:a4:كل يوم الكلية بروح الساعة 6 الصبح برجع 7 بليل او 8 بليل يا ريت تصلولي كتير:a4:
اغريغوريوس محاور إنضم 3 يوليو 2007 المشاركات 3,637 مستوى التفاعل 304 النقاط 83 الإقامة في اورشاليم السماوية 20 أكتوبر 2008 #1 :a4:كل يوم الكلية بروح الساعة 6 الصبح برجع 7 بليل او 8 بليل يا ريت تصلولي كتير:a4:
ميرنا مشرف سابق مشرف سابق إنضم 15 أكتوبر 2005 المشاركات 22,034 مستوى التفاعل 564 النقاط 0 الإقامة عند اقدامك اجثوا 20 أكتوبر 2008 #2 لسه متعلمتش تخلع من المحاضرات بامانة السنة اللى كنت بواظب فيها شلتها يرااجل ربنا معاك يا اندرو وتخلص من اقرف دا
لسه متعلمتش تخلع من المحاضرات بامانة السنة اللى كنت بواظب فيها شلتها يرااجل ربنا معاك يا اندرو وتخلص من اقرف دا
استفانوس مشرف سابق مشرف سابق إنضم 8 أكتوبر 2005 المشاركات 10,535 مستوى التفاعل 165 النقاط 0 21 أكتوبر 2008 #3 المهم حبيبي ان سلام الرب يملا قلبك اصلي ان يباركك الرب ويعطيك روح الفهم لكي تكون الاول بين رفقائك
كريستين2 New member إنضم 20 أكتوبر 2008 المشاركات 23 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 21 أكتوبر 2008 #4 ربنا معاااااااااااااااااااااااااك والبابا كيرلس مش هيسيبك وصلوات جميع القديسين معاك
اغريغوريوس محاور إنضم 3 يوليو 2007 المشاركات 3,637 مستوى التفاعل 304 النقاط 83 الإقامة في اورشاليم السماوية 27 أكتوبر 2008 #5 شكرا لمروركم وصلوتكم ربنا معاكم
بحبك يا رب عضو مبارك عضو مبارك إنضم 25 أكتوبر 2008 المشاركات 897 مستوى التفاعل 10 النقاط 0 الإقامة فى حضن الهى 31 أكتوبر 2008 #6 ربنا معاك يا حبيبى وتنجح على طول