صور طفله وهى تسقط من شباك غرفتها

MarMar2004

بنت بابا يسوع
عضو مبارك
إنضم
25 مارس 2007
المشاركات
1,622
مستوى التفاعل
13
النقاط
0
الإقامة
في قلبه وعلي كف يديه
رد على: صور طفله وهى تسقط من شباك غرفتها

الصورة دي بشعة جدا وصعبة خالص انا لو مكان المصور كنت بسرعة رحت ولحقت البنت دي لانه حرام جي طفلة وكان ممكن الصدمة والدهشة تخليني اقف مكاني ومتحركش
 

يهوذا الالفيه

منتظر الوعد
عضو مبارك
إنضم
2 ديسمبر 2006
المشاركات
1,228
مستوى التفاعل
13
النقاط
0
الإقامة
مصر
رد على: صور طفله وهى تسقط من شباك غرفتها

انا عينى دمعت ......ايه ده ياانسر جبتها منين دى !!!!!!!!
مش عاوز اسرح عليكم واقولكم انط وانقذها بقى والكلام ده ...لا لانى لسانى هيتشل وقتها من هول المشهد
ايه ده ......ايه ده ......فكرتونى بعيشه
 

romyo

مش داخل تانى
عضو مبارك
إنضم
29 ديسمبر 2006
المشاركات
4,525
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
الإقامة
بلاد الله الواسعة
رد على: صور طفله وهى تسقط من شباك غرفتها

بجد مش لاقى كلام اقوله ..
لكن كفاية تعليق thelife.pro
انه يعيش بلا قلب
لان القلب الميت من الممكن ان يساعد في هذه الحالة
 

رميو2007

New member
إنضم
23 أبريل 2007
المشاركات
45
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: صور طفله وهى تسقط من شباك غرفتها

صورة صعبة اووووووووى
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
رد على: صور طفله وهى تسقط من شباك غرفتها

هى صورة صعبه جدا
بس المثصور طبعا مش بايده حاجه
بس اعتقد ان الحل مش فى ايدة
الحل كان فى ايد اهلها
او فى ايد الناس اللى فى الشارع
هما اللى كانوا يقدروا يعملوا حاجه وينقذوها
لكن هو جايز يكون قصده الناس تاخد عبرة
 

blackguitar

غريبا عشت فالدنيا
عضو مبارك
إنضم
30 ديسمبر 2005
المشاركات
3,082
مستوى التفاعل
38
النقاط
0
رد على: صور طفله وهى تسقط من شباك غرفتها

يا جماعه انتو ليه متحملين على المصور
انتوا عارفين ان المصور لو فكر انه يروح هناك هياخد وقت اد ايه؟؟؟
على الاقل اوى ربع ساعه وحنا عارفين ان الكلام ده بيحصل فلحظات
ده غير طبعا ان المصور مش هيشم على ضهر ايده ويعرف ان طالما البنت قاعده على الشباك يبقى هتموت

وكمان حتى لو زعق وعلى صوته محدش هيسمعه ....راعوا يا جماعه المسافه الكبيرة بينه وبين البنت انا حاسس كانكوا بتقولوا ان البنت فالشقه المجاورة

فبلاش نظلم المصور ..............وياريت كل واحد يعرف انه لو كان مكانه فنفس المكان مكنش عرف يعمل اى شىء
ممكن من الدهشه يتسمر مكانه
ومكن يعمل شهم وينزل الربع ساعه دى عشان يروح هناك وطبعا هتكون الفاس وقعت فالراس
ويمكن كمان كان زعق باعلى صوته بس صدقونى محدش كان هيسمعه وهيسمعوه ازاى؟؟
وهما اهل البنت يعنى عارفين انها هتقع ومستنيين يسمعوا صوت المصور؟؟؟

ده الواحد فينا لما يكون منتبه فى شىء ومركز فيه وواحد صاحبه نده عليه باسمه
لو هو فالدور التانى لكن فالاوضه اللى جوا زى ما بيقولوا ...مش هيسمعه
يبقى عاوزين ناس مش عارف اسمهم ولا عارف هتقول ايه ولاهما عارفين فيه ايه والمسافه بينك ما بينهم تتعدى 200 متر مع العلم انى فتقدير المسافات زفت بمعنى انها اكيد اكتر .............كل ده عاوزينهم يسمعوا؟؟؟؟؟؟؟؟؟


بلاش تلوموا مجرد الشاهد على الجريمه زى ما بيعملوا هنا فمصر لكن بالاولى لوموا الاهل اللى معندهمش ادنى ريحه للابوة والامومه
 

مارسيليانا

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
19 مارس 2007
المشاركات
308
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
رد على: صور طفله وهى تسقط من شباك غرفتها

لية بس كدة
ربنا يصبر اهلها ويحنن قلب المصور علشان ميصورش كدة تانى
بس ممكن يكون مش زنبة دا واقف بالصدفة لأن واضح من الزووم إنة بعيدعنها
 

emy

افتخر بمسيحى
عضو مبارك
إنضم
18 ديسمبر 2006
المشاركات
8,158
مستوى التفاعل
18
النقاط
0
الإقامة
فى حضن بابا يسوع
رد على: صور طفله وهى تسقط من شباك غرفتها

ياااااااااااااااه صوره صعبه اوووى
يا عينى البنوته وقعت من الشباك
الواحد مش كان ناقص حاجه توجع قلبه
 
أعلى