رد على: صور طفله وهى تسقط من شباك غرفتها
يا جماعه انتو ليه متحملين على المصور
انتوا عارفين ان المصور لو فكر انه يروح هناك هياخد وقت اد ايه؟؟؟
على الاقل اوى ربع ساعه وحنا عارفين ان الكلام ده بيحصل فلحظات
ده غير طبعا ان المصور مش هيشم على ضهر ايده ويعرف ان طالما البنت قاعده على الشباك يبقى هتموت
وكمان حتى لو زعق وعلى صوته محدش هيسمعه ....راعوا يا جماعه المسافه الكبيرة بينه وبين البنت انا حاسس كانكوا بتقولوا ان البنت فالشقه المجاورة
فبلاش نظلم المصور ..............وياريت كل واحد يعرف انه لو كان مكانه فنفس المكان مكنش عرف يعمل اى شىء
ممكن من الدهشه يتسمر مكانه
ومكن يعمل شهم وينزل الربع ساعه دى عشان يروح هناك وطبعا هتكون الفاس وقعت فالراس
ويمكن كمان كان زعق باعلى صوته بس صدقونى محدش كان هيسمعه وهيسمعوه ازاى؟؟
وهما اهل البنت يعنى عارفين انها هتقع ومستنيين يسمعوا صوت المصور؟؟؟
ده الواحد فينا لما يكون منتبه فى شىء ومركز فيه وواحد صاحبه نده عليه باسمه
لو هو فالدور التانى لكن فالاوضه اللى جوا زى ما بيقولوا ...مش هيسمعه
يبقى عاوزين ناس مش عارف اسمهم ولا عارف هتقول ايه ولاهما عارفين فيه ايه والمسافه بينك ما بينهم تتعدى 200 متر مع العلم انى فتقدير المسافات زفت بمعنى انها اكيد اكتر .............كل ده عاوزينهم يسمعوا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بلاش تلوموا مجرد الشاهد على الجريمه زى ما بيعملوا هنا فمصر لكن بالاولى لوموا الاهل اللى معندهمش ادنى ريحه للابوة والامومه