ربنا يعوضك انا حملتها على الهارد وساسمعها كثيرا انا وغيري للنتعظ منها واشكررك واتمنى الحاقات الاخرى
جون ربنا يبارك فيك
فيلم فعلا ممتاز وناخده عبره فى مشوار حياتنا ونتمسك بتعاليم المسيح الهنا الحق الذى مات وقام واقامنا معه ما اجمل من محبه وهى فائقة المعرفه
الأخت المباركة نجاةفعلا ياجون حاجة جميلة وخطيره جدا وياريت تنزل باقى الحلقات بسرعة لانى اشتاق ان اعرف وارى النهاية
الأخت المباركة نجاة قمت بالرج على حضرتك في هذه الصفحة سامحيني وقتي ضيق وقمت بالرد الكامل عليكي واتمني لك كل بركةفعلا ياجون حاجة جميلة وخطيره جدا وياريت تنزل باقى الحلقات بسرعة لانى اشتاق ان اعرف وارى النهاية
أشكرك محبتك أخي الحبيب والرب يباركك ويجعلك مثل جورج أمير الشهداء والناظر اي الناظر إلى مجده طوال الأبديةربنا يجعلك سبب بركه لكل الناس يا جون
اشكرك على المشاركةسلام و نعمة جميل قوىىىىىىىىىىىىىىىىى بس بطىء وربنا يعوضك
العفو أخي الذي يستحق الشكر هم اخوتنا الساهرين على ادراة الموقع والاخوة المشرفين الذين يتعبون معنا هم يستحقوا كل شكر وكل تقديراشكرك يا استاذ جون مينا على رضك والمسيح يرعاك ويحافظ عليك
العفو أخي / أختي المباركشكراااااااااااااااااااااااااااااا