صلوا ليرزقنى اللة بطفل

ناجى عدلى زكى

New member
عضو
إنضم
11 مايو 2007
المشاركات
354
مستوى التفاعل
6
النقاط
0
رد على: صلوا ليرزقنى اللة بطفل

الرب يعطيك حسب غنى لطفه ورحمته امين نرفع جميعا قلوبنا واكف الضراعه من اجلك ومن اجل كل الذين يمرون بامتحانات هذه الايام الرب يوفق امين
 

†miro†

New member
إنضم
10 يونيو 2007
المشاركات
30
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: صلوا ليرزقنى اللة بطفل

بابا يسوع قلبة حنين اوى بس انت اطلب بالاحاح ولجاجة وبابا يسوع عمرة مهريفضلك طلب صدقنى

 

veansea

بنت الملك
عضو مبارك
إنضم
3 فبراير 2007
المشاركات
7,458
مستوى التفاعل
23
النقاط
0
الإقامة
جوة حدقيت عين ابويا " بابا يسوع "
رد على: صلوا ليرزقنى اللة بطفل

بصى كل ما تطلبونه فى الصلاه مؤمنين به تنالونه
صلى بالحاح ولجاجه وثقه وهو باذن الله هيديكى اللى انتى عايزاه
بس قبلها اطلبوا اولا ملكوت الله وبرة وهذه كلها تزاد لكم
وربنا يوفقيك يا جميله ويديكى بدل البيبى اتنين وتلاته
 

وسيم ابو جوليان

New member
عضو
إنضم
3 أبريل 2007
المشاركات
79
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: صلوا ليرزقنى اللة بطفل

ربنا يرزقك طفل بشفاعة امنا مريم العذراء وانشالله عن قريب منباركلك
نصلي باسم فادينا ومخلصنا يسوع المسيح

امين
 

ناجى عدلى زكى

New member
عضو
إنضم
11 مايو 2007
المشاركات
354
مستوى التفاعل
6
النقاط
0
رد على: صلوا ليرزقنى اللة بطفل

الاخت الحبيبه كانت حنه ام صموئيل النبى مثلك تطلب ان يرزقها الله ولد فاستجاب لها الله من اجل دموعها صلى بلجاجه وبيقين انك نلت قبل ان تنولى والرب لايضيع دموع محبيه فقط اطلبيه من القلب وهو يستجيب حسب حسن اختياره
 
أعلى