- إنضم
- 8 ديسمبر 2006
- المشاركات
- 3,319
- مستوى التفاعل
- 13
- النقاط
- 0
مش عارفه جايز مكسيموس ودومديوس
انا مش عارفه ايه الصور الصعبه ديههههههههههههههه
صححححححححححححححححح
فاضل القديس التالت
كده بقت سهلة
فاضل القديس التالت
كده بقت سهلة
مش عارفه جايز مكسيموس ودومديوس
انا مش عارفه ايه الصور الصعبه ديههههههههههههههه
بجد جميلة اوى الصور بس ممكن بعض التسهيلات ولا ندور على بنك تانى
يا لهوى
هو اللى بنعمله فى الناس هايطلع علينا ولا اييييييييييييييه ؟؟؟؟
ههههههههههههههههههه
سوري اني كتبت المسدج بصيغة المذكر سوري بجدمخدتش بالي
كده واحدة بواحدة انا كمان بنت يعني مفيش حد ليه عند حد حاجةصدقنى انا بنت
وحراااااااام تعمل فيا كده
جايب صورة صعبة وكمان فاكرنى ولد
سوري ارثانيوس