مش فاهمك يا مينو
وعموما يا ميرنا الشر طول عمره حاجة غير مستحبة ومفيش حاجة اسمها ان الشر ممكن يبقى منهج لحياتنا
فاذا اراد الانسان ا يعيش بالخير فليعيش
حيث اننا احرار بدم المسيح والشر هو مصدر كل الخطايا
انا كل الصعبان عليا الراجل العمال يترذع علق على أفاة ووشة حرام والله وهى الله يهدها عافية علية عمالة تضرب من غير رحمة
:t33: :t33: :yahoo: :yahoo: لا بس حلوة