صور لظهورات مريم العذراء (صور حقيقية)

+SwEetY KoKeY+

خلينى ارنم !
مشرف سابق
إنضم
1 سبتمبر 2008
المشاركات
28,050
مستوى التفاعل
395
النقاط
0
صور رائعه
ميرسى ليك
 

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON
كثير حلو

رائع
 

شوشو22

New member
إنضم
27 مايو 2009
المشاركات
40
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
المجد لكى يام النور شفاعتك تحل علينا وترحمنا وتشفى اولادنا امين
 

sollytwins

New member
إنضم
5 مارس 2008
المشاركات
35
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
ببركه العذراء وبركه رب المجد ظهور العذراء اليوم فوق كنيستها بمسره اليوم22-12
 

الفطره

New member
إنضم
21 ديسمبر 2009
المشاركات
15
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
ببركه العذراء وبركه رب المجد ظهور العذراء اليوم فوق كنيستها بمسره اليوم22-12


طيب صورتو ظهور العذراء قلنا اوكي احتمال

بس كيف تعرفو انها رح تظهر في هاذا الوقت والمكان ؟ وهي متوفيه ؟

ممكن تفهموني لانو نفسي اشوف الظهور
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
طيب صورتو ظهور العذراء قلنا اوكي احتمال

بس كيف تعرفو انها رح تظهر في هاذا الوقت والمكان ؟ وهي متوفيه ؟

ممكن تفهموني لانو نفسي اشوف الظهور

يعنى ايه عرفنا ازاى
النهارده العدرا ظهرت وما زالت بتظهر فى عدة كنائس فى كذا منطقه وجابوا الخبر فى قناة الحياه واكدوه فى قناة المحور فى برنامج 90 دقيقه وفى برنامج القاهره اليوم
 

raffy

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
18 أغسطس 2009
المشاركات
1,367
مستوى التفاعل
32
النقاط
0
الإقامة
قلب يسوع
رااااااااائع
صور حلوة جدا لام النور
شكرا كتييييييير دارك
 

دمعه احساس

New member
إنضم
6 فبراير 2010
المشاركات
1
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
مافيش حاجه اسمها ظهور العزراء .ده ليزر وبتضحكوا بيه علينا
 

عادل نسيم

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
30 نوفمبر 2009
المشاركات
3,338
مستوى التفاعل
73
النقاط
0
أختي أنجل
بصراحة مجموعة نادرة جداً من ظهورات ماما العذراء شفاعتها تكون مع جميعنا آمين
 

shadehnageb

New member
إنضم
6 نوفمبر 2008
المشاركات
46
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
اشكر ربنا على انة سمح للى اكون معاكم الساعة دة واشاهدة صور ظهور الست العذراء
 

shadehnageb

New member
إنضم
6 نوفمبر 2008
المشاركات
46
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
طبعا انا واثقة منها جدااااااااااااااااا وبفسى اشوفة فى الحقيقة
 

نور وسط الظلام

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
4 أبريل 2008
المشاركات
4,009
مستوى التفاعل
18
النقاط
0
جميلة جداااااااااا
وررررررروعة ميرسى يا انجل
ربنا يبارك تعبك
 

نور وسط الظلام

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
4 أبريل 2008
المشاركات
4,009
مستوى التفاعل
18
النقاط
0
اة نسيت سمحونى
يا دمعه احساس
العذراء(بالذال وليس بالزين)
عذرا سمحونى
 
أعلى