طرق مبتكرة للتعبير عن الحب ؟؟؟؟؟؟؟

candy shop

مشرفة منتدى الاسرة
مشرف سابق
إنضم
29 يناير 2007
المشاركات
50,816
مستوى التفاعل
2,027
النقاط
113
رد على: طرق مبتكرة للتعبير عن الحب ؟؟؟؟؟؟؟

انت جبت من الاخر يا رمزى

وريحت نفسك

شكراااا ليك​
 

ريهام

New member
إنضم
7 يونيو 2007
المشاركات
3
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: طرق مبتكرة للتعبير عن الحب ؟؟؟؟؟؟؟

سلام ياكاندى النصائح ده حلوه اوى بس لو الواحد عمل كده برده مش نافع ودائما تحسى من زوجك او خطيبك ان شغله حاجه مهمه عنده اوى تعملى اه ارجو الرد وشكرا:Love_Letter_Open:
 

candy shop

مشرفة منتدى الاسرة
مشرف سابق
إنضم
29 يناير 2007
المشاركات
50,816
مستوى التفاعل
2,027
النقاط
113
رد على: طرق مبتكرة للتعبير عن الحب ؟؟؟؟؟؟؟

اكيد مش هيحب الشغل اكتر منك

لان لولا الشغل مكنش يحقق ذاته

مش لازم يحس انك زعلانه من شغله

بالعكس شجعيه بطريقتك الحلوه

لان متطلبات الحياه كتير انتى ممكن لما يرجع

تقبليه بأبتسامه وجو جميل مش لازم يحس ان الشغل

عبء عليكى يارب اكون وفقت فى الرد​
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
رد على: طرق مبتكرة للتعبير عن الحب ؟؟؟؟؟؟؟

موضوع رائع ونصائح رائعه
 

candy shop

مشرفة منتدى الاسرة
مشرف سابق
إنضم
29 يناير 2007
المشاركات
50,816
مستوى التفاعل
2,027
النقاط
113
رد على: طرق مبتكرة للتعبير عن الحب ؟؟؟؟؟؟؟

موضوع رائع ونصائح رائعه




ميرسى على المشاركه

يا kokoman;​
 
أعلى