صور من الصعب التقاطها

+SwEetY KoKeY+

خلينى ارنم !
مشرف سابق
إنضم
1 سبتمبر 2008
المشاركات
28,050
مستوى التفاعل
395
النقاط
0
هش هش هشششششششششش

يا عصفور التعبان هيأكلك ... ولا كأني بقول حاجة

غمضوا عنيكم .... خلاص والا لسه ... ده أنا إليِّ ُمت في جلدي مش العصفور

alt f4 .... بسرعة


1.jpg

بجد كان نفس ردفعلى اعدت اقول هش للعصفور صعب عليا اوى
هههههههههههههههههه
ردك روعه يا فريدى
نورتنى
 
أعلى