,458
مستوى التفاعل
23
النقاط
0
الإقامة
جوة حدقيت عين ابويا " بابا يسوع "
رد على: عندك 3 وردات حتهديهم لمين من اعضاء المنتد&#1

وانا هدى واحده لاستير وواحده لكوبتك
وكان نفسى ادى واحده بس لماى روك بس عندوة حساسيه
وهدى واحده ليوساب
وواحده لدونا وكريزى جيرل
وواحده لمارلين
 

totty

USE ME
مشرف سابق
إنضم
12 أبريل 2007
المشاركات
10,444
مستوى التفاعل
60
النقاط
0
الإقامة
فى الدنيا
رد على: عندك 3 وردات حتهديهم لمين من اعضاء المنتد&#1

وانا هدى

ورده لاستير

وورده لكوبتك

وورده لجاسى
 

veansea

بنت الملك
عضو مبارك
إنضم
3 فبراير 2007
المشاركات
7,458
مستوى التفاعل
23
النقاط
0
الإقامة
جوة حدقيت عين ابويا " بابا يسوع "
رد على: عندك 3 وردات حتهديهم لمين من اعضاء المنتد&#1

وانا هدى واحده لتوتى
وواحده لكريزى
وواحده لكوبتك
وواحده لدونا
وواحده لباقى الاعضاء
 

totty

USE ME
مشرف سابق
إنضم
12 أبريل 2007
المشاركات
10,444
مستوى التفاعل
60
النقاط
0
الإقامة
فى الدنيا
رد على: عندك 3 وردات حتهديهم لمين من اعضاء المنتد&#1

ميرسى يا فينو

وههدى

ورده لفينو لونها احمر

وورده لكوبتك لونها ابيض

وورده ليس اور نو لونها بينك
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد على: عندك 3 وردات حتهديهم لمين من اعضاء المنتد&#1

وأنا هدى التلات وردات لفينو علشان هى أدتنى وردتين قبل كده ههههههههههه ميرسى يا فينو يا قمر .
 

totty

USE ME
مشرف سابق
إنضم
12 أبريل 2007
المشاركات
10,444
مستوى التفاعل
60
النقاط
0
الإقامة
فى الدنيا
رد على: عندك 3 وردات حتهديهم لمين من اعضاء المنتد&#1

ماشيه معاكى يا فينو

قربتى تعملى جنينه

ههههههههه
 

meri

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
26 مايو 2007
المشاركات
1,874
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
رد على: عندك 3 وردات حتهديهم لمين من اعضاء المنتد&#1

هدى وردة ل كريزى وتوتى و دونا
 

crazy_girl

crazyyyyy
عضو مبارك
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
6,022
مستوى التفاعل
8
النقاط
0
الإقامة
فى حضن بابا يسوع
رد على: عندك 3 وردات حتهديهم لمين من اعضاء المنتد&#1

ميرسي ياميري
وانا هدى واحدة لفينو حبيبتي وجاسي القمر
وواحدة لتوتى وميري
وواحدة لاستير وليا ههههههههههه
 

veansea

بنت الملك
عضو مبارك
إنضم
3 فبراير 2007
المشاركات
7,458
مستوى التفاعل
23
النقاط
0
الإقامة
جوة حدقيت عين ابويا " بابا يسوع "
رد على: عندك 3 وردات حتهديهم لمين من اعضاء المنتد&#1

ميرسى يا عمرى
وانا بهدى واحده لكوبتك واستير
وواحده لكريزى واحده بحالها مفيش حد يشاركها فيها
وواحدهه لباقى المنتدى العسل ده
 

crazy_girl

crazyyyyy
عضو مبارك
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
6,022
مستوى التفاعل
8
النقاط
0
الإقامة
فى حضن بابا يسوع
رد على: عندك 3 وردات حتهديهم لمين من اعضاء المنتد&#1

هههههههههههههه
ميرسي ياحبيتي ياعسل
وانا بهدى ال3 وردات لفينو بحالهم من غير ماحد ياخد منهم واحدة ولا يشمها حتى














بس هاخدهم منها تانى
هههههههههههههه
 

romyo

مش داخل تانى
عضو مبارك
إنضم
29 ديسمبر 2006
المشاركات
4,525
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
الإقامة
بلاد الله الواسعة
رد على: عندك 3 وردات حتهديهم لمين من اعضاء المنتد&#1

احلى 3 وردات لـ :
باسم حبيب قلبى
توتى زوجتى العزيزه
تينا اللى وحشتنا موووووووووووووت ومش بنشوفها فى المنتدى
 

استير

بنت يسوع
عضو مبارك
إنضم
2 يناير 2007
المشاركات
853
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد على: عندك 3 وردات حتهديهم لمين من اعضاء المنتدى

انا ههدى ورديتين لكوبتك :give_rose:16_14_21:
و وردة لفينو :16_14_21: و بجد واحشتنى اوى من ساعات ما اتكلمنا
و وردة لكاندى :16_14_21: و بجد هى كمان واحشتنى اوى
 

crazy_girl

crazyyyyy
عضو مبارك
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
6,022
مستوى التفاعل
8
النقاط
0
الإقامة
فى حضن بابا يسوع
رد على: عندك 3 وردات حتهديهم لمين من اعضاء المنتد&#1

وانا هادى وردة لتوتى
ووردة لجاسي
ووردة لفينو





امممممممممممممم وانا هاتفرج عليهم هههههههههههههه
 

veansea

بنت الملك
عضو مبارك
إنضم
3 فبراير 2007
المشاركات
7,458
مستوى التفاعل
23
النقاط
0
الإقامة
جوة حدقيت عين ابويا " بابا يسوع "
رد على: عندك 3 وردات حتهديهم لمين من اعضاء المنتد&#1

وانا هى وارده لكريزى العسل
وهدى واحده لاستير حبيبه قلبى
وواحده لكوبتك اخويا الكبييييييييير
 

crazy_girl

crazyyyyy
عضو مبارك
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
6,022
مستوى التفاعل
8
النقاط
0
الإقامة
فى حضن بابا يسوع
رد على: عندك 3 وردات حتهديهم لمين من اعضاء المنتد&#1

وانا هدى الورد بتاعى لاعضاء المنتدى كله اللى زى السكر دول
 
أعلى