سلام ونعمه لكل اعضاء المنتدى:
انا عضو جديد واسمى سامح
من كنيسة مارمينا بالعمرانيه
ومبسوط بالمنتدى بتاعكم ، واضح انه منتدى نشط وفيه اعضاء نشيطين
اتمنى وجودى وسطيكم يكون مفيد ، لانى حاسس انى هاستفيد منكم
ارجو ان وجودى وسطيكم يلاقى ترحيب منكم
سلام
انا عضو جديد واسمى سامح
من كنيسة مارمينا بالعمرانيه
ومبسوط بالمنتدى بتاعكم ، واضح انه منتدى نشط وفيه اعضاء نشيطين
اتمنى وجودى وسطيكم يكون مفيد ، لانى حاسس انى هاستفيد منكم
ارجو ان وجودى وسطيكم يلاقى ترحيب منكم
سلام