عضو تتخيله دايما مستانس ومرح جدا
تويتى
ظلمتى المرح
امال انتى تبقى ايه
هههههههههههههههههه
ميرسى ياقمر
عضو تتخيله دايما مستانس ومرح جدا
تويتى
ههههههه
^_* قوانين المنتدى الترفيهى ^_*
يسلام هو دا اللي بيغمز
مش بقول هاتجننوني انتوا الاتنين
ياااااااالهوى يا فراشة...
بتدبسينى ولا ايه هههههه
راعى مشاكل يعنى حلال للمشاكل
مش بتاع مشاكل :11azy:
ههههههه يعنى ده هو اللى اعور :11azy:
من كرامهااااااااا يا ناس بتصل بيها بقالى يويمن ومش بتفتح عليا
تقريبا بتوفرلى هههههه
هييييييي سيحتلك علشان تفتحى عليا النهارده هههه
يالهوي عليكم
طاب اهو روك خليجي نسئلة راعي مشاكل معناها اية :hlp:
لا دا واخد بوكس محترم
ههههههههههههه
هههههههههههههههههههه
بتسيحيلي اكمني خايفة عليكي من الصدمة :hlp:
شكل حد هياخد اجازة من المنتدى النهاردة
هههههههههههههههه
شكل حد هياخد اجازة من المنتدى النهاردة
هههههههههههههههه
لا.. لا..
انا بحب أفهم أوى فاكرة يوم اليكسيا30: هههههه
أصلى بفكر أشتغل فهامة بعد الضهر :smil16: هههه
لما الكلمة اسمها يراااااااعى
جايه من يرعى أكيد عارفة يعنى ايه يرعى
زى مانتى كلها كام شهر وترعى كلالا كده30: هههههه
يرعاها يعنى يتبناها يعنى يحلهااااااااا :11azy:
لو مفهمتيش بقى يبقى انا كده مدرسة فاشلة :hlp:
او 3 حدود
هههههههههههههه
ربنا يستر
واحدة تقولى اعور والتانية بوكس :smil8:
ده بيغمز يا ناس :11azy:
عين قافلة وعين مفتحة اهووووووووو هههه
ايوووووة بيسيحلك :hlp:
أنتى مفكرة أم كلثوم هى اللى هتتكلم ولا ايه هههه
ده انا نيييييلة خالص استنى حتى ميرنا كده30:
ههههههه
طاب دا عين فاتحة وعين قافلة وبوقة كمان بيغمز ؟ هههههههه
ههههههههههههههه
حرام الموضوع كده بقى شات
يلا يا بنوتات ياحلوات
نكمل فى الكافيه![]()