الحقيقة يا أبانوب انتى باين عليك ناوي تساعدني بس في مشكلة أنا مش عارف أبعتلك رسالة خاصة
MINA133 New member إنضم 11 فبراير 2008 المشاركات 46 مستوى التفاعل 1 النقاط 0 الإقامة God's Heart 16 يناير 2009 #21 الحقيقة يا أبانوب انتى باين عليك ناوي تساعدني بس في مشكلة أنا مش عارف أبعتلك رسالة خاصة
hokka_2020 HaPpY EaSteR عضو مبارك إنضم 1 نوفمبر 2007 المشاركات 2,358 مستوى التفاعل 6 النقاط 0 16 يناير 2009 #22 ولا بطيخة ولا حاجة احنا اخدنا بركة كبيرة لو اى استفسار تانى المنتدى كله تحت امرك
anosh عضو مبارك عضو مبارك إنضم 8 مارس 2008 المشاركات 2,145 مستوى التفاعل 25 النقاط 0 16 يناير 2009 #23 مينا انت مش هاتقدر تبعت رساله خاصه لحد لان مشاركاتك قليله
cobcob مشرفة الترانيم مشرف سابق إنضم 8 ديسمبر 2006 المشاركات 3,319 مستوى التفاعل 13 النقاط 0 16 يناير 2009 #24 ابه ده ؟؟؟ انتو قلتو كل الكلام ده امتى ؟؟؟؟ هههههههههههه يا هوكا انتى أختى حبيبتى وأكيد طبعا معرفش أخويا لكن أعرف أختى الجميلة بس أنا بتاعت قبطى بس صدقينى بس بابقى هامووووووت فى التصفيات النهائية وأتفرج على الكورالات ومش بلحق
ابه ده ؟؟؟ انتو قلتو كل الكلام ده امتى ؟؟؟؟ هههههههههههه يا هوكا انتى أختى حبيبتى وأكيد طبعا معرفش أخويا لكن أعرف أختى الجميلة بس أنا بتاعت قبطى بس صدقينى بس بابقى هامووووووت فى التصفيات النهائية وأتفرج على الكورالات ومش بلحق
مجدي يعقوب New member إنضم 23 مايو 2009 المشاركات 1 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 الإقامة لازال البحث جاري 23 مايو 2009 #25 الواضح انك مش لوحدك يا مينا اللي اتعلمت كتير لأني فعلا استفدت كتير من كل اللي اتقال هنا ربنا يبارككم ويثمر خدمتكم[/:big29:SIZE]
الواضح انك مش لوحدك يا مينا اللي اتعلمت كتير لأني فعلا استفدت كتير من كل اللي اتقال هنا ربنا يبارككم ويثمر خدمتكم[/:big29:SIZE]
ابو المجد New member إنضم 30 مايو 2010 المشاركات 3 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 20 يونيو 2010 #26 انا مجدي مولف ترانيم وتحت امر الكنيسه وامرك بس انا بكتب بس مش بلحن وعلي فكره انا فرحت خالص اني الاخت انجي هنكون معانا ربنا يوفقق ولو عايز مني اي خدمه عن التسجيل والاستديو فانا تحت امرك وياريت [Q-BIBLE][/Q-BIBLE]لما الالبوم يخلص تسمعيني ياخت انجي[YOUTUBE][YOUTUBE][/YOUTUBE][/YOUTUBE]
انا مجدي مولف ترانيم وتحت امر الكنيسه وامرك بس انا بكتب بس مش بلحن وعلي فكره انا فرحت خالص اني الاخت انجي هنكون معانا ربنا يوفقق ولو عايز مني اي خدمه عن التسجيل والاستديو فانا تحت امرك وياريت [Q-BIBLE][/Q-BIBLE]لما الالبوم يخلص تسمعيني ياخت انجي[YOUTUBE][YOUTUBE][/YOUTUBE][/YOUTUBE]
ابو المجد New member إنضم 30 مايو 2010 المشاركات 3 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 20 يونيو 2010 #27 ردو عليا وحاولو تعرفوني ايه موضوع الترانيم او بيتكلم عن ايه
elamer1000 حبة تراب متألمة عضو مبارك إنضم 5 فبراير 2010 المشاركات 3,014 مستوى التفاعل 306 النقاط 83 الإقامة فى العالم 21 يونيو 2010 #28 شوف دول يا مينا لو ينفعو ** الراعي الحزين ** ** بنت السعادة ** ** بنت النار ** ** حصريًا ** سلسلة كتابات +( ألم عالم )+ ** وقولى رأيك ربنا معاك +++
شوف دول يا مينا لو ينفعو ** الراعي الحزين ** ** بنت السعادة ** ** بنت النار ** ** حصريًا ** سلسلة كتابات +( ألم عالم )+ ** وقولى رأيك ربنا معاك +++
anosh عضو مبارك عضو مبارك إنضم 8 مارس 2008 المشاركات 2,145 مستوى التفاعل 25 النقاط 0 22 يونيو 2010 #29 ياجماعه الموضوع قديم جدااااااااااااااااااا ده من السنه اللى فاتت رجاء النظر على تاريخ الموضوع قبل المشاركه فيه ربناااااا يبارك الجميع
ياجماعه الموضوع قديم جدااااااااااااااااااا ده من السنه اللى فاتت رجاء النظر على تاريخ الموضوع قبل المشاركه فيه ربناااااا يبارك الجميع
kalimooo عضو مبارك عضو مبارك إنضم 23 يونيو 2008 المشاركات 143,881 مستوى التفاعل 1,788 النقاط 113 الإقامة LEBANON 23 يونيو 2010 #30
maikel201144 New member إنضم 31 أغسطس 2011 المشاركات 6 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 14 فبراير 2012 #31 ربنا بقويك ويباركك بنعمتة عليك