ضرب الآباء للأبناء

+إيرينى+

واحدة معاكم
عضو نشيط
إنضم
26 أبريل 2009
المشاركات
11,235
مستوى التفاعل
2,952
النقاط
113

عاوزين تحكلنا عن مواقف تانية حصلت معاكى
ويا ترا هل هذا الموقف لة تآثير عليكى ولالا

ما فيش مواقف فاكراها أوى

دا حتى الموقف دا : إتحكى ليا
 

+إيرينى+

واحدة معاكم
عضو نشيط
إنضم
26 أبريل 2009
المشاركات
11,235
مستوى التفاعل
2,952
النقاط
113
مش عارفا ليه يا إيروا حسيت انك وقعتى من قصه فى كتاب مكتوب باللغه العربيه الفوسحا هههههههههههههههههههههههههههههه حلوه الفوصحا دى--
طبعا بعرف اكتبها صح بس مش عايزا
(حد يغششنى يا جدعان هههههههههههههههههههه)

ههههههههههههههه بس فكرتينى بالتوهان بتاعى انتى قرفستى تحت شجره الجوافه-- و انا قرفست فى الشارع تحت العمود هههههههههههههههههههههه
انتى مسكتى البندقيه بتاعت عمو-- و انا مسكت الشكولاته و ازازه البيبسى هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
و بعدين انتى اخذتى احضان--
و انا اخذت الاول اقلام و بعدين احضان
ههههههههههههههههههههههههه شايفا التشابه هههههههههههه
اما عن موضوع الضفادع--
مش هقول لك بئا-- انا كان فيه غرام بينى و بنهم--
كنت اروح قدام برج الحمام فيه زى بسن صغير للحمام كدا-- كان يبقى فيه ضفادع كتييير كنت اقعد بالساعاااات العب معاهم---
و بعدين بليل اقول هيوحشونى-- اقوم جايبه الفستان بتاعى و اجيبه من تحت اعمله قفه و اقوم معبيه الضفادع فيه و اجرى على الفيله و ادخل الاوضه و افضيهم فيها و اقعد اشغل اغانى و انط معاهم
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

إحنا متشابهين فى حاجات كتير يا حبو هههههههههههههههههههه
 

+إيرينى+

واحدة معاكم
عضو نشيط
إنضم
26 أبريل 2009
المشاركات
11,235
مستوى التفاعل
2,952
النقاط
113

هو لازم ضرب الاباء لى اولادهما
ممكن نقول مواقف اثرت فيكى
مش لازم ضرب الاباء

موقف أثر فيا ايه يا سمير

انا اللى اثرت فى ابوية و امى ههههههههههههههههههههههه
 

Samir poet

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
3 سبتمبر 2010
المشاركات
9,360
مستوى التفاعل
1,363
النقاط
0
الإقامة
حضن يسوع
موقف أثر فيا ايه يا سمير

انا اللى اثرت فى ابوية و امى ههههههههههههههههههههههه
لا ماهو واضح اكيد طلعتى
عينهم وغلبتهم معاكى
ههههههههههههههههههههه
امزح امزح :mus25: :mus25:
 

هيفاء الهاشمي

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
10 مارس 2011
المشاركات
2,342
مستوى التفاعل
478
النقاط
0
شوفي دي اول واخر مره انضرب بالعقااال لكن خلفت ذكريات مش حلوه
ما بحبش افتكرها هي.. ان سببت خلاف بين ماما وبنت عمي وبين بابا وماما .. بنت عمي للآن مش مسامحتني مع ان تمثل انها سامحت بس مايهمني عساها ما سامحت .. بالله فيه احد يزعل من طفله!

القصه يا طويلة العمر
ان واحد من اعمامي توفى الله يرحمه ويغمد روحه الجنه.. وترك بنت
كبيره كانت في بداية العشرين.. وامها مطلقه من زمااان لما توفى عمي
جات سكنت عندنا.. ليش؟ بعد ماكبرت اكتشفت السبب وهو ان والدي هو الوحيد اللي كانو عياله صغار وبيت جدي مايفضى من الناس.. ف احنا ابتلينا بها من بد الناس .. المهم جات.. واحنا كاطفال فرحنا في حد جا البيت ويعيش معنا بس ماكنا نعرف شو من مصايب تنتظرنا.. حرمتنا من كل المتع من شقاوه من شطانه من كل شي كنا نسويه قبل لاتجي.. يعني مثلا في الظهر بعد مانرجع من مدرسه ونتغدى لازم نقيل كنا نمثل ان حننام ندخل غرفنا ولما نتتاكد ان الوالده والوالد دخلو غرفتهم
والخدامات يروحو ملحقهم وينامو.. ننزل نحن تحت ونفتح تلفزيون نتفرج على اي شي فيه ولما يجي اذان العصر وقبل لاينزل الوالد نطفيه وندخل غرفنا وتقريبا نادرا ما ننكشف .. هي حرمتنا من المتعه دي لان حضرتها ما بتمشيش عليها القوانين بتنام وتصحى على كيفها .. مابناكلش بنتهرب وبننجح احيانا.. لكن لما جات هي محدش منا يقوم قبل ما يلحس الصحن واحيانا تزود الاكل علينا زياده عشان ناكلو كنوع من العقاب طبعا مش حٌبا فينا.. بتفتش في شنطنا وتشوف المعلمات شو يكتبن وتروح تفتن وتعلم الوالد انا ماكانتش تفرق معي في دي كنت شاطره انا وتوامتي بس اختي الاكبرمني بسنتين كانت تعاني من الحركه دي
نعمل ايه؟ استحملنا ولو اشتكينا ما ينفعش الوالد معها ..نشتكي لامي تطنش غالبا

مع مرور الايام لاحظنا انها بتتكلم في تلفون مااتحبش حد يسمعها وبتطلعنا بره غرفتها وتقفل الباب تكررت اكثر من مره وبتكون حريصه ان الوالد والوالده ما ياخدوش بالهم .. ردت فعلنا اللي حقولها ماكانتش انتقام منها على اللي بتعملو معنا..الاطفال ما ينتقموش بتخطيط لكن كانت شقاوه.. اول مانشوف انها دخلت حجرتها ومعها تلفون نفصل سلك تلفون من الفيش.. ونهرب ماتقدرش تجي تخاصمنا ... قالت لاخي وهو اصغر واحد فينا يحرس السلك وتعطيه حلاوه .. وهو ما قصر كان احسن ناطور ل شاويش عطيه بنت عمي اول مايشوفني جايه افصل سلك يدق بابها ويقول هيفاا جات
اخوي طفل مش دايم لها هو كان عمره ست سنين وانا 8 سنين قدرت العب عليه افصل السلك واضربه واهرب قبل ما يدق بابها ..قال ايه كتكوت ده حيخوفنا .. هنا حقدت علي وقامت تعامل بقسوه اكتر من باقي اخوتي.. ومالو انا مش شويه برضو.. كنت اهددها بامي .. وتركد شوي عني.. بس الهدوء ما يستمرش كتير نرجع نفصل سلك وترجع كل شويه ترشي احد من بعد اخي .. قامت تتعامل مع اختي الكبيره كان عمرها 10 سنين بس غلبااااانه اووي ينضحك عليها بكلمتين وصفت معها بقينا انا وتوامتي واخويه لوحدينا .. مانقدرش نقترب من سلك تلفون
بس تحالفهم ما استمرش كتير بسبب غباءها
اختي الكبيره ذي كانت بتحب افلام الهنديه صحيح كلنا نحبها بس هي بزياده وقناة ابوظبي كانت بتحط فلم هندي كل ليلة خميس نقعد نتفرج عليه والسهر مسموح مافيش مدرسه بس هي عشان تاخد راحتها في تلفون مع الشخص اللي تكلمه واللي صار زوجها لاحقا.. ندفع ثمن وتنيمنا بدري.. اختي رجعت لنا واالحمد الله.. واستمرت محارشاتنا .. وامي تعرف بس مطنشه بعد ما كبرنا ونفتكر سالفه معها قالت كنت عارفه سالفة تلفون .. المهم مرت فتره وهي منكده عيشتنا.. ياكرهي لذيك الايااام

في يوم من الايام كانت عندنا مناسبه سعيده خطوبة بنت عمي الكبير
بنعمل حفلة ملكه في بيوتنا وبيجتمع فيها الاهل كلهم الاعمام والاخوال والعمات..
ماكانتش مخططه اتكلم بس هي جييت فجأه كده
دخلت مجلس رجال وفيه كل رجال العائله دخلت ورحت عند جدي ابوس راسه ويده وهو قعدني جنبه وسالني عن حالي قلت له بصوت عالي فلانه تتكلم بتلفون بالليل مع رجال وتقفل حجرتها ماتخلينا ندخل وتضربني وتغصبني على الاكل وما احبها.. . ثم طلعت بعد شوي.. ماعرف كيف تصرف الوالد.

بعد دقايق

ناداني الوالد وطلعني بره البيت في الحوش= حديقة البيت.. وفسخ عقاله وضربني ضرب سنين مافيش حد يحوش كمان.. اخد راحته الله يسامحه
وانا من كتر الالم مش طالع لي صوت.. ثم اخذني لبيتنا وقال للخدامه دخليها غرفتها.. وراح عني
امي كانت لسه في بيت عمي مشغوله مع الحريم.. ورجعت البيت مع اخواني وبابا عادي.. ..اكيد عرفت من بابا اللي حصل وليش اخذني للبيت بس اكيد ماكنتش تعرف اني اتضربت زي الحمار.. واول ما دخلت البيت رحت اركض واوريها جسمي كيف صار احمر وكيف ضربني ولسه ببكي من الم ..راحت لابوي والظاهر تخانقت معه ثم نزلت وتخانقت مع بنت عمي.. ولع البيت حريقه اول مره اشوف امي تبكي من القهروكمان نامت عندي فتره بصراحه كنت اصعب على كافر عقبال ماجات امي كان جسمي صار لونه ازرق واخدت فتره..اتالم وماقدرش العب
الي حصل بعد كده ..علاقتها معنا اختلفت ومابقتش تتدخل
وبعد مده تزوجت .. ارتحنا منها ..بعد ما كبرت عرفت ان تزوجت شخص اللي كان تكلمه.

سالت بابا مره ليش ضربتني بالعقال وانا طفله ماقلت الا الصدق قال لي فضحتي البنت بين رجال العائله واحرجتيني قدام ابوي واخواني وما تبغين اضربك؟ ماشي ممكن كلامو صحيح لكن مو مقتنعه اني استاهل الضرب اللي جاني ذاك اليوم ما استاهل انضرب بالعقال لهذا سبب.. تتوقعون اني استاهل؟
والعقال اللي جابلك عبود صورته لو انضربتي فيه مره ممكن تودعي الحياه..
 
التعديل الأخير:

حبو اعدائكم

حبو...
عضو مبارك
إنضم
9 أكتوبر 2011
المشاركات
14,191
مستوى التفاعل
4,782
النقاط
113
الإقامة
مصر
هههههههه فضحتى البنت.
دى. علقتها هى .. بس أنتى أخذتيهأ بدلها. لأنه لا يقدر يضربها
فطلع الغل فيكى.
فكرتينئ ماما كانت تعمل كدأ لما يكون عندنا ضيوف و الأطفال يخطئوا .. كانت تزعق. لى بدلهم ..
:( ظلم هههههه
 

هيفاء الهاشمي

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
10 مارس 2011
المشاركات
2,342
مستوى التفاعل
478
النقاط
0
هههههههه فضحتى البنت.
دى. علقتها هى .. بس أنتى أخذتيهأ بدلها. لأنه لا يقدر يضربها
فطلع الغل فيكى.
فكرتينئ ماما كانت تعمل كدأ لما يكون عندنا ضيوف و الأطفال يخطئوا .. كانت تزعق. لى بدلهم ..
:( ظلم هههههه

تزعق مو تتضربي.. وبتزعق لك عشان تمسكيهم

انتي ماكنتيش بتضربي بسبب الاملاء؟
 

هيفاء الهاشمي

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
10 مارس 2011
المشاركات
2,342
مستوى التفاعل
478
النقاط
0
يوم فى ذات الايام و كنت أبلغ من العمر 9 شهور و نصف بالتمام فى شهر أغسطس (كنت بنت كلابيزوا ههههههههههههه) الجو حااااااااااااااااااااااار جدا
أمى ذهبت لتلد واااااااااااااااااااااء فى بطنها توأم (يا إلهى)
ولد و بنت
أنا صغيرة لم أفهم غير أنه تواجد لى شركاء فى الوقت المخصص لى مع أبى و أمى
و ليس شركاء عاديين إنما توأم (يا إلهى) : مَن أنتم ؟؟
المهم
أمى لما ولدتهم : إتخضت عشان كان وزن العيل الواحد فيهم فى حدود 2 كيلو وااااااااااااااااااااااء
و لما إتخضت : إتشلت لمدة ثلاثة أشهر كاملة
فى هذه الثلاثة أشهر أتى الى منزلنا الكبييييييييييييييييير العمات و الخالات و الأعمام و الأخوال بعائلاتهم و ذلك مشاركة منهم فى تعب والدتى و محاولة خدمتها و مساعدة والدى
(عدد أعمامى و عماتى : 8 – عدد خالاتى و أخوالى :9) على الأقل كان يوجد 10 عائلات فى بيتنا فى نفس الوقت
كان البيت يعج بالسكان
إحتمال كبير أن يكون هذا هو الحوار الذى دار فى عقلى ( اللهووووووووووو أعلم)
أنا : يا إلهى مَن هؤلاء _ لعلهم إحتلوا المنزل
أين أبى ؟ أين أمى ؟ هل رفضنى الجميع ؟؟
أهكذا أنتم الذين رفضتونى !!!! _ سأذهب بعيدا عنكم
و تركت البيت بالفعل فكان المنزل عبارة عن فيلا وسط المزارع (دائما باب الفيلا مفتوح)
مشيت فى المزارع غير مهتمة بأى شىء
ما أجمل الزرع ! ما أجمل الحشائش! ما أجمل الاشجار ! واااااااااااااااااو هذه شجرة جوافة: أريد واحدة ( يا إلهى إنها مرتفعة) ما هذا ؟لقد وقعت جوافة على الأرض فجأة و بدون سابق إنذار – شكرا لكِ أيتها الشجرة ما أجملك ممممممممممممممممم طعمها لذييييييييييييييذ
ما هذا إنه صوصار الفرقعلوظ : واااااااااااو يا مجنون لماذا تنط هكذا أريد أن ألعب معك قليلا إنك جميل
يا إلهى ما هذه الذبابة التى تريد أن تشاركنى الجوافة – إذهبى بعيدا عنى - الضفدع يأكلها فى ثوان
ما أجملك أيها الضفدع أريد أن ألعب معك _ هل شعرت بى عندما تضايقت من الذبابة ؟ إنك نبيه

كنت أجرى بين الزروع و أغنى و أصرخ : إييييييييييبة يثوووووووووووووو _ إييييييييييييييييبة يثووووووووووووووووو (حبيبة يسوع – حبيبة يسوع)

كفى هذا
أريد أن أنام فى الظل
أرى هناك تكعيبة العنب – سأذهب هنا و أستظل بظلها و أنام كثيرا بعيد عن المحتلين الذين إحتلوا البيت
و روحت فى نوم عمييييييييييييييييييييييييييق
فى هذا الوقت الممتع بالنسبة لى كانت مأساه فى البيت ( أحسن يستاهلوا هههههههههههههههههههههه)
و ظل المحتلين يبحثون عنى فى كل مكان داخل البيت الذى ذهب شمال و الذى ذهب يمين و لم يجدنى أحد و قرر أبى الذهاب الى الشرطة لعمل محضر _ قالوا له ما ينفعش يا أستاذ لازم تعدى 24 ساعة على غياب بنتك
فرجع البيت بخفى حنين
زميل أبى فى العمل قال له : سمعت منذ ساعات صوت إبنتك وسط الزروع و هى تقول إيييييييييييييييييبة يثوووووووووووووووووو كنت متوقع أنك معها _ سمعتها هناك عند شجرة الجوافة

و أخيرا وجدنى الخفير حاملا بندقيته وراء ظهره (عم فهيم) الرجل الطيب فحملنى على ذراعيه
نظرت إليه فوجدته (عم فهيم ) ما أجملك يا عم فهيم و أكملت نوم واضعة رأسى على كتفه ممسكة فى بوز بندقيته آملة فى ذلك أن يقتل جميع المحتلين (جزء تخيلى) _ ليذهب بى الى أبى و يسلمه أياى
و المفاجأة : إنى أرفض أبى و أتشبث بعم فهيم بيدى حول رقبته و بيدى الأخرى ممسكة بوز البندقية
المفاجأة أسكتت البيت كله _ فإقترح أحدهم أن يعطينى الى أمى المشلولة و لكنى رفضتها هي أيضا
أنا متمسكة بعم فهيم الرجل الطيب
و كان هذا الموقف ضربة قاضية لأبى و أمى و عرفهم أن لا ينسوا إبنتهم الكبيرة
أنا الى أبواى :نحن هنا أفهتم أم تريدون درسا قاسيا
و منذ ذلك الوقت و بدأ الدلع اللى بجد و أصبحت واخدة لقب : دلوعة بابا _ سنيورة ماما
ناس ما تجيش غير بالعين الحمراء
:new6::new6::new6:

لكن أنا كنت بنت هادية يعنى
ما إنتوا أكيد عارفين

:fun_lol:

شو نوع حشيش اللي رضعتيه مع الحليب ههههههه شكله كان حليب اكسباير.. يا نصابه ده بجد اصل مش قادره اصدق يعني
 

+إيرينى+

واحدة معاكم
عضو نشيط
إنضم
26 أبريل 2009
المشاركات
11,235
مستوى التفاعل
2,952
النقاط
113


شو نوع حشيش اللي رضعتيه مع الحليب ههههههه شكله كان حليب اكسباير.. يا نصابه ده بجد اصل مش قادره اصدق يعني

بصى حكاية الفرقعلوظ و الضفدعة و الذبابة دول من دماغى
و إن الجوافة وقعت على نافوخى : برضوا من تخيلى
لأنهم لقوا جوافاية معايا و أنا نايمة تحت تكعيبة العنب

إنما بقية أحداث القصة : حدثت بالفعل

هم اللى حكولى


 

+إيرينى+

واحدة معاكم
عضو نشيط
إنضم
26 أبريل 2009
المشاركات
11,235
مستوى التفاعل
2,952
النقاط
113
شوفي دي اول واخر مره انضرب بالعقااال لكن خلفت ذكريات مش حلوه
ما بحبش افتكرها هي.. ان سببت خلاف بين ماما وبنت عمي وبين بابا وماما .. بنت عمي للآن مش مسامحتني مع ان تمثل انها سامحت بس مايهمني عساها ما سامحت .. بالله فيه احد يزعل من طفله!

القصه يا طويلة العمر
ان واحد من اعمامي توفى الله يرحمه ويغمد روحه الجنه.. وترك بنت
كبيره كانت في بداية العشرين.. وامها مطلقه من زمااان لما توفى عمي
جات سكنت عندنا.. ليش؟ بعد ماكبرت اكتشفت السبب وهو ان والدي هو الوحيد اللي كانو عياله صغار وبيت جدي مايفضى من الناس.. ف احنا ابتلينا بها من بد الناس .. المهم جات.. واحنا كاطفال فرحنا في حد جا البيت ويعيش معنا بس ماكنا نعرف شو من مصايب تنتظرنا.. حرمتنا من كل المتع من شقاوه من شطانه من كل شي كنا نسويه قبل لاتجي.. يعني مثلا في الظهر بعد مانرجع من مدرسه ونتغدى لازم نقيل كنا نمثل ان حننام ندخل غرفنا ولما نتتاكد ان الوالده والوالد دخلو غرفتهم
والخدامات يروحو ملحقهم وينامو.. ننزل نحن تحت ونفتح تلفزيون نتفرج على اي شي فيه ولما يجي اذان العصر وقبل لاينزل الوالد نطفيه وندخل غرفنا وتقريبا نادرا ما ننكشف .. هي حرمتنا من المتعه دي لان حضرتها ما بتمشيش عليها القوانين بتنام وتصحى على كيفها .. مابناكلش بنتهرب وبننجح احيانا.. لكن لما جات هي محدش منا يقوم قبل ما يلحس الصحن واحيانا تزود الاكل علينا زياده عشان ناكلو كنوع من العقاب طبعا مش حٌبا فينا.. بتفتش في شنطنا وتشوف المعلمات شو يكتبن وتروح تفتن وتعلم الوالد انا ماكانتش تفرق معي في دي كنت شاطره انا وتوامتي بس اختي الاكبرمني بسنتين كانت تعاني من الحركه دي
نعمل ايه؟ استحملنا ولو اشتكينا ما ينفعش الوالد معها ..نشتكي لامي تطنش غالبا

مع مرور الايام لاحظنا انها بتتكلم في تلفون مااتحبش حد يسمعها وبتطلعنا بره غرفتها وتقفل الباب تكررت اكثر من مره وبتكون حريصه ان الوالد والوالده ما ياخدوش بالهم .. ردت فعلنا اللي حقولها ماكانتش انتقام منها على اللي بتعملو معنا..الاطفال ما ينتقموش بتخطيط لكن كانت شقاوه.. اول مانشوف انها دخلت حجرتها ومعها تلفون نفصل سلك تلفون من الفيش.. ونهرب ماتقدرش تجي تخاصمنا ... قالت لاخي وهو اصغر واحد فينا يحرس السلك وتعطيه حلاوه .. وهو ما قصر كان احسن ناطور ل شاويش عطيه بنت عمي اول مايشوفني جايه افصل سلك يدق بابها ويقول هيفاا جات
اخوي طفل مش دايم لها هو كان عمره ست سنين وانا 8 سنين قدرت العب عليه افصل السلك واضربه واهرب قبل ما يدق بابها ..قال ايه كتكوت ده حيخوفنا .. هنا حقدت علي وقامت تعامل بقسوه اكتر من باقي اخوتي.. ومالو انا مش شويه برضو.. كنت اهددها بامي .. وتركد شوي عني.. بس الهدوء ما يستمرش كتير نرجع نفصل سلك وترجع كل شويه ترشي احد من بعد اخي .. قامت تتعامل مع اختي الكبيره كان عمرها 10 سنين بس غلبااااانه اووي ينضحك عليها بكلمتين وصفت معها بقينا انا وتوامتي واخويه لوحدينا .. مانقدرش نقترب من سلك تلفون
بس تحالفهم ما استمرش كتير بسبب غباءها
اختي الكبيره ذي كانت بتحب افلام الهنديه صحيح كلنا نحبها بس هي بزياده وقناة ابوظبي كانت بتحط فلم هندي كل ليلة خميس نقعد نتفرج عليه والسهر مسموح مافيش مدرسه بس هي عشان تاخد راحتها في تلفون مع الشخص اللي تكلمه واللي صار زوجها لاحقا.. ندفع ثمن وتنيمنا بدري.. اختي رجعت لنا واالحمد الله.. واستمرت محارشاتنا .. وامي تعرف بس مطنشه بعد ما كبرنا ونفتكر سالفه معها قالت كنت عارفه سالفة تلفون .. المهم مرت فتره وهي منكده عيشتنا.. ياكرهي لذيك الايااام

في يوم من الايام كانت عندنا مناسبه سعيده خطوبة بنت عمي الكبير
بنعمل حفلة ملكه في بيوتنا وبيجتمع فيها الاهل كلهم الاعمام والاخوال والعمات..
ماكانتش مخططه اتكلم بس هي جييت فجأه كده
دخلت مجلس رجال وفيه كل رجال العائله دخلت ورحت عند جدي ابوس راسه ويده وهو قعدني جنبه وسالني عن حالي قلت له بصوت عالي فلانه تتكلم بتلفون بالليل مع رجال وتقفل حجرتها ماتخلينا ندخل وتضربني وتغصبني على الاكل وما احبها.. . ثم طلعت بعد شوي.. ماعرف كيف تصرف الوالد.

بعد دقايق

ناداني الوالد وطلعني بره البيت في الحوش= حديقة البيت.. وفسخ عقاله وضربني ضرب سنين مافيش حد يحوش كمان.. اخد راحته الله يسامحه
وانا من كتر الالم مش طالع لي صوت.. ثم اخذني لبيتنا وقال للخدامه دخليها غرفتها.. وراح عني
امي كانت لسه في بيت عمي مشغوله مع الحريم.. ورجعت البيت مع اخواني وبابا عادي.. ..اكيد عرفت من بابا اللي حصل وليش اخذني للبيت بس اكيد ماكنتش تعرف اني اتضربت زي الحمار.. واول ما دخلت البيت رحت اركض واوريها جسمي كيف صار احمر وكيف ضربني ولسه ببكي من الم ..راحت لابوي والظاهر تخانقت معه ثم نزلت وتخانقت مع بنت عمي.. ولع البيت حريقه اول مره اشوف امي تبكي من القهروكمان نامت عندي فتره بصراحه كنت اصعب على كافر عقبال ماجات امي كان جسمي صار لونه ازرق واخدت فتره..اتالم وماقدرش العب
الي حصل بعد كده ..علاقتها معنا اختلفت ومابقتش تتدخل
وبعد مده تزوجت .. ارتحنا منها ..بعد ما كبرت عرفت ان تزوجت شخص اللي كان تكلمه.

سالت بابا مره ليش ضربتني بالعقال وانا طفله ماقلت الا الصدق قال لي فضحتي البنت بين رجال العائله واحرجتيني قدام ابوي واخواني وما تبغين اضربك؟ ماشي ممكن كلامو صحيح لكن مو مقتنعه اني استاهل الضرب اللي جاني ذاك اليوم ما استاهل انضرب بالعقال لهذا سبب.. تتوقعون اني استاهل؟
والعقال اللي جابلك عبود صورته لو انضربتي فيه مره ممكن تودعي الحياه..

حكاية الضرب ديه أثرت فيا أوى أوى يا هيفاء

صعبتى عليا فعلا

كان على الأقل كفاية ضربة واحدة : مش علقة !!!!!

الموضوع مش مستاهل أصلا

الله يسامحه بأة يا هيوف :smil12:


 

هيفاء الهاشمي

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
10 مارس 2011
المشاركات
2,342
مستوى التفاعل
478
النقاط
0
حكاية الضرب ديه أثرت فيا أوى أوى يا هيفاء

صعبتى عليا فعلا

كان على الأقل كفاية ضربة واحدة : مش علقة !!!!!

الموضوع مش مستاهل أصلا

الله يسامحه بأة يا هيوف :smil12:



يا زين روح التضاامن.. قوليلو..
مو يذبحني عششان بنت اخوه..كأني بنت الجيران
انا سامحتو دنيا واخره .. فديت ابوي ..مافي منه اثنين عسى الله يحفظه ويطول عمره
 
التعديل الأخير:
أعلى